Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

22:32:27
25.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: je to mozne..no ja neviem..a ako ma potom poriesene mazanie?
22:25:23
25.12.2007
U-Geen
-> gabo00000: ne, otocena prevodovka.
19:41:58
25.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Benzinak: otoceny diferak predpokladam8
19:37:21
25.12.2007
Benzinak
David V6 25.12.07 19:31:34 napsal:

-> Benzinak: nijak kvalty jsou jinde než normálně,je to podobný řazení v liazce
NO ale to by teda na 6 kvaltu couvalo a na 1 jeden jezdilo do predu . protoze ulozeni motoru mas tak jako to ma napr passat vepredu ale ty to mas vzadu. takze to mas o 180stupnu otoceny.
19:31:34
25.12.2007
David V6
-> Benzinak: nijak kvalty jsou jinde než normálně,je to podobný řazení v liazce
17:15:26
25.12.2007
Benzinak
Zdravim je to vymakany. Ale jak si vyresil otoceni prevodu v prevodovce? V original aute je totiz uplne obracena. Dikes
23:10:06
24.12.2007
David V6
-> wambobby: not 4x4,its 4x2original

carbs its in extenso sufficient because it make-over,all is otherwise
21:36:43
24.12.2007
wambobby
if the transaxle is from the 4X4 and you are using the front wheel drive output, is that getting full power or is the gearbox a split power unit for the back on the 4x4?

will the two skoda carbs be upto the needs
16:42:39
24.12.2007
David V6
-> Vita ze Sudet: zas až tak ne a příští rok doufám uděláme další
12:56:47
24.12.2007
Vita ze Sudet
-> David V6: Pěkný fotky4 ta společná jak sme tam spolu je moc fajne52 To je už tak dávno čoweče...... To už je trochu nostalgie6
21:20:54
23.12.2007
David V6
přístrojovka už je komplet dodělaná tak někdy dám foto,dneska jsem změnil chod pedálu plynu
18:38:43
14.12.2007
David V6
-> Alchymista: OK
18:28:40
14.12.2007
ZbyŠek
-> David V6: az to clonitko bude tak mi plz pisni, dik moc
17:52:20
14.12.2007
David V6
-> havlik: přesně tak tlumič byl na 110 teď je každá větev zvlášť
14:29:11
14.12.2007
ZbyŠek
-> David V6: jj v poho adresu napisu do ID.
10:44:17
14.12.2007
Zdenek z Lovo
-> havlik 14.12.07 09:42:19: Jo takhle1 Máš pravdu když se člověk zamyslí tak by dalo hodně práce smotat dvě větve ze 6 válců do jednoho laďáku.1 Díky za upřesnění.
09:42:19
14.12.2007
havlik
-> Zdenek z Lovo: myslim to tak že od tý doby co tam má V6 tam má tyhle výfuky ten příčák tam měl asi eště za dob 110LS motoru
09:14:04
14.12.2007
Zdenek z Lovo
havlik 14.12.07 09:00:34 napsal: -> Zdenek z Lovo: ty výfuky tam už takový sou leda že by David dělal novýNevím jak to myslíš ale na starým obrázku má jeden podélně a na novějším to má rozvětvený na každou stranu2
09:00:34
14.12.2007
havlik
-> Zdenek z Lovo: ty výfuky tam už takový sou leda že by David dělal nový4
08:07:16
14.12.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 13.12.07 21:53:32: David,koukám na obrázek s tím výfukem a pecka.Doufám že to bude stejný i na druhý straně1 .Asi jo když je to 6 válec2Bude to vypadat špičkově takhle obráceně stočený než bývá obvykle.
Extreme Tyres