skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
15:54:40
19.01.2008
19.01.2008
Mishak
jarin 19.01.08 14:22:58 napsal: Tak jak pan hovnař vypraví že jede 50 na 50ce, tak já jezdim taky a někdy i víc abych nedělal brzdu a předjížděj mě pořát samý frajírci co neunesou když jede škodovka před nima no a když na něj za vsí zatlacíš abys mu naznačil proč tě předjel když jede zas 70 tak to sešlápne jak magor a pak koukáš jak riskuje jen aby ti ujel..... no tak nevim asi neni rozumný posuzovat řidiče podle auta kterým jezdí, káždý by měl mít respekt a ne jen k sobě a svemu autu ale taky k těm ostatním na silnici!!! a co se týče statistyky tak škodovka je málo kdy vyníkem dopravní mehody tohle by si spousta řidičů měla přečíst, 10x krasopisně opsat, naučit zpaměti, zarámovat, pověsit nad posetel a každý večer předspaním odříkat.. ať si říká kdo chce co chce, pravidlo "za škodovkou nepojedu" všeobecně platí a to vubec ne z důvodu absence katalisátoru.. když sem ještě do školy jezdil Jarinovou šádinkou tak okolní řidiči měly neustále potřebu mě předjíždět na místech kde sem dodržoval předepsanou rychlost.. jakmile sem vyjel z města tytéž řidiče sem naopak předjížděl já.. ted už rok jezdím Vectrou a nikdo nemá potřebu mě předjíždět ikdyž jedu třeba 40 ve městě (teda krom tech co opravdu pospíchají).
14:22:58
19.01.2008
19.01.2008
jarin
Tak jak pan hovnař vypraví že jede 50 na 50ce, tak já jezdim taky a někdy i víc abych nedělal brzdu a předjížděj mě pořát samý frajírci co neunesou když jede škodovka před nima no a když na něj za vsí zatlacíš abys mu naznačil proč tě předjel když jede zas 70 tak to sešlápne jak magor a pak koukáš jak riskuje jen aby ti ujel..... no tak nevim asi neni rozumný posuzovat řidiče podle auta kterým jezdí, káždý by měl mít respekt a ne jen k sobě a svemu autu ale taky k těm ostatním na silnici!!! a co se týče statistyky tak škodovka je málo kdy vyníkem dopravní mehody
02:28:16
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> Syny: ja sem v klidu , este nikoho nemlatim
02:27:06
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> Řízek: Obcas se nekdo takovej objevi... Chce to klid :)
02:24:47
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> Syny: njn a to se tu jako neco podobnyho vyskytuje casto ?
02:23:28
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> Řízek: klidek Chce to trochu nadhled...
02:19:36
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
ty vole dneska ani neusnu jak me ten clovek vytocil
02:12:38
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> hovnař: chjo , muzes mi udelat radost a jit uz do ...... tam ?
02:04:27
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Řízek: A ty debilku se taky uklidni , nevim kdo tady posledne hovoril o pravidlech
02:01:12
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> Řízek: Tak ja jezdim s tim ze kdyz se vymelu tak ze sem jasnej, takze asi tak...
01:59:35
19.01.2008
19.01.2008
Řízek
-> Syny: no jo , ale kdyz se uz ze shade boura, tak to je vetsinou smrtak-> hovnař: A ty debilku se uz uklidni a di spat , to bude nejlepsi , protoze to co tady po dvou hodinach ctu , tak to se nevidi ani v americkym filmu
01:55:46
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Nemirim na tebe ale na secky... Myslim ze ty 120tky delaj bouracky minimalne... Podivej se na dopravni nehody ve zpravach a pocitej v jakym pomeru sou tam skodovky... Kdyby lidi nejezdili jako paka a mysleli u rizeni hlavou a nesnazili si dokazovat kdo ma lepsi aut, tak by bylo nehod mnohem min...
01:52:33
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: jestli tim miris na me , tak ja sice mam novy auto ale urcite si nemyslim ze se mi nemuze nic stat a urcite nejezdim tim stylem jako nekteri blazni ve stodvacach
01:49:44
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Jenze ta umrtnost neni diky skodovkam, ale diky tomu jak kazdej jezdi Kdyby nebylo volu co si mysli ze se jim nemuze nic stat protoze maj novy auto, tak by se jezdilo hned jinak...
01:46:32
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: pak se kazdej divy ze na nasich silnicich je cim dal tim vetsi umrtnost , hele nic , du spat
01:40:30
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Tak to je jeho vec ne? Kdyz se s tim vyseka tak se zabije von - ne ty...
01:38:46
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: no a to je dalsi vec , jedu 50 na 50tce a predjizdi me radoby vytunena stodvaca , a jede jako prase . Tak proc si to ten clovek teda neuvedomuje ze ma auto z papiru , ze by se na ty silnici mel trochu jinak chovat
01:32:12
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Bohuzel je... Jestli sis vsimnul, tak skodovka nema vepredu motor... A pokud to napalili do auta, tak to auto taky nejak jelo... Je to stary auto s mekou karoserii, takze kdo v nem jezdi, musi pocitat s tim, ze kdyz se vyseka tak to bude mit rychly... Nekdy je to mozna lepsi, nezd bejt v nemocnici a mit z toho nasledky nadosmrti...
01:31:24
19.01.2008
19.01.2008
MATTESS
-> Syny: nebo když si někdo může myslet, že když má A6, tak se mu nic nemůže stát a fyzikální zákony neplatí
01:29:40
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: Ja nevim jestli je nozmalni se zabit ve skodovce pri 54 km/h