
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je vyrobeno roku 1969.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
Současný motor je Škoda 110 R. Hlava je snížená a jsou větší a leštěné kanály. Ojnice jsou odlehčeny a sváženy. Klika je nově přebroušena a jsou tam všude nová ložiska. Setrvačník je odlehčen a svážen s klikou a řemenicí. Vačka je tam 260/260. Karburátor jedeme EDSR. Chladič je klasicky vzadu. Zkoušeli jsme elektrický ventilátor (Suzuki Svift), ale neuchladilo se to. Tak je tam zpět klasika s řemenem. V plánu je alespoň plastová vrtule. Ideální je vrtule z Mini Coopera, ale ta je asi nesehnatelná. Jinak podvozek má zatím pouze zkrácené pružiny a tvrdé uložení zadních ramen. I tak jsou jízdní vlastnosti velice pěkné. Karoserie je celkově vyvařena, mezi zadní tlumiče je vevařena výstuha. Interier má sportovní sedačky, čtyřbodové pásy,nad přístrojovkou kaplička, tunel u řadicí páky domácí výroby, hasičák 2 kg, mapovka před spolujezdcem. Na loukotích jezdíme pneu 165/65-13 (zapsáno v TP) a na plecháčích, co používáme na závodech, 175/60-13 + 2 cm podložky.
A nejbližší plány?
alespoň přitvrzené tlumiče a tvrdá péra (hlavně vpředu)
olejový chladič z erka
hlavně nový lak
A do budoucna?
laděné výfukové svody
karburátor Weber se sáním přes hlavu
polorám
8.7.2010 - nová technická a výmaz motoru - úspěšně hotovo, Plány do dalších týdnů? Určitě vrátit do stavu před technickou :-)
29.8.2010 - objednané všechny nové trubičky komplet z mědi, přední pružiny od kalmara, přitvrzené tlumiče, dlouhá jednička už taky ve výrobě...čeká se už jenom, až to všechno přijde.
25.9. 2010 Tak aby se neřeklo že nic nedělám, tak jsem zrepásnul přední nápravu, nové pružiny od Vostrýho, tlumiče Kůrka. Dál převodovka s dlouhou jedničkou, nové 4 bodové pasy OMP a dekly na světla Hella 1000
6.10. 2010 - Auto po geometrii, tlumiče od Kůrky jsou parádní, zatím to funguje s pružinama od "Tymáka dobře"
V sobotu jedem na slalom do Janovic, tam se uvidí...
Navenek změn moc není až na kryty světel, ale technika se hodně změnila. Repasovaná náprava se zvětšenými odklony a převodovka s dlouhou jedničkou je podstatná změna a autu se hodně měnilo chování. Styl jízdy je teď úplně jiný.
12.5.2011 - Tak padlo důležité rozhodnutí!!! Do Zimy se s autem už nic dělat nebude, odjedou se výroční běšiny a poté auto půjde do garáže a začíná se znova, hezky od začátku a bude se stavět homologované auto škoda 110L rallye...Dáváme tomu tak cca 2 roky. Snad to stihneme :) jediná brzda budou jak jinak než peníze.
21.2.2013 - Nic se neděje, auto stojí vyrámované v garáži a nějak není čas s tím pohnout. Teď je hlavní priorita škola, udělat bc a přijímačky na navazující. Je potřeba udělat ještě trochu karosařiny. Potom fouknout do barvy podlahy, podběhy, motorovej prostor a kufr, zbytek nechám na lakýrníkovi.
110 rallye - komentáře:
-> Radar: autem ne a výjmečně jsem nebyl ani na kukačku,erko stojí od října a ještě jsem na něj nehrábnul :) ale jeho čas přijde 

-> venni: Ty jsi vlastně nebyl na srazu viď, co to?
-> Péďa17: Diky, ted pomalu začneme stavět homologaci..snad se všechno povede.
-> Radar: moc pěkné kilo
-> venni: No hned jak jsem přijel, cca v půl desáté v sobotu jsem ho tam viděl a kupoval :-D
-> Radar: tak to jsi měl koukam štestí,to dotyčný vybalil a tys ho hned vzal ne? za ty prachy tam nemohlo ležet déle jak minutu 

-> venni: ne ne, je přímo z kempu...
-> Radar: jo,když jsem tě viděl profrčet v sobotu přes ves tak jsem si taky říkal,že jsi mazání asi rozchodil...Jinak sání je z nedělní burzy?
jo jo..už je vše v pořádku, byla to moje chyba, zapomněl jsem tam ten půlměsíc našroubovat :)
-> Radar: tak už to maže ?
-> Radar: Ako to vypada ? Koniec prazdnin uz je tak ako ?



-> Radar: ten tvoj vzor bol vzorom aj pre mna ... len z toho nejak zislo ...(mozno casom :) )
ale zase som rad ze mam to co mam
tak nech sa dari ...som zvedavy na vysledok ... 




krásna
-> Cába: Zdary..no jo, stane se :-)
-> Radar: jj, raci je nejezdi, znas se, vis jak to dopadlo letos v Besinach

-> Radar: nie si sma co zhana tie vonkajsie prahove listy ...



Potřebuju někde sehnat ještě ty prahové lišty a dobovky sedačky.
Tak nejezdíme často...bojim se o ní :-) A na závody nejedu loukotě
na tych loukotach vypada nadherne :) ale nenicil by som ju na rally ... moj nazor ... ale tak to je uz tvoja vec
este raz moc pekna :)

Chcelo by to viac fotiek a nejaky popis
