Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

19:40:39
27.01.2006
K-O-M-I - zrušená registrace
Pěkná práce,jen tak dál!!!9
17:45:48
27.01.2006
peppa
-> hymla: to je možný že nema stejny otačky ale ty jich tolik nepotřebuješ,,ja ho měl ve 100vce taky a motor z fačka,,a dokonce mi ten ventilator vypínal a to jsem ho točil co to šlo,,i vlete takže ten ventilator nema chybu kor při rozjezdu je to znat že tam neni4
17:44:22
27.01.2006
peppa
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
17:40:39
27.01.2006
peppa
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
17:38:12
27.01.2006
peppa
-> Vita ze Sudet: jj to znam,,jako muj tatínek3 jinak hezky:)
13:51:16
19.01.2006
snoopy
to je fakt nadhera,hezci kilo sem jeste newidel

13:17:59
19.01.2006
hymla
Jinak je to fakt cool auto ještě si pohraj s palubkou a bude to masakr
13:17:06
19.01.2006
hymla
můžu se zeptat jakej smysl tam má elektrickej větrák ?38? (ten nikdy nemůže mít takový otáčky jako vrtule na klíňák?!)
12:32:03
19.01.2006
Vita ze Sudet
-> peppa: Ono se nekdy hodne povida a malo dela. Uvidime zda se pusti do 1.8T... Ja mu to taky rikal. Ted teprv, kdyz ma hotovy auto dela vlecku.8 Ale je to mozek tvrdohlavej4
21:56:00
11.01.2006
peppa
-> Vita ze Sudet: když majitel planuje 18t tak asi bude muset vyhodit chladič ze zadu, a dat ho do předu,,a to mohl udělat když to auto měl rozdělané ted si přiděla hafo prace,,mluvím z vlastní zkušenosti1
19:36:08
11.01.2006
haso
-> mbcko: sorry ze som to pisal tebe ale malo to byt pre Vita ze Sudet4
19:34:43
11.01.2006
haso
-> mbcko: pekne kolesa, uzasne zadne svetla a presne podla mojho vkusu4 . parada9 9 9
21:49:08
08.01.2006
Pele
Chuderky poloosy 3 ...ale inac to vizera super 4 a som zvedavy na to 1.8T :)))
22:40:48
29.12.2005
mbcko
Líbí. super vyváženej tuning. Kola dělaj autí:)

18:48:34
21.12.2005
U-Geen
-> zufo: z textu: "KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)"
10:30:12
21.12.2005
zufo
ty vole brutalita hlavne kola? jaky má rozměry pneu?
12:03:56
20.12.2005
Vita ze Sudet
-> Jirik: Dafson=majitel tohoto vozu je taky naprostej úchylák do kamionů. Takže asi proto ty světla... Jinak děkuje všem za chválu i kritiku jeho vozu.
23:01:37
19.12.2005
Jirik - zrušená registrace
Moc pěkný. Možná užší na zadek. O těchhle světlech jsem přemýšlel taky hodně dávno, mít kilo nebo éro.

Dělám ve spediční firmě, takže tam se aut s podobnýma světlama točilo hodně, tak jsem měl kde pozorovat.
12:43:47
15.12.2005
Vita ze Sudet
-> Majkl: Ano avie a spousta jinejch podobnejch vozidel. Myslim, že to mají i manipulátory atd...4
12:22:05
15.12.2005
tomapa
-> Majkl: Ty světla jsou podle mně z té nové avie můžes se přesvědčit tady www.palivasmetak.cz/img/. ../avia.jpg
Extreme Tyres