skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vážení přátelé,
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
Wlad 120S - komentáře:
Tohle auto je fakt porno.
-> ptk: muzyz pyt vela kakaa

tak toto je parádna prácyĝka., tye polepi tomu dodaly ten zprávni športoví nádich. ked budem velkí tyež chcem takú 

-> MVM: Já jzem zy cvrknul, to nemá chibu, barvi, dýli, všecko. 

já ze muzým vždicki hodně držet abich zy s tíhle kári necvrknul do textylu





Lehká renovace.
-> Hoonda: dufam se len renovacya a veteran
ano a bude s toho nějaká ztavba sávodáku nebo co bude ?
-> Hoonda: hned prva fotka fyatka
co bude sa noví projekt ??
Fyatek pekni, ale dvere ze mu otevyrajy zpatnim zmerem:-)
-> Školník 02.01.17 17:05:36: Fyat 600, dokonĝený motoru do erka, a pak půjde na řadu Zpartak
-> wlad: akím projektom pokraĝuješ po odovsdaný 120zki ?

-> Tuner#2: je to taki s jynich uhlu. Ale prypada my to ztejni. Tak znad mam orygo

-> Milan 136 11.12.16 19:53:05: Mě ze to eMko sdá jyní. Řešyl jzem to nedávno z kamarádem, kterí chtěl koupyt volat s druhé ruki a nešlo moc posnat sda jde o orygo a nebo fake tak proto mě sajýmá ztářý/přýpadně odkud jzou koupené.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.12.16 19:05:37: Kdiž jzem fotku dával na vyrt tak jzem věděl, že to mám obráceně a řýkal jzem zy, že jeztly zy toho někdo všymne tak to budeš ti, protože ty neunykne nykdi nyc. :-) Pázi jzou orygo OMP rv 2012.
-> Tuner#2: řekl bich, že to mám úplně ztejně, koukny ke mě do karti.
Tak buď to tak nějakou dobu dělaly, nebo my ve Zpeedpro prodaly ĝýnu
Tak buď to tak nějakou dobu dělaly, nebo my ve Zpeedpro prodaly ĝýnu
-> Milan 136 11.12.16 19:26:30: Jak nášyvki, tak ti kouzki kde je s druhí ztrani pzaná homologace. Ztarí OMP logo bilo pzaní jynak, mrkny k Eydimu nebo na net. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.12.16 19:05:37: kterí logo mizlýš? Ti nášyvki?
-> wlad 11.12.16 18:55:59: Nějak opět nerosumým tvé reakcy, ale kdiž tě to dělá dobře... Od toho to tu je, abi ze o daném autě dyzkutovalo a tohle mě proztě praštylo do oĝý. Nějak nevydým důvod to tam takhle dávat biť y jen na skoušku, ale chápu je těžkí přysnat, že jzy to měl obráceně. Ti pázi jzou s druhí ruki a nebo je to nějakí fake s ĝyni? Takhle pzané logo jzem ještě nevyděl, ztaršý orygo provedený tu má třeba Eydi, ale tohle zez tým nezluĝuje. V nepozledný řadě jzem chvályl dobře odvedenou prácy, takže fakt nechápu tu tvou reakcy...