skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
19:38:46
07.01.2012
07.01.2012
David V6
-> Matulo: ju ale ještě jsem se k tomu nedostal
01:23:00
07.01.2012
07.01.2012
Maťulo
-> David V6: ahoj, pozrel by si mi tie vykresy prosim ta?
20:10:49
01.01.2012
01.01.2012
David V6
-> andybigman: dík,není to jednoduchý
20:01:41
01.01.2012
01.01.2012
andybigman
chlape, máš moj obdiv a uznanie
12:15:56
01.01.2012
01.01.2012
David V6
-> exwrcteam: kolem 8000kč,s chromen 10500kč.
18:30:54
31.12.2011
31.12.2011
MATTESS
-> Hřib: z Trabanta to fakt není Nedávno se po tom sháněl tuším m8 a začíná se to objevovat více
17:17:48
31.12.2011
31.12.2011
exwrcteam
prosimte na kolik vysel vzduchac mas zhruba prehled jen material bez chromovani atp?
17:13:04
31.12.2011
31.12.2011
David V6
-> Maty110l: na origo,jinak bych do toho nešel
10:41:18
31.12.2011
31.12.2011
Maty110l
-> Hřib: tušim to není z traboša...myslim,že jezdily takový škodovky po okruhu nějaký speciálky..pista to myslim řešil a předělává taky..no nicméně jsem hodně zvědav...
-> David V6: pasuje to na origo blatníky nebo máš nějaký laminospeciály?
-> David V6: pasuje to na origo blatníky nebo máš nějaký laminospeciály?
10:12:22
31.12.2011
31.12.2011
Hřib
-> David V6: downgrade facelift na trabanta? Vypadá to, jako bys k čelu použil kapotu z trába, jsem zvědav
23:01:17
27.12.2011
27.12.2011
Maťulo
-> MOLSO: ty lolo dobre vis ze od teba nechcem nic zadarmo, tak sa nejeduj jak keby som bol volaky vydierac, kolenovrtac alebo chudacik studacik! na zavity, sustruznicke a kovoobrabacske prace mame lidi... co si myslis ze do prednych nabojov som si rezal zavit doma v detskej izbe s vratidlom?
22:57:28
27.12.2011
27.12.2011
MOLSO
-> Matulo: vyrobit u molsa vyrobit u molsa ale som zvedavy ako si tam spravis ten jemny zavit
20:21:09
27.12.2011
27.12.2011
Maťulo
-> David V6: mne to nejako neponahla... len aby som to mal... kotuce kolko vyjdu? potom ta poprosim napis mi aj presny typ kotucov a este ma zaujima jak to brzdi? si spokojny? alebo nad mieru spokojny??? pedal je tvrdy? ked zak kludne SZ aby som ti to tu nazasieral...
20:18:35
27.12.2011
27.12.2011
David V6
-> Matulo: akorát to nebude hned musím ho najít už je to zas rok,na ty vymezovací výkres nemám,tak si řekneš tloušťku a pošlu ti je
20:10:39
27.12.2011
27.12.2011
Maťulo
-> David V6: bol by si ochotny poslat mi vykres prosim ta??? mail mam v karte... a ak by nebolo narocne vyrobit aj tu vymedzovaciu podlozku, tak nemam problem dat si to vyrobit u Molsa... ak by to bol problem, tak by som od teba kupil...
dakujem ti este raz!
dakujem ti este raz!
19:57:42
27.12.2011
27.12.2011
David V6
-> Matulo: v poho
hele na držáky mám ještě někde výkres,a možná nějaký polotovary na ně najdu
rozšiřovací podložku musíš použít 3mm těch mám doma ještě plno
hele na držáky mám ještě někde výkres,a možná nějaký polotovary na ně najdu
rozšiřovací podložku musíš použít 3mm těch mám doma ještě plno
19:08:18
27.12.2011
27.12.2011
Maťulo
-> Milan 136: dakujeeem! toto som potreboval vediet, lebo ja som ich zohnal uz samostatne, takze som to na aute nazivo nevidel! a to aj 1500ka TAZ mala v predu chladaky??? Inac, kde by som do nich zohnal prachovky na piestiky? piestiky mam chvala bohu krasne bez naznaku hrdze...
19:04:09
27.12.2011
27.12.2011
Milan 136
-> Matulo: tyhle třmeny už jsou na chlazený kotouče. netřeba rozšiřovat...
19:00:11
27.12.2011
27.12.2011
Maťulo
-> castrol: sak preto sa pytam, lebo na tej fotke 84 vyzera byt strmen bez rozsirenia medzi tymi polovickami... mozno to klame, neviem to rozoznat...
-> David V6: to ze musim vyrobit new drziaky mi je jasne, s tym by asi problem nebol! skor ma zaujima ci treba rozdelit ten brzdic v strede a dat tam tu sadu na rozsirenie brzdica kvoli hrubsiemu kotucu, tak jak sa to robi na 130kovom strmeni ked chces dat hrubsie chladene kotuce...
tie podlozky si myslel jak??? na vymedzenie brzdica od drziaka voci kotucu? alebo na rozsirenie toho strmena?
- prepac ze sa furt vypytujem a otravujem, ale nejako ti nerozumiem a zaujima ma to...
-> David V6: to ze musim vyrobit new drziaky mi je jasne, s tym by asi problem nebol! skor ma zaujima ci treba rozdelit ten brzdic v strede a dat tam tu sadu na rozsirenie brzdica kvoli hrubsiemu kotucu, tak jak sa to robi na 130kovom strmeni ked chces dat hrubsie chladene kotuce...
tie podlozky si myslel jak??? na vymedzenie brzdica od drziaka voci kotucu? alebo na rozsirenie toho strmena?
- prepac ze sa furt vypytujem a otravujem, ale nejako ti nerozumiem a zaujima ma to...