skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je vyrobeno roku 1969.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
110 rallye - komentáře:
19:27:21
31.10.2015
31.10.2015
Tomáššš
-> havlik: tak to je škoda,dúfal som,že ju dokončí ,bol som na ňu zvedavý ale už sa asi nedočkám.
19:22:05
31.10.2015
31.10.2015
havlik
-> Tomáššš: někde to bylo na prodej
19:21:44
31.10.2015
31.10.2015
Tomáššš
-> Radar: čo nové ?
10:51:17
08.01.2013
08.01.2013
Šupi
-> Radar: Ochranny Rám Sedacky poriadny motor podvozok brzdy a zavodak je na svete
14:17:24
29.10.2012
29.10.2012
Radar
-> Šupi: Cesta bude ještě dlouhá, ale je to velkej krok vpřed
13:13:40
29.10.2012
29.10.2012
Šupi
-> Radar: no už sa to zacina podobat na ozajstny zavodak
17:42:25
26.10.2012
26.10.2012
Radar
-> Lůďa: Svobodamotorsport ze Kdyně u Domažlic. V neděli to budu mít doma tak nafotím. Je to od stejného člověka jako má Honza5 v LR
19:06:15
25.10.2012
25.10.2012
Lůďa
-> Radar: Ahoj, pokud se můžu zeptat, kdo dělal rám? Děkuju...
13:41:16
21.02.2012
21.02.2012
Radar
-> Tomáššš: Sem tam něco je, ale je to minimum..cca 90% je ok. Mám na to čas tak do začátku května, pak bych to chtěl dát vyrámovat.
21:05:10
16.02.2012
16.02.2012
Tomáššš
-> Radar: konecne sa tu pracuje :) budem sledovat castejsie :) dierka sa daka nasla alebo skelet v 99% stave ? :)
10:20:27
24.05.2011
24.05.2011
Radar
-> Jozka: to je pravda, ale že tam té patiny už je :-D
08:20:41
23.05.2011
23.05.2011
Jozka
Lak už je otázka osobních preferencí. Novej lak je novej lak, ale patinu ničím nenahradíš .
16:06:13
19.05.2011
19.05.2011
Radar
No párkrát jsem tam už byl. Krasavice? Ještě by to chtělo ten lak...
08:54:03
19.05.2011
19.05.2011
Jozka
-> Radar: Ano, Běšiny, jak jinak - jezdíš tam s tím už nějakou dobu, že..
00:32:19
19.05.2011
19.05.2011
venni
-> Radar: že by na Běškach?Jinak,dnes už bych taky zastával názor jako -> Jozka: V tomhle stavu je to krasavice.
15:02:43
17.05.2011
17.05.2011
Radar
-> Jozka: No, jak se to vezme. S relativně civilním dravcem se ale nikde pořádně nesvezu...Kde sis ho prohlídl?
14:13:35
16.05.2011
16.05.2011
Jozka
-> Radar: Ne že by nebyla nová stavba 110 L Rallye chvályhodnej počin.. ale nemá současnej relativně civilní dravec taky něco do sebe (až letos prvně jsem ho prohlídl pořádně..) ?
16:29:10
15.05.2011
15.05.2011
Radar
-> venni: No, víš...já jsem drobet zabloudil :-D
20:52:27
13.05.2011
13.05.2011
venni
-> Radar: tož to bych mohl stihnůt také PS:proč jsi jel vubec do Běšin přes nás a pak rovně na Vráž a do KT?Není to rychlejší do Janovic,Strážov a Běšiny?Já jen tak načuhoval kam pojedeš
20:41:54
12.05.2011
12.05.2011
Radar
-> venni: Tak já jsem se byl taky jenom podívat, do kempu jsem s autem nejel. Ale na podzim pojedu, když je to ten výroční sraz :)