Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

21:09:03
19.12.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: lízátko protáhnu jakoby dolů,bude to stále jako jeden kus1
20:40:30
19.12.2009
Vita ze Sudet
David V6 19.12.09 19:52:19 napsal:

takže chladič už je zavěšen na místě ještě olaminovat a

nástřik




a jak to dopasujes? nejak to integrujes do toho lizatka ci novej spojler? je totiž velkej jak krava1 skoro jak z lokomotivy
19:52:19
19.12.2009
David V6
takže chladič už je zavěšen na místě ještě olaminovat a nástřik
zvětšit Škoda 110LS/V6 - obrázek od David V6 vložen 19.12.2009 19:52:19
09:02:27
15.12.2009
Vita ze Sudet
-> David V6: nahod foto
18:07:02
14.12.2009
David V6
-> Eidy: to neuhádneš,rozměry 940x180x60.Je to z lokomotivy s lehkou předělávkou.už ale není na tomhle místě ale níž pak jsem dám foto
17:16:13
14.12.2009
Borin - Král tuzerů
-> Eidy: Tatra je vzduchem chlazená 4 1
00:52:37
14.12.2009
Eidy
-> David V6: Tyvoga. Tenhle chladič musí uchladit i naloženou tatru. Copa je to zač?
17:39:17
13.12.2009
David V6
pro eidyho je to tak pět let zpět1
zvětšit Škoda 110LS/V6 - obrázek od David V6 vložen 13.12.2009 17:39:17
21:37:18
06.12.2009
m8rinek
-> Tuner#2: amen
09:52:01
04.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Jezdím se všema možnýma Škodovkama přes 12 let, zkoušeli jsme už lecos, např. TUNER měl na Zlatce vrtaný jednoduchý kotouče (něco jako dělá Renovak a speedpro to prodává, prostě vrtaná série). Brzdilo to pěkně, ale bylo to hlučný jak prase a když mě svezl kamarád s jeho 130L kde to měl taky, tak to mělo neskutečný vibrace. Jiný kamarád měl Rapida, vzadu kotouče v předu jednoduché a opět při intezivní brždění hluk a vibrace. Tohle všechno nějakých 5 - 7 zpět kdy se dali ještě koupit podstivý 9,5mm silný kotouče na Š 130. V dnešní době koupíš jen 9mm a ještě lité a hned obrobené, takže to to zkroutí po prvním zabrždění. Z toho důvodu mám ve předu chlazené, neboť i díky velké váze kufru můžu jít na brzdy podstatně ostřeji než u série. Ani nechci domýšlet co se teď bude dít na semi slickách když budou zahřáté. Jinak stavím auto pro sebe a účelně aby všechny věci plnily svou funkci pokud možno na 100%, rozhodně ne kvůli odlišení a nebo dokonce pro nějakou porotu. Např. TC jsem zkusil v roce 2006 a když je nezajímalo, že jsem změnil geometrii nápravy, upravil dorazy, nechal udělat na zakázku jiné pružiny a jen mě říkali co vyleštit a nechat pochromovat, tak jsem se zbalil a už mě tam od té doby neviděli. Auto mám pro radost hlavně ze svezení, mít doma nefunkční těžítko tak jako je většina aut z TC mě přijde zcestné, ale každý jdeme svou cestou a ať si to každý dělá po svém. Neber tohle mé rozjímání osobně, myslím to obecně.
upraveno 1x, naposled 04.12.2009 09:52:38
21:50:43
03.12.2009
PetrDNX
-> David V6: Nechci tu za nikoho mluvit,ale myslím si,Tuner2 se dostal do fáze,kdy je pro něj důležitější jak auto funguje a ne to aby bylo za každou cenu originál.Aspoň já to tak teda mám,jestli se pletu,tak se T2 předem omlouvám.Jinak samozřejmě proti gustu...4
19:12:32
03.12.2009
David V6
-> Tuner#2: tak to je jasný že tolik nenajezdím,žádný dálky nejezdím jen většinou ostrý jízdy styl brzda plyn a na mnohem větší váze než ty ale jestl imáš zkušenosti tak jo



dám ještě jednu otázku proč děláš všechny ty úpravy na autě,asi ze stejnýho důvodu jako já a taky chceš mít něco jinýho než ostatní,bohužel se servo tady nějak rozšířilo1
10:28:58
03.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: A kolik máš najeto? Já 25tkm celkem ostrým tempem pořád a párkrát jsem na dálnici na brzdách už stál. Myslím že Ty ani na dálnici nejezdíš a to je dost rozdíl a co jsem viděl na okruhu, tak jsi na brzdy chodil dost brzo když jsem Tě předjížděl. Vím že jsi to měl studený, ale to já taky, bylo to první kolo a za studena mě to moc nebrzdí. Já prostě mám několik zkušeností, že normál kotouč se zkroutí jako nic.
19:25:44
02.12.2009
David V6
-> PetrDNX: jo to vím i já je mám barevný ale zatím se neskroutily
10:26:47
02.12.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 01.12.09 21:59:27: JJ v Mostě po sedmi jízdách byli fialové jak prase i u mě a kola byli totálně černý.
21:59:27
01.12.2009
MATTESS
-> David V6: ses měl podívat na kotouče Jerryho Rapida v Mostě po první jízdě. Dostaly slušný záhul
21:45:30
01.12.2009
PetrDNX
-> David V6: čau,věř tomu,že spařit přední brzdy do modra není vůbec problém,měl sem s tím problém i s 13" kolama,to ani nemluvím o slickách.S těma 15kama ty chlaďáky určitě nejsou na škodu4
21:28:05
30.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Eidy má podstatně lehčí auto a nejezdí přes 190km/h na dálnici... Ne že bych tak jezdil denně, ale jednoduché kotouče jsem pravidelně skříval i tehdy se 120ckovým motorem (MATTESS potvrdí) a pak to začlo kopat do pedálu. To samé kamarád s Rapidem a 4P který ten kotouč ještě víc zahřejou. Jakmile brzdíš ze 150 třeba víckrát za sebou, tak to začne kopat. To se mě s chlaďákama ještě nikdy nestalo. Mám auto na svezení a to dost ostré a tam prostě normální kotouče neustojí.



A ještě co se týče té nápravy, tak 6mm jsem měl a byť tam byla mezera, tak jsem měl odřenou barvu na rohách. Při jízdě to totiž v silenbloku pruží a nápravnici se to přiblíží víc než když to zkoušíš v klidu na stole. Ne nadarmo to je L/A úprava a ne nadarmo jsem se s tím brousil.
upraveno 1x, naposled 30.11.2009 21:30:27
19:00:56
30.11.2009
David V6
Tuner#2 24.11.09

→ David V6:
Ale jinak pěkná práce, jen mě není jasné, proč začínají všichni na lehký předek cpát posilovač? Vždyť z toho řízení nic mít nebudete…8




na otázku otázkou:naco máš na předku chlazený kotouče když je nevyužiješ,(nevěřím tomu žes někdy brzdy natolik ohřál že bys je upotřebyl),ani na okruhu kde eidy má normální a žádný problém neměl,asi takhle1 1
18:00:03
29.11.2009
Sp4rc0
David V6 24.11.09 20:05:55 napsal:

→ Sp4rc0: jo to mě taky jde lehce,já ho tam dávám jen

tak1
3 tak tojo, jinak chvalim motorovy prostor moc peknej..5
Extreme Tyres