Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

18:49:34
27.12.2011
David V6
-> Matulo: hele musíš udělat nové držáky a podložku mezi brzdiče

-> Milan 136: no to je jasný možná budou koukat z kapoty a zbytek bude novej-> jok3r: ještě přesně nevím1 1
22:56:10
26.12.2011
castrol
-> Matulo: podla hoto 84 asi nic neupravoval
22:48:54
26.12.2011
Maťulo
-> David V6: Ja mam rovnake brzdice z TAZ 1500, skor by ma zaujimalo ci si ich aj nejako upravoval, tak jak sa to robi pri 130kovych 4 pistoch kvoli chladakom... 4
22:43:38
26.12.2011
jok3r
-> David V6: tak ses dočkal jo? z čeho přesně to máš jestli to není tajný?1
21:01:39
26.12.2011
Milan 136
-> David V6: tak už se konečně zadařilo?

teď ale koukej nechat přelakovat kapotu, než s tím vyjedeš3
18:15:27
26.12.2011
David V6
-> Matulo: audi 280mm a brzdiče tatra

-> Kurier Grobar: -> Zazaa: teď když už mám seštelovaný ty upravený tak jak mají být tak to zas budu ladit ale doufám že to bude mazec1 1 1
12:59:56
26.12.2011
Maťulo
-> David V6: ahoj prosim ta ake mas v predu brzdove kotuce??? mam rovnake brzdove strmene, tak trosku spekulujem do buducna... bolo ich treba rozsirit ako sa to robi pri 130kovych 4p kvoli chladakom??? dakujem! 4
10:55:56
26.12.2011
Zazaa
-> David V6: koukam ze se povedlo vykostit nejakou 911 tak at to krmi jak ma :)
10:19:12
26.12.2011
Kurier Grobar
-> David V6: extremne tak to sa teším keď to nahodíš a našteľuješ :)
10:16:29
26.12.2011
-> David V6: : hurá, konečně pořádné krmení 156 4
19:00:09
23.12.2011
David V6
-> Kurier Grobar: já o žádných podložkách nic nevím,já ani nikdy žádný nepoužíval
23:30:26
22.12.2011
Kurier Grobar
21:14:26
19.08.2011
David V6
-> Milan 136: ju byli,škoda no
20:36:50
19.08.2011
Milan 136
-> David V6 29.07.11 21:24:21: škoda. to byly asi pryč hned
21:10:12
16.08.2011
-> David V6: : 156 4
19:15:47
16.08.2011
Tommyk
-> David V6: 157
18:43:26
16.08.2011
David V6
-> Tommyk: most plánuju,uvidíme když to vyjde tak si zajezdíme,víta snad pojede taky
12:33:40
16.08.2011
Tommyk
T 16.08.11 09:42:12 napsal:

→ David V6: :

asi se na to budeš muset vyprdnout a radši si s náma zajezdit v Mostě

40 4
což neni uplně tak blbej nápad, docela bych to rád viděl jak auto funguje v praxi :-) ikdyž teda směr úprav je trošku jinde.. nebo ne? Tím myslím hlavně podvozek 4 a mohl bys sebou vzít víťu 1
09:42:12
16.08.2011
-> David V6: : no to věřim jak asi auto vypadá a jestli jis nebyl kvalifikován, tak chápu neúčast a o TC jsem neslyšel nic dobrého již po několikáté...ale sám jsem to nezažil, takže jen konstatuju...

asi se na to budeš muset vyprdnout a radši si s náma zajezdit v Mostě 40 4
21:45:53
15.08.2011
David V6
-> T: nebyl jsem kvalifikován takže jsem tam nebyl,co bys chtěl když udělaj za celý rok 4 srazy,jde to nějak do prdele,divil by ses jak je auto zaflákaný když ho vezu na platu v dešti
Extreme Tyres