NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

10:03:18
22.11.2008
nikuve02
-> Řízek: Halóóóóóó tak co je s tim lakem??
18:46:52
21.11.2008
Řízek
-> Turda: Ty chuji3 3 Vsechno de kdyz se chce4 5
18:59:55
20.11.2008
Turda
-> jarin: 3 3 tak ubouchat ty vršky podběhů, tomu bych ještě věřil, ale bouchat a pasovat blatníky na superby.....no zas ho nebudem moc chválit 3 3
18:58:20
20.11.2008
jarin
-> Turda: Rizek by moch nastoupit u nas jako busiplech1 -> Řízek: Cooooo ty na to??? busil a pasoval bys superby6
18:34:47
20.11.2008
Turda
-> Řízek: no to cos nám popisoval při návštěvě, věřim že bys to zvládnul 3
00:13:25
20.11.2008
jarin
-> Řízek: Nebuuuj nic ohybat nemusis, na moravě jsou taky hooši šikovný, naohybaj to za tebe1 a docela jim to jde6
21:36:32
19.11.2008
Řízek
-> Turda: No asi bych si to navohejbal v praci 3
20:28:49
19.11.2008
Turda
-> Řízek: Turci to trefili 3 , co bys dělal kdyby kluci turecký nebyli! 1
18:47:29
19.11.2008
Tampajs
105 105 143 158 158 52
01:08:12
15.11.2008
jarin
-> Tampajs: Kdo ví kdy ja to dokupím, už jsem to tu zas presiboval že budu delat feldu ale porad je spousta jiny prace........ asi pojedu Soplem a prelepim misto zora slepici a budu delat že mam koktavku1
01:06:42
15.11.2008
jarin
-> Řízek: Ale .... nehuč a kafe až pojedes z chaty tak se zastav..... me z toho taky jebe ale COO jako5
18:41:53
13.11.2008
Tampajs
-> Řízek: Žádnej spěch na Nanuka :) V klidu to dodělej.. Joo Mimoň byla zajímava mě to zkazila jen ta noc a to že sem tam nemohl bejt autem :)
17:45:22
13.11.2008
Řízek
-> Tampajs: A jestli bude nanuk hotovej driv nez Jarova Felda nebo Rampac, tak nad tim bych silne pochyboval
17:36:24
13.11.2008
Řízek
-> Tampajs: Tys byl nasaklej jak houba 3 Jo mimon byla dobra3
17:35:47
13.11.2008
Řízek
jarin 12.11.08 01:53:41 napsal:

-> Řízek: Hele.... prej kafeeee???1
Kafe nebude dlouho.10 .......Hosi sem nasranej a nevim co mam delat. Penize, cas, nalada a sila v prdeli !!!
23:01:27
12.11.2008
Tampajs
-> Mishak: Silný řeči a pak sem byl rád za rapídka3
22:46:34
12.11.2008
Mishak
-> Tampajs: jj to je teprve nocleh pro labužníky 1 ... ale tvuj stan byl taky dobrej no, taky sem si řikal "Ten Tamba je ale frajer že v tom bude spát" 3 4 5
22:46:07
12.11.2008
Turda
-> Tampajs: to je potom bomba 4
22:42:15
12.11.2008
Tampajs
-> Turda: Jojo a idealně když ještě prší
22:13:12
12.11.2008
Turda
-> Tampajs: 3 3 nejlepší je to ležet pod holym nebem na karimatce 3
Extreme Tyres