NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Řízek: Co jako se nalejváš v pracovní době

-> Mishak: No

Ale ta je uz vystrilena
-> Řízek: koukám správnej pracant má patronu Géčka stále při ruce

-> Turda: Nebuj, prachy budou jen co začneš makat, pak už nebude zase čas

-> jarin: na hvono sou ty peníze a shánění ne to topení...to musí být samozřejmě luxuuus!!

-> Turda: No na hovén to není, to poznáš až si odjezdíš zimu se sádinou

Mě by se to tam tenkrat líbylo

-> jarin: aha tal to je na hovéén, tak to radši ten větrák

-> Turda: no to je pekna palka za to, ale nekde na vrakarne by to tak hrozny bejt nemuselo, ja ho mel jako odmenu za praci
ale to topeni a vetrak musis mit funkcni jinak se stejně neohrejes

, tohle ti ohriva jen vodu

-> jarin: no joo noo.....neuděláš nic.....to chce klid....jinak já bych teda taky jako chtěl to "WEBASTO" kurva na co se srát s větrákem kterej nejde, když by se dalo tohleto, ale to neni levný co???

-> Turda: ty hranaty emka tam byli, ale Misovi se asi nelíbyli
Webasto je nezavislí topení

-> Řízek: Me je to v podstatě jedno, ale víš sam jak je to tu s Burakem..... si myslím, že jsem ve věku, kdy už nepotrebuju aby na mě koukali pak nekde treba ve stavebninach jako na nakyho mladyho ...... co se cejtí drsně v otuzený šade.
Pro mě za mě at si ted Misak dela co chce, ale at tam nekurví nic co by bylo nenavratnyho, protože si myslím že ty sví plany co má umí jen hezky prezentovat, zatím mě nepresvěčil o opaku. A až bude moct jezdit calibrou tak šades zas zbyde jen jako rodinej tahoun k vozejku a on se po ni ani blbě nepodiva, a pak pujdou veškery opičarny zase dolu!
-> jarin: nevim co je webasto....

, já neříkám že je to hnus, jenom bych tam narval tyyy.....třeba nový eMkový nejlépe ty hrnatý a udělal na nich ten tjůning co měl třeba můj rapid!!

ale proti gustu....

-> Turda: Tak tak, nejdriv tady rijou do mě že delam pičoviny a tomuhle se řiká jak??? Já bych tam když už tak radeji kostil webasto

a nebo se na to vysral

-> Řízek: já když už tak bych tam rval 4-očko....

-> Tampajs: No jako pravda, na tech fotkach to fakt je zajimavy ale vcera sem zjistil ze to neni zase tak echt

Mě se to taky líbí

-> Scary: 
Co jééééééééééé