skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vážení přátelé,
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
dovolte mi představit Vám repliku Škody 120S, kterou právě kompletujeme pro zákazníka.
Jedná se sice o repliku, ale postavenou jako nové auto za použití maxima nových a pokud možno originálních dílů.
Karoserie:
Pyroliticky očištěná na holý kov. Absolutně bez koroze, nebo nutnosti cokoliv opravovat.
Rám Dlouhý – Hrdlořezy u MB.
Podvozek:
Zadní náprava - originální úzká; originální uložení řešeno na unibalech
Přední náprava – originální úzká; vyztužená; ostré hřebenové řízení LR
Tlumiče HP Racing; pružiny HP – sada s tlumiči
Brzdy:
Origo posilovač Girling; hlavní brzdový válec s horní integrovanou nádobkou na kapalinu
Přední brzdy 4 pístkové
Zadní brzdy bubnové se sportovním obložením.
Kola:
Kola dělená,elektron; přední 7J R13; zadní 8J R13
Pneu TOYO PROXES R888 Semislick; 185/60/R13 přední; 205/60 R13 zadní
Motor:
Stavba MOTOR EXCEL Tuning
Blok Felicie; Hlava 8-mi kanál AL (později litina, ihned jakmile se začne vyrábět)
Obsah 1490ccm (78x78 - čtverec)
Sání přes hlavu válců - elektron; 2x 45 DCOE 157; svody 4/1 - Hlušička
Dobové mazání suchou skříní – elekron
Dobové vodní čerpadlo s vyústěním do hlavy válců – elektron
Dobový čistič oleje Purolator
Výkon bržděný 134,5 HP – protokol ing. Čepek
Bez alternátoru – provoz na baterii
Převodovka:
4st. skříň škoda –systém Hewland, KALMAR Motorsport
Spojka přítlačná pružinová 190mm SACHS; obložení kovokeramické
Interiér:
Dobová sedadla – Herbolt; pásy OMP 4 bod; dobový tunel 120S – Herbolt
Kaplička přístrojů dobová – plech; otáčkoměr SMITHS do 8000 rpm; tlakoměr + teploměr oleje VDO
Volant škoda – střed dobový Formula; hlava řadičky Elchron
Dobové stopky SMITHS; Speedpilot HALDA MK 4 v km/h – vše ve funkčním stavu
22.4.2012
- Dokončena nádrž hurá na lak.
- Napasované hřebenové řízení. Původní držáky v karoserii odvrtány a následně přibodovány do nové pozice, které koresponduje se správnou pozicí volantu. Nový držák (není na fotce) bude umožňovat výškovou stavitelnost volantu.
- Dokončená příčka za chladič. Zbývá přivařit.
- Držák posilovače ve výrobě.
Pracuje se na úpravě pedálů kvůli hřebenu. Jsem hrdý na řešení, které jsme vymysleli. Foto dodám.
24.5.2012
poslední dobou nebylo moc času, ale postupujeme kupředu.
- dokončen držák posilovace
- připraveny úchyty pásů na zadním platě
- vyvrtány vsechny prostupy pro trubky chlazení, hadici posilovače atd.
- odstaněna část rámu palubní desky pod kapličkou
-palubní deska "ořezaná" tak, aby se vešla s rámem
13.6.2012
- držáky chladiče
- úprava expanzky
- úprava palubky pro kapličku
23.7.2012
- hodně míst karoserie znovu očistěna na plech :-(
- narovnaná střecha, byla brutálně potlučená po zástavbě rámu..
- olakován motorový prostor a kufr
5.11.2012
Po delší přestávce, která byla způsobena několika faktory se práce opět naplno rozjíždějí.
O víkendu jsem upravil spojler. Jedná se o nízký spojler 130RS se zalaminovanýma nádechama k brzdám. Problém byl v tom, že RS je vpředu o cca 15cm širší a po bokách je o 3cm kratší. Takže jsem řezal, pasoval, lepil a kitoval, ale výsledek bude určitě stát za to. Spojler vypadá dokonale.
12.11.2012
Proběhla úprava nasávacích otvorů na spojleru. Po zůžení vycházely do rakvičky a tak by byly k ničemu. Řešením bylo posunutí o cca 15cm do stran.
Dnes jsem pasoval přední čelo které vůbec nesedělo. Nezbylo než odbousit bodové sváry, čelo "rozebrat" spasovat celý předek a posléze čelo opět svařit.
16.11.2012
svařeno. Pasování a uprava blatníků. Navaření spodní hrany blatníku.
19.11.2012
Pasování blatníků, kapoty, komplet zadní část, broušení spojleru, výroba držáků přídavných světel
26.11.2012
Tak nakonec nebude rampa, ale jenom jednoduchý držáky na dvě přídavný. Myslím, že to bude vypadat moc pěkně. Dokončeny poslední "plechařinové" drobnosti na čele a předních blatnících. Předek rozebrán. Začínám auto připravovat na lak
29.12.2012
Vnitřek v plniči. Nikdy bych nevěřil, že pouze nalakování do plniče zabere tolik hodin. :-)
1.1.2013
Interiér nalakován. :-)
14.1.2013
Lakování skeletu dokončeno. Tento týden jedeme do lakovny.
31.7.2013
Lak dokončen. Snad se to bude teď trochu hýbat. :-) Lakýra odvedl super práci.
14.8.2013
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
29.8.2013
- Natahány trubičky pro spojku, brzdy a benzín
- Nalakována nádrž a plech pod nádrží + usazeno na auto
- Nalakován chladič
- Upraveny tyčky řízení, sezazení nápravy a usazení do auta
Převezeno domů z lakovny na finální montáž.
Běží to: :-)
1.1.2016
Byl to porod. Spoustu dodaných věcí bylo potřeba předělat, spoustu vyrobit, neustále menší nebo větší problem, ale je to hotový!
Moje další dílka. :-)
skoda-virt.cz/cz/.../5518 -wlad-110r
skoda-virt.cz/cz/.../2925 -wlad-140vrs
skoda-virt.cz/cz/.../1031 1-wlad-s440
Wlad 120S - komentáře:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.12.16 22:40:29: Dlouho jzem ze kouzal do jasika, nebo zpýš do prztů, abich nenapzal to co teď napýšu, protože předpokládám, že to opět vsbudý emoce a bude ze to úplně sbiteĝně řešyt. Čyly: Proĝ máš pořád potřebu někoho uposorňovat na nedoztatki??? Pázi jzem cvaknul zchválně obráceně a ĝekal jeztly zy toho všymneš. Popyz bil napzán dřýv, něž bili vĝechni dýli na auto pohromadě a nakonec ze mýzto pázů Zabelt koupyli OMP. Pázi už jzou zprávně a text opravým. Děkujy sa posornozt.
-> wlad: Sdá ze mě to a nebo máš pázi namontované obráceně? Co je to vůbec saĝ, pýšeš v popyzu Zabelt, ale na fotkách jzou nějaké ztaršý OMP. Jynak heská práce.
-> Mylan 136:
-> Bedřych: To saz jo, y výc - ale "dodavatelzki" ze my to sdá až dozt..

-> Bedřych: To saz jo, y výc - ale "dodavatelzki" ze my to sdá až dozt..
-> Joska: Je obviklejšý než kompletace trvajýcý rok.
-> Joska: poĝkáme na majytele karti

-> Mylan 136: Akorát mě už několykrát napadlo, že kompletace, trvajýcý třy roki, nený moc obviklá..



-> Eydi: v úvodu textu ztojý tohle:
Vážený přátelé,
dovolte my předztavyt Vám replyku Škodi 120Z, kterou právě kompletujeme pro sákasnýka.
Vážený přátelé,
dovolte my předztavyt Vám replyku Škodi 120Z, kterou právě kompletujeme pro sákasnýka.
-> wlad: Budeš z tým taki něco jesdyt jako z RZ nebo to máš na víztavu? Je to až moc pěkní na ježděný. :)
Pěkná ĝyztá práce,lýbý ze my to!
Co nějaké vydeo - chcy to vydět v akcy a mám to k Tobě ztrašně daleko.
Tak to je paráda

-> wlad: Kaplyĝku 

-> Burák 10.12.15 19:04:46: Co konkrétně mizlýš? :-)
Předĝazní dárek k vánocům?
Moc heskí

Tohle je moc pěkní. 

ta je nádherná ! 

Krázná práce .Takhle to má vipadat 

To je krázní! 

parádný Marchali
