Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

07:15:01
04.01.2008
David V6
-> Eidy: jo jo musíme,přiznám se že jsem s tím popojížděl jen po dvoře,kola tam jsou jen z důvodu dodělávání brzd na zadku tak abych stále nedráždil mangelsy,ta kapota je zadní už tam mám filtr box a trošku se tam nevejde tak bude na kapotě boulička a dirka k filtru který bude nad kapotou,

co ty jak seš daleko s kapotama?
22:38:49
03.01.2008
Eidy
-> David V6: Taky už jsi přehodil na zimáky jů?3 A jak se s tim slajduje na sněhu? A copa to bude s tou kapotou? To je zadní?
13:12:02
29.12.2007
David V6
-> Benzinak: prostě sem chtěl dokázat že každej motor je schopnej běkat na primitivním principu-karbec a rozdělovač
23:27:32
28.12.2007
Benzinak
Jeste otazka proc jsi motor osadil zrovna tadetama ne moc dobre vyvinutejma karbecama? A celkove myslim ze vstrikovani by bylo vykonejsi a min by zralo.
23:49:59
27.12.2007
Tampajs
-> David V6: Díky moc mi to pomohlo :)
22:54:33
27.12.2007
David V6
-> Tampajs: 2x2metry
21:12:12
27.12.2007
Tampajs
Nevíš cca kolik si použil na očalounění? Bez toho že bych čalounil palubku jen komplet podlahu a podběhy
18:00:30
27.12.2007
David V6
-> Gemini: zatím žádný nemám ale až bude tak ho hned sem dám
17:59:12
27.12.2007
suri
-> David V6: aj ja
17:58:26
27.12.2007
David V6
-> suri: dík moc
17:56:32
27.12.2007
Gemini
chceme videa !!! 2 krasna praca, klobuk dole
17:48:12
27.12.2007
suri
pridavam k oblubenym
17:47:47
27.12.2007
suri
tak nic poznam moc pekne nech sa dari
20:25:06
26.12.2007
David V6
-> Tampajs: je to obyčejnej semiš od dexonu mají ho v nabídce potahových látek
18:53:01
26.12.2007
Tampajs
Čaues čim prosimtě máš přečalouněnou tu podlahu? Díky
15:13:35
26.12.2007
David V6
-> sko-fan: thank you for praise

Doksy riding every spring
14:18:52
26.12.2007
sko-fan
really nice skoda...I know your Skoda from the skoda meeting in doksy...
13:55:46
26.12.2007
David V6
-> Benzinak: přesně tak převodovka je vzůru nohama,a mazání je vyřešeno přes expansku,foto dodám aby jste pochopili,v převodovce je hodně oleje aby se mazala dobře a má to vlastní expansku kuli tlakování oleje
13:25:29
26.12.2007
Benzinak
U-Geen 25.12.07 22:25:23 napsal:

-> gabo00000: ne, otocena prevodovka.
Pokud sem pochopil dobre takze na ty fotce zespodu prevodovky koukame teoreticky na vrsek rychlostky. Porad sem prave nevedel co myslis tim otocenim v tom popisku.
22:36:00
25.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> U-Geen: mas pravdu..staci citat popis1
Extreme Tyres