skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
22:19:06
07.03.2010
07.03.2010
Řízek
-> Turda: No nejak to vymysli, to co sem dnes videl....ach jo...
19:58:35
05.03.2010
05.03.2010
Turda
-> Řízek: jo já jí potřebuju halvně od popelnic dostat, musim ale ještě všechno zjistit v práci.....když to nevyjde tak jde pod kudlu
22:30:45
04.03.2010
04.03.2010
Řízek
-> Turda: Ty vole nazdaaar, ty este zijes ? hele dneska zrovna sem boruvku videl....u popelnic....smutna...kurv
a az to bude to pocasi definytivne v ..haji tak nekam jedeeem
22:08:29
04.03.2010
04.03.2010
Turda
-> Řízek: Kůůů*va taky bych jezdil
22:17:48
28.02.2010
28.02.2010
Řízek
-> Rider skoda: Ne nic sem s tim nedelal, je to tam tip top na ty ceste k nam na chatu...no prijedu to se neboj
22:16:48
28.02.2010
28.02.2010
Řízek
-> jarin: Nene, este neni bez podlozek, nebyl cas jaro...a ted o vikendu budu do oktavky davat muziku takze to taky neklapne
16:04:35
28.02.2010
28.02.2010
Rider skoda
-> Řízek: to projedes po takovy mizerny ceste s tak nizkym predkem?Nebo jsi s tim neco delal,ze je to o neco vejs?A taky az bude teplo se musis jet na Vysocinu Nanukem a dame sraz.
15:41:54
28.02.2010
28.02.2010
jarin
-> Řízek: To je dost dětku žes nas taky někam vyvez
To už je Nanuček bez podložek??
To už je Nanuček bez podložek??
20:47:59
25.02.2010
25.02.2010
Řízek
-> jarin: ale prosimtebe
21:09:24
24.02.2010
24.02.2010
jarin
-> Řízek: No ty vole tě a pana malka budu vsude chvalit diky
19:30:07
24.02.2010
24.02.2010
Řízek
-> jarin: Neni za co vubec, asi pristi tyden pujdem vyklizet dalsi cast skladu tak kdyz se neco uzitecnyho bude vyhazovat tak to zase naberu do kombika a dovezu
01:56:03
23.02.2010
23.02.2010
jarin
-> Řízek: Ja dekuju za Oka
22:32:44
15.02.2010
15.02.2010
Řízek
-> jarin: Jo ja uz ani nevim jak vypada, uz aby to slo dohaje ty bily sracky, abych mohl uz konecne vyjed, jo a moc dekuju za naboje
20:19:04
15.02.2010
15.02.2010
jarin
-> Řízek: Co jako po Nanukovy se slehla zem kdepa lezi v ktery zaveji?? už aby ta zima tahla tam odokud prisla ... jarní taní zlepší saní
23:21:51
05.01.2010
05.01.2010
jarin
-> Řízek: Nech ho vyspat on se na jare zase rozjezdi
22:08:51
05.01.2010
05.01.2010
Řízek
-> jarin: No vstal v pohode ale line se jen plouzi, nejak prestal jezdit jako driv, sere me to, nejede proste !!!
00:55:42
05.01.2010
05.01.2010
jarin
-> Řízek: Ššššaaau hele naboje nic, porad neni nuž a neni ho prej cim nabrousit, ja mu snad budu muset koupit nuž nebo nevim ... to je hrozny, sem to mel odnist ke Kalouskovi a bylo by to za 2 dny hotovi. Kdyžtak me prud a ja budu prudit jeho.
Copa je nanukovy?? necelo se mu stavat ze zimniho spanku??
Copa je nanukovy?? necelo se mu stavat ze zimniho spanku??
18:39:30
04.01.2010
04.01.2010
Řízek
-> jarin: Caaaaaau Jaro, hele ledy povolily uz mam kundala doma ale nanukem sem se stejne svezl, chvilku sem s nim jezdil ale uz je zase v garazi....ale neco se s nim asi deje hele a co ty naboje ?
00:42:59
04.01.2010
04.01.2010
jarin
-> Řízek: Nazduar tak co už povolily ledy na Vysocine?? Natočil jsi tu mrchu?? Nebo tejras Chudinku sadinku??