skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
00:46:40
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: Si to napis treba na prdel , to radsi budu jezdit trabantem
00:31:12
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Jo pochcana uzovka? To si zapisuju...
00:30:54
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> jarin: tak jako co s takovym clovekem jako , najednou pride a kňachta nesmisli a pritom nevi !!!
00:28:27
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> Řízek:
00:26:11
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> Dave: Nechci si tady delat nepratele-> hovnař: Najednou si ztichnul co demente , podle miho si buzicek kerymu este nevyrostlo čůro
00:24:41
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: Kecat to umi každej a pak chodí pěšky nebo jezdí ještě většim sračem a nejlepší je když ho dotuje maminka
00:23:58
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> hovnař: Tak hele panacku , ty mi viliz prdel a nehuc mi tady , TY si asi velikej pan co vsechno umi a vsechno zna a je velkej king cooo ???? Vis o tom aute upnou picu , tak me moc neser-> Dave: Jo , je jedna jedina vec kerou sem si udelal z tvyho auta a to je to uzovacky celo , jinak ostatni veci (lampy a strop) neni od tebe , jinak se podivat asi prijedu na Tomase a mam svoje plany , nevim proc si tak nasranej kuli jednomu celu
00:21:34
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: No povidej chytráku
00:13:00
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> jarin: A co ti je vubec do toho ?? Ale jestli po tom tak touzis tak ti to reknu , ale pak reknes ze tu nemam co delat .
00:09:52
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: A jeje zas promluvil Bore ček .... a copak máš ty za sráče???
00:02:43
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> Scary: No vydíš to Já ci taky sních..... já bych řádil až bych brečel
23:57:44
18.01.2008
18.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Dave: no ja nevim cemu se tlemis vole, se podivej na ten tvuj zazrak ! to bude pecka az te chytej flojdi a okomentujou to tvoje osvetleni spz . Hlavne ze mas trojuhelniky na zadni kapote a novej chladic . To bude asi novy barevny zihadlo co ?
23:13:26
18.01.2008
18.01.2008
Dave - ten pátý
-> Řízek: A v létě bude veliká změna, tak se přijeď podívat, aby jsi tu svojí mohl taky pozměnit...
23:12:03
18.01.2008
18.01.2008
Dave - ten pátý
-> Řízek: Víš o co mi jde?? Měl jsi obyč šáde se zamračenou kapotou (než jsi mě navštívil), pak najednou (ale to věřím, že jsi na to přišel úplně sám a před pěti lety...) se objevila na tvým autě užovkouvá prdel, kterou na M-kových autech nemá moc lidí (to se totiž v sérii nedělalo ) a to nemluvim jen o tomhle, fakt se mi tady nechce vypisovat román... -> hovnař: mám dost...
22:54:21
18.01.2008
18.01.2008
hovnař - zrušená registrace
2 Řízek : Jako co to ma bejt za humus ??? ze zadu pochcana uzovka a zepredu rozcileny emko a stejne to jenom huli a nejede , takovy sou nejlepsi , ty vole rikam stranky odborniku na skodovky ...
60% prohnilejch seriovejch sracu
60% prohnilejch seriovejch sracu
14:03:19
18.01.2008
18.01.2008
Řízek
-> Dave: Sem tam moch nechat to emkovy celo v zadu ale jen aby ses nestavel na ucho tak sem nechal vyklepat to uzovacky aby si nemel problem a ty si zase vymislis strop , kterej ma hódne lidi
14:00:55
18.01.2008
18.01.2008
Řízek
-> Dave: no to ja vim , prave proto se ptam proc si tak zaujatej , to by mi sem moch psat kazdej ze mam stejne bily auto jako tamten , ze to mam stejne zamraceny jako onen , ze to mam stejne snizeny jako zase támlenten a jakto ze sem jel pred mesicem stejne rychle jako voni.......
11:53:39
18.01.2008
18.01.2008
Scary
-> Dave: Zdravím Davea :-)
09:46:06
18.01.2008
18.01.2008
Dave - ten pátý
-> Řízek: Já ti sem takhle nepíšu poprvé, to ty moc dobře víš ty chytráku...