skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
23:16:52
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Řízek: A to te nenapada nekdo z baraku kdo te "ma rad" ?
23:14:58
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: kéž by se lek a tejden se nemoh vysrat za ty kecy tady
23:12:24
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Mishak: No maximalne na hajzlu vodevrit dvirka a rvat do stupacek
23:11:36
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Syny: Jo nojo, to je fakt, ale vim, ze sem lital vedle do pokoje delat jako neco do skoly aby mama nehucela, ze zase sedim jenom u pocitace . A taky sem behal na cigaro na chodbu, ja vzdycky necham zapnutej virt a jenom to schodim na listu ale zase v ty chvilce by toho moc nestihly. To pise i muj kocour rychlejc jak voni dohromady.
23:11:04
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: hmm pak mi to došlo, ale nápad by to byl dobrej
23:06:14
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Mishak: No tusim kdo by to moch bejt ale nevim, nevim . Jo a jeden majinkatej detajlicek, my picusove panelakovy nemame komin, fííš ???
23:05:40
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Řízek: Mozny to je - nekoukal sem na casy a u tebe u auta sem si toho vsim az dyl...
Kazdopadne bratri asi tezko kdyz si byl v tu chvili online i ty zejo...
-> Mishak:
Kazdopadne bratri asi tezko kdyz si byl v tu chvili online i ty zejo...
-> Mishak:
22:59:46
22.01.2008
22.01.2008
Mishak
-> Řízek: Zařvi do komína "jdu si pro tebe hovňousi!!" a uvidíš kdo začne brát roha
22:56:33
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Syny: No pockej, ja sem si toho vsimnul prvne u toho fora vo tom vejfuku
22:55:43
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> Tuxik: No, takze tomu mam rozumet jak ??? Ze nekdo z baraku me nema rad? Nebo ze by bratri ? A jestli bratri tak jim za to zprerazim hnaty !!
22:55:17
22.01.2008
22.01.2008
Syny
-> Řízek: A je pravda, ze ty kecy zacali tady u tvyho auta, takze te ma nekdo z okoli asi rad
22:40:04
22.01.2008
22.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Řízek: jo ták, sorry, já ten mail nedočetl, tak to se omlouvám, každopádně nebudeš muset sáhnout daleko aby jsi sehnal člověka, který to sem psal
22:16:37
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> Řízek: jo a nebyla to tvoje schranka, psal jsem ze je to podobnej mail :) ty mas @centrum.cz a "hovnar" @seznam.cz :-))
pripomina mi to ztracenou identitu Sandry Bullock ve filmu Sit :-)) ten internet je ale svinstvo
pripomina mi to ztracenou identitu Sandry Bullock ve filmu Sit :-)) ten internet je ale svinstvo
22:07:41
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> Tuxik: ehm to melo byt pro -> Řízek:
22:06:53
22.01.2008
22.01.2008
Tuxik
-> jarin: pokud je pres napr. WiFi nebo drat pripojeno vic lidi (napr. rozvod po panelaku) tak maji vsichni stejnou IP :-)) jo a ten mail byl tvizek@seznam.cz :-)) takze ocividne nekdo z tveho okoli kterej te zna a dela si z tebe prdel :)
indicie je ze je pripojenej pres stejnou konektivitu jako ty
indicie je ze je pripojenej pres stejnou konektivitu jako ty
21:00:30
22.01.2008
22.01.2008
jarin
-> Tuxik: Mě by teda zajimalo jak je možné se takhle přihlasit ze stejne IP adresi?? Řízka by takoví věci vživotě nenapadli, je to srcem i duší škodovkář!!! a v tu dobu zrovna u kompu seděl, tak jak je to možné?? Může mít jedna bytovka jednu IP???
20:59:15
22.01.2008
22.01.2008
Řízek
-> FORM: Ja mam svuj mail 6 let stejnej a nevim co se deje. Odo se to spatne vysvetluje, ale ja mam na e-mailu nastaveny to automaticky prihlaseni, protoze me nebavi furt psat to heslo, tak v nasi rodine ma prakticky kazdej pristup do moji schranky. Tak tusim ze by mohli bratri, ale to je taky blbost. Ja nevim.
20:56:37
22.01.2008
22.01.2008
havlik
-> FORM: ono je hroznej problem založit si mail s nějakym jmenem
20:46:07
22.01.2008
22.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Řízek: a proč máš tedy stejný email?