skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
20:43:46
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
Ted teda nicemu vazne nerozumim jako ze bych psal ke komentum k dobrymu kamaradovy ze ma hnusny auto nebo co ?? Nebo ze bych tady rikal ze namam rad skodovky ?? JA ? A nebo ze si pisu ke svymu autu ze mi smrdi nebo co . Ja bydlim v Praze v panelaku a mam net napichlej na souseda, ktery to rozvadi este dalsim 6 rodinam v baraku tak treba tam mohla bejt chyba, nebo taky mam dva mladsi bratry a kdyz nejsem doma tak buh vi co se tady deje, urcite bych si nepomlouval este navyc svoje auto
20:40:43
22.01.2008
22.01.2008
jarin
-> Řízek: To by byl dobrej vtip .... a proč si pomlouváš svoje auto??
19:53:06
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Tuxik:
19:25:15
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> FORM: Celá osoba Hovnaře je špatná zábava mozkově nevyspělýho člověka, ale Tomáš schyzofrenik rozhodně neni...
16:45:16
22.01.2008
22.01.2008
FORM - zlomená ojnice
ehm, schýza, debilita nebo nepovedený vtip?
16:03:18
22.01.2008
22.01.2008
Scary
-> Tuxik: Kolombo
14:10:39
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> Řízek: prijde mi minimalne zvlastni ze "hovnar" navic pouziva temer stejnou e-mailovou adresu jako ty.... tvizek@.....
zvlastni shoda
zvlastni shoda
14:01:51
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> Tuxik: a nebo mozna ne schyza :)
trosku jsem patral kdo je "hovnar" a pouziva stejnou IP adresu jako
+--------+
| login |
+--------+
| hovnar |
| picus |
| ryzek |
| wizour |
+--------+
...
trosku jsem patral kdo je "hovnar" a pouziva stejnou IP adresu jako
+--------+
| login |
+--------+
| hovnar |
| picus |
| ryzek |
| wizour |
+--------+
...
13:56:13
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> hovnař - zrušená registrace: -> Řízek: schyza ?
18:46:18
21.01.2008
21.01.2008
jarin
-> Řízek: -> Mishak: Kdo nepije s náma to je pěknej.......? to měli asi dobrej výtlem ti na té zastávce.
15:19:23
21.01.2008
21.01.2008
Řízek
-> Mishak: no cejtil se jako gangsta me by ale zajimalo co si ty lidi myslely o tobe kdyz si projizdel vokolo zastavky a z radia na plny kule Vlachovka od Sester ( nebo-li dlouhej smich +2% respect)
15:01:47
21.01.2008
21.01.2008
Mishak
-> Řízek: Mára měl spoustu svejch osobitejch kousků v záloze, jako spešl vnik do auta když došla baterka v ovladači (+7% respect), okna dokořán dyž projížděl davem svých fellaz (lidi na zastávce.. +10% respect).. spešl šistém na vyjíždění z kolony zaparkovaných aut (odrazem od auta vepředu.. + 14% respect) a v neposlední řadě taky chuť pokaždý ztrápit studenej motor (čmárat tagy gumama po asfaltu.. + 16% respect)
14:49:02
21.01.2008
21.01.2008
Řízek
-> Mishak: no a vysledek je 53%respect = Vystrcil
14:25:42
21.01.2008
21.01.2008
Mishak
-> Řízek: jj Hip Hap Hop Gangstaz sou nejtvrdší si to v tech svejch 1.2 střílej aspon 55kmh (aby překročily povolenou rychlost.. + 12% respect), bez pásů aby mohly zapózovat (jedna ruka na volantu, pulka zadku na sedáku pulka na dveřích, hlava položená na šaltpáce.. + 23% respect), v platě obrovskej papírák kterej hejbe zadním oknem v rytmu "suprkrú" (+18% respect) ... a samozřejmě s brčálem v koutku
09:11:46
21.01.2008
21.01.2008
Řízek
-> jarin: Hm, to obcas delam taky ale v posledni dobe si hraju na spotrebu tak to netejram kdyz me predjizdi o 1km/h vydechla oplastovana felda a za volantem pan Hip-Hap-Hop s rovnym ksiltem a mysli si buhvi jakej neni frajer .
00:45:33
21.01.2008
21.01.2008
jarin
-> Řízek: Mě ani ne ..... mám děsnou prču když jim to předjíždění trochu osladim, ne že bych chtěl zpusobovat dopravní nehody, nebo jak říká vyhláška bránit předjetí, ale když v protisměru nic nejede ..... už jsem pár hovňousků (teda ne zrovna A6)co si myslej že maj našláplou káru trápil třeba 2km než mě předjel
Tak nevim jakej pak měl pocit..... jestli si chtěl ještě vyskakovat *4* jéé a já se těšim na rapida*4* *1*
Tak nevim jakej pak měl pocit..... jestli si chtěl ještě vyskakovat *4* jéé a já se těšim na rapida*4* *1*
17:25:31
20.01.2008
20.01.2008
Řízek
-> Mishak: -> jarin: No to je presne vono , jedu treba i 70 na 50ce a tlaci me kreten typu Pan Hovnař ve svoji A6 a pak zbesile predjizdi, i kdybych jel po dalnici 180 tak prece nepojede za skodovkou . Takovydle lidi me serou !
17:23:19
20.01.2008
20.01.2008
Řízek
-> hovnař - zrušená registrace: No vis, docela me potesilo, ze takovydle indyvidum ma zrusenou registraci
16:00:49
19.01.2008
19.01.2008
Mishak
jinak koukám že pan hovnař měl dlouhou životnost.. jeden den je úctyhodný věk na to kolik tu nasral lidí .. jak sem si přečetl nick tak mi bylo hned jasný co to je za existenci, kolik je mu let, na kolik sou jeho příspěvky důvěryhodné, o co mu jde a jak dlouho tady zustane