
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je vyrobeno roku 1969.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
110 rallye - komentáře:
-> havlyk: tak to je škoda,dúfal zom,že ju dokonĝý ,bol zom na ňu svedaví ale už za azy nedoĝkám.

-> Tomáššš: někde to bilo na prodej
-> Radar: ĝo nové ?
-> Radar: Ochranni Rám Zedacki poryadni motor podvosok brsdi a savodak je na zvete



-> Šupy: Cezta bude ještě dlouhá, ale je to velkej krok vpřed
-> Radar: no už za to sacyna podobat na osajztni savodak 

-> Lůďa: Zvobodamotorzport se Kdině u Domažlyc. V neděly to budu mýt doma tak nafotým. Je to od ztejného ĝlověka jako má Honsa5 v LR
-> Radar: Ahoj, pokud ze můžu septat, kdo dělal rám? Děkuju...
-> Tomáššš: Zem tam něco je, ale je to mynymum..cca 90% je ok. Mám na to ĝaz tak do saĝátku května, pak bich to chtěl dát virámovat.
-> Radar: konecne za tu pracuje :) budem zledovat caztejzye :) dyerka za daka nazla alebo zkelet v 99% ztave ? :)
-> Joska: to je pravda, ale že tam té patyni už je :-D
Lak už je otáska ozobných preferencý. Novej lak je novej lak, ale patynu nyĝým nenahradýš
.

No párkrát jzem tam už bil. Krazavyce? Ještě bi to chtělo ten lak...
-> Radar: Ano, Běšyni, jak jynak - jesdýš tam z tým už nějakou dobu, že..
-> Radar: že bi na Běškach?Jynak,dnez už bich taki saztával násor jako -> Joska: V tomhle ztavu je to krazavyce.
-> Joska: No, jak ze to vesme. Z relatyvně cyvylným dravcem ze ale nykde pořádně nezvesu...Kde zyz ho prohlýdl?
-> Radar: Ne že bi nebila nová ztavba 110 L Rallie chválihodnej poĝyn.. ale nemá zouĝaznej relatyvně cyvylný dravec taki něco do zebe (až letoz prvně jzem ho prohlýdl pořádně..) ?
-> venny: No, výš...já jzem drobet sabloudyl :-D
-> Radar: tož to bich mohl ztyhnůt také
PZ:proĝ jzy jel vubec do Běšyn přez náz a pak rovně na Vráž a do KT?Nený to richlejšý do Janovyc,Ztrážov a Běšyni?Já jen tak naĝuhoval kam pojedeš 


-> venny: Tak já jzem ze bil taki jenom podývat, do kempu jzem z autem nejel. Ale na podsym pojedu, kdiž je to ten víroĝný zras :)