skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
17:50:24
27.11.2008
27.11.2008
Řízek
-> jarin: Tak ho nech, at si hraje
20:59:08
26.11.2008
26.11.2008
jarin
-> Řízek: No mě to prijde jinak, raději se tady k tomu nebudu vyjadrovat
18:10:35
26.11.2008
26.11.2008
Řízek
-> jarin: Tak ja nevim na fotkach to je docela hezky
06:27:10
26.11.2008
26.11.2008
Turda
-> Tampajs: no je mi to jasný
00:42:18
26.11.2008
26.11.2008
jarin
-> Řízek: Konkurence JOOOOOO??? tak jeste dokopejte Misaka at reší koroozy a mužem ho i fouknout, mam na nej kiblik hezky pastelovy bežovy od standoxe, jeste z dob kdy jsem chtel Buraka rychtovat pro tatu. To by byl Kus takovej nablizkanej Burak
-> Mishak:
No nic proti me se to nelíby, nazval bych to bastlem, a jestli ti šlo jen o to že to blbe svítí tak jiny lampy doma jsou, tohle je zas tuuuuuning Ty voeee!
-> Mishak:
No nic proti me se to nelíby, nazval bych to bastlem, a jestli ti šlo jen o to že to blbe svítí tak jiny lampy doma jsou, tohle je zas tuuuuuning Ty voeee!
22:24:10
25.11.2008
25.11.2008
Tampajs
-> Turda: Ne já jen vrtám aby si si to nerozmyslel
22:15:07
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Tampajs: kamaráde příteli.....dyť říkám....já je tam s chutí dám, teĎ je to zatim netřebný řešit když to nejezdí ale prostě nejsou prachy....stále opakovaný téma....
22:11:17
25.11.2008
25.11.2008
Tampajs
Já se taky přihlašuju k tomu aby si si nechal udělat náboje.. Na svislák je to dost velkej nápor ty podložky A ještě k tomu ti pujde to řízení ještě líp.. Mě stačí shodit 14ky a nandat 13ky a je to tak markantní rozdíl že mám pocit jako bych měl kola ve vzduchu
22:10:58
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: já už nic přehazovat nebudu....náboje budou, ale prostě to nebude hned důvod znáš.....hlavně se musej předělat brzdiče ty dva šrouby co ho držej drhly normálně o kotouč čuměli sme na to jak puk......kolo totálně zadřený....tak je to vypodložkovaný, takže se s tim musí něco udělat....
22:03:00
25.11.2008
25.11.2008
Řízek
-> Turda: No ale ja bych stejne asi predelal vepredu naboje protoze i z tema 2.5 cm to bude dost, no uvidis ale zkus treba hodit ty Mattigi na skodylaka, uvidis hned. Ale to je na tobe.
22:01:11
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: nooooo....tak uvidíme......taky tam půjdou 2.5 .... a vzadu zas o půl centu rozkoplý
21:59:31
25.11.2008
25.11.2008
Řízek
-> Turda: No hele ja mel vepredu ty tvoje kola, a 2.5 cm podlozku a na miste uplne s prehledem jednou rukou
21:47:47
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: tamapajs řikal že to je ukrutnej rozdíl aspoň...
21:47:19
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: jojo a to tam mám 3 cm podložky a široký kola.....a jde ot odbře....by mě zajímali škodovácký plecháče....to musí jít točit i ču+áčkem
21:45:00
25.11.2008
25.11.2008
Řízek
-> Turda: no to si pis Docela rozdil co oproti tamtomu
21:42:24
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: tak OK , ale hřeben v borůvce ------ to je luxus
21:39:12
25.11.2008
25.11.2008
Řízek
-> Turda: No bude neboj
21:36:01
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: o tkaže sme takový sourozenci....a burák šlape na paty jo??
21:12:10
25.11.2008
25.11.2008
Řízek
-> Turda: Ale hovno, Boruvka je starsi segra
21:07:25
25.11.2008
25.11.2008
Turda
-> Řízek: ty vole tak do dneška sem myslel že konkurence sem já