skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
08:00:08
14.12.2007
14.12.2007
Zdenek z Lovo
David V6 13.12.07 18:28:49 napsal: -> TG: teď tam je nějakejch 190 koní ale je to těžký jako kráva takže žádný extrémní časy neudělám ještě bude pár úprav ale žádnej supersport neplánuj,z části jsem rád že to vůbec jezdí to je pro mě velkej úspěch a lidi to zatím obdivují tak jsem spokojenAle 190koní je krásných na váhu vozu.I když samozřejmě tím motorem s převodovkou ale i tou masivní nápravou se váha hodně zvedla.Počítám že ti to bude vážit kolem 1100 kg a těch 190koní je velice slušný.Jak říkáš supersport to nebude i u mě to tak vidím.
21:53:32
13.12.2007
13.12.2007
David V6
-> Alchymista: jo tak jo ale počítej do dvou týdnů tak že ti to pošlu
21:24:09
13.12.2007
13.12.2007
ZbyŠek
-> David V6: jj to by jsi byl moc hodnej rozmery jsou uplne stejny jako to mas ty mam taky kilco ale jen dilka od skla dolu by byla 9cm,muzes udelat na to i napis? kdyztak napis by byl Tuning World barva clonitka je zelena agave cislo 5179 (je to takova zelena) a text pokud mozno tak cerne a pismo trozku houpaci ze sikma, ( 2ks ) a as bych ti dal adresu tak to prosimte neposilej jako dobirku ta by me stala cca 80,- dej to klasicky postou jeden mi to taky poslal a za tu sluzbu platil 22,- diky moooc
18:28:49
13.12.2007
13.12.2007
David V6
-> TG: teď tam je nějakejch 190 koní ale je to těžký jako kráva takže žádný extrémní časy neudělám ještě bude pár úprav ale žádnej supersport neplánuj,z části jsem rád že to vůbec jezdí to je pro mě velkej úspěch a lidi to zatím obdivují tak jsem spokojen
18:24:56
13.12.2007
13.12.2007
David V6
-> Alchymista: to mi dělal bratránek dělá v reklamce ale když mi dáš rozměry a barvu tak ti ho udělá taky grátis
14:42:22
13.12.2007
13.12.2007
ZbyŠek
-> David V6: peknej luxus mohl by jsi mi sehnat nekde to clonitko? nebo dej adresu kde to maj nejlevnejsi ja to nasel za 100+posta tak jestli nevis o necem lepsim popr. i snapisem dik moooc
07:50:48
13.12.2007
13.12.2007
TG
-> David V6: Mas to fakt pekny..jsem zvedav co budes psat az to poradne pojede :-)
07:31:00
13.12.2007
13.12.2007
David V6
Přibyli nová fota
07:30:32
13.12.2007
13.12.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: z části muj protože jsem musel vyřeši tachometr a z části kamaráda kterej dělá tuhle"jemnou mechaniku"
13:47:13
12.12.2007
12.12.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 12.12.07 10:43:37: Hm,tak to je jiná.To budu chtít videt jak to bude vypadat a hlavně jak to bude zkonstruovaný Zajimací nápad to tvuj
10:43:37
12.12.2007
12.12.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: jo ten hlinik jo to s tebou souhlasim ale jako provizoro postačil a hlavně jsem ho chtěl laminovat a nějak jsem se k tomu nadohoupal,a jinak ten digi nebude z kola ale udělanej a snímat rychlost bude ze šesti bodů na poloose takže žádný kolo neboj ahlavě to bude měřit přesně,a nejenom to hude umět i zrychlení,zpomalení ,průměrnou rychlost a počet km,zakázková výroba
07:43:26
11.12.2007
11.12.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 11.12.07 07:21:12: Jj,ten hliník byl bez urážky otres,takhle to vypadá hezky Tak tám dej tachometr z nějakýho auta který má z motoru snímání otaček elektronicky a bude to v pohodě.Ten digi z horalu je takový podle mě moc laciný,to je můj dojem
07:21:12
11.12.2007
11.12.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: otáčkoměr je nahoře je takhle na něj líp vidět výš jak to je bez omezovače otáček to musím sledovat víc jak ty,minule jsem ho vytočil na 8000 a ještě nebyl konec tak si musím dávat bacha,jinak na přístrojovce je to co potřebuju,voda a tlak oleje+kontrolky,tachometr zatím neni ale bude digitál co nevydět náhon škoda si se snímáním z elektromagnetu nějak nerozumí,jinak dík za chválu,i mě se to hrozně moc líbí,ten hliník byl otřes
14:35:51
10.12.2007
10.12.2007
Zdenek z Lovo
Pěkně jsi si pohrál s přístrojovkou Vypadá to zajímavě akorád koukám že koukám a nikde nevidim rychloměr,otáčkoměr a přídavný vidim akorád ten rychloměr mi schází
22:20:38
01.12.2007
01.12.2007
ZbyŠek
-> David V6: skoda-virt.cz/cz/.../7059
3-dalkovy-central-do-s100
12:35:09
29.11.2007
29.11.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: ne ne v převodovce je oleje hodně a má vlastní expansku.problém byl s olejem v motoru ale to už je taky vyřešený
08:25:05
28.11.2007
28.11.2007
Zdenek z Lovo
-> David V6 27.11.07 07:10:05: V poho M?yslíš problém s olejem v převodovce?Mazání kvůli otočení převodovky o 180 stupňů?
07:10:05
27.11.2007
27.11.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: tady v tom stavu už s tím jezdím jednu sezonu a jedinej problém byl s olejem ale poloos jsem si nemusel všímat,neřikám že to je nesrtelný řešení ale zatím držej tak uvidíme
11:12:48
26.11.2007
26.11.2007
Zdenek z Lovo
Nejlépe musí vědět ten co to sestrojil,jestli půjdou do hajzlu nebo ne!Viď Davide 5 minut pohledu na obrázek asi horko těžko někdo zjistí jestli to vydrží nebo ne
16:30:21
25.11.2007
25.11.2007
David V6
-> tomi136: musíš si uvědomit jak je ten motor s převodovkou v audi