NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

21:11:52
08.10.2009
Řízek
-> Barth: Protoze sem to chtel mit uz jen na srazy a sem tam o vikendu v lete treba....jenomze proste stoji to odemne 80 kilaku, nemuzu se projed treba v lete po praci. stoji to na chalupe v garazi kde se vsichni motaj, kazdej si z toho dela odkladaci plochu, proste me to nebavi, ja bych potreboval garaz v praze a to by vsechno vyresilo. takle je to uplne na hovno. nebo bych potreboval bydlet nekde jinde.
21:09:32
08.10.2009
Řízek
-> Scary: Proc si to nedelas sam?To ses tak levej, nebo mas moc penez?3 3
14:55:08
08.10.2009
Petrson
-> Scary: Zippin je z cvok sportu??
11:03:44
08.10.2009
havlik
-> Scary: ježiš to ti z toho zipák bude dělat nějakou LR/H mrchu s 1.8 z golfa ne?:)) jak je jeho zvykem
11:02:29
08.10.2009
Scary
-> havlik: Dneska vozidlo odjíždí k Zippimu do dílny. Takže doufám, že příští sezonu bych mohl stihnout, alespoň konec sezony :-D
22:42:04
07.10.2009
Barth
-> Řízek: tak proč jsi si to dělal??7
20:06:05
07.10.2009
Řízek
-> Barth: no tim myslim ze to bud dam bratrovi, nebo prodam, nebo rozprodam. nevim este
20:03:23
07.10.2009
Barth
-> Řízek: Planuji s Nanukem nejak odjed sezonu 2010 a pak se uvidi co dal. ale vypada to tak ze asi pujde z domu.. co tim myslíš????8
20:00:17
07.10.2009
Řízek
-> havlik: 3 To je ve hvezdach, pochybuju ze to etse nekdy pojede-> Scary: 145
21:35:57
06.10.2009
havlik
-> Scary: a kdy vyjede ta tvoje paštika?:))
21:33:33
06.10.2009
Scary
-> Řízek: Ano M A M I1
21:30:58
06.10.2009
Řízek
-> Scary: no spokojenej3 tak uz M L Č3
13:59:13
06.10.2009
Scary
-> Řízek: Díííík :-D
22:01:34
05.10.2009
Řízek
-> Scary: 3 nemusis
10:07:26
02.10.2009
Scary
-> Řízek: Mám Ti přípomenout mojí psychickou podporu woe? :-D
21:58:05
01.10.2009
Řízek
-> Scary: 3 Jakou mas zasluhu na nanuku?145
20:55:48
30.09.2009
Scary
-> havlik: Myslím moje 1 1 1
11:36:57
29.09.2009
havlik
-> Scary: Myslíš moje? no já mu to taky řikal3 3
11:36:36
29.09.2009
Scary
Timto bych chtel moc podekovat par lidem bez kterych by Nanuk proste nebyl:



Tátovi a mamce

Jardovi

Mishakovi

Tampajsovi

Turymu

Babášovi

Maximovi

Bubovi

Pavlovi P@nkačovi

Tunerovi#2

Chlebickovi

vedeni Eurocaru

a velkemu guru =)



STÁLE TAM CHYBÍ JEDNO JMÉNO 1 1 1
01:22:03
28.09.2009
jarin
-> Řízek: Co mas proti tramvajim??? Čapnu pod krkem a odtahnu 1
Extreme Tyres