Škoda 110LS/V6 Škoda 110LS/V6

komentáře | popis | fotky | David V6 | 17.06.13 19:52 | 302x v oblíbených
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.





Škoda 110LS, r.v.1973

-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.

bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.



INTERIER

Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.

Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.



AUDIO

Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N



EXTERIÉR

Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.

V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.



KOLA

Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop

10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)



PODVOZEK

přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator

Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec



BRZDY

předek 4-pístky, desky FERRODO

zadek 4-pístky,desky FERRODO



MOTOR

Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)



Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.



Zdravím DAVID

Combat Sever...





Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.



AKTUALIZACE.....

MOTOR:

2,8V6 30v od VW+5q převodovka



úpravy motoru:

demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho

sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno

karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.

výfuk vlastní výroby už od hlavy

napínací kladka+držák vlastní výroby

zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky



úpravy převodovky:

mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku

podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér

poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány

Táhlo řazení nastaveno



Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme



Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou



Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m







AKTUALIZACE!!!

znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory

pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové

chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí



Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.

13.12.2007

Přibyla nová fota

přístrojovka je dokončena



Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil



6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč

10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit

14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm

22.1.2008-kapota připravená na lak



13.6.2008!!!!!!!!!

První poháry pro DÓDO

Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies

Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)

Třetí místo ve sprintech na našem srazu

První místo v Plasech u Plzně za stiling











24.12.2008

Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno

kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku

motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků

dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů







masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm



Video rozjezdu na srazu:

www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6



první zkoušky vzducháče

Škoda 110LS/V6 na vzduchu


Škoda 110LS/V6 na vzduchu




23.01.2011

Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.

Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.

Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.





Po sestavení motoru

Bez výfuku šlehaj plamínky

Škoda 110LS/V6 - komentáře:

20:39:28
26.11.2009
David V6
-> Eidy: ne,jako to máš ty
08:16:48
26.11.2009
Eidy
-> David V6: Aha. Takže budeš pižlat čelo a kapotu? 1
20:12:27
25.11.2009
David V6
-> Eidy: dokud nevilítla ta hadice tak to bylo OK ale pak někde byl vzduch a bylo to na hovno tak,mě to nasralo a bude náporový mám podobný chladič jako ty ale e tak dokonalý pak dám foto
07:08:27
25.11.2009
Eidy
-> David V6: Tys měl problémy s chlazením?
23:13:37
24.11.2009
TUNER
-> David V6: Spíš pořeš nějak to chlazení,ať se svezem na okruhu... 4
20:05:55
24.11.2009
David V6
-> Sp4rc0: jo to mě taky jde lehce,já ho tam dávám jen tak1
20:01:22
24.11.2009
Sp4rc0
Tuner#2 24.11.09 09:12:35 napsal:

→ Eidy: Protože je repas hotový za dva víkendy a my se

sereme s změnou odklonů, tvrdýma silentblokama celou zimu 1





→ David V6: Ale jinak pěkná práce, jen mě není jasné,

proč začínají všichni na lehký předek cpát posilovač? Vždyť z toho

řízení nic mít nebudete…8
Souhlasim skodovacka naprava po repasu jde nadherne ja mam 28cm volant a 195 siroky gumy a jde me zatacet suprove..nevim co resite..5
19:58:29
24.11.2009
David V6
-> Bedřich: jo jo to máš pravdu
18:48:05
24.11.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy 24.11.09 09:10:09: U stovky se to tak dělalo i ve fabrice.Složená se nalakovala.
18:28:25
24.11.2009
David V6
-> Tuner#2: nevím jakto ale nemusel jsem
14:03:56
24.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David V6: Jestli tam máš 7mm podložky, tak to chtělo obrousit rohy na nápravnici.
13:56:57
24.11.2009
David V6
-> Eidy: jedna věc je že se to neodře to je pravda a druhá ta že proč to lakovat zvlášť když chci aby to mělo stejnou barvu a z gumy to oloupu jak hovno a nikdo nic nepozná1
13:52:55
24.11.2009
David V6
-> Eidy: tvrdý silentbloky a zvětšené odklony mám,odložky 7mm je si myslím možná až dost

-> Tuner#2: u mě je to spíš jen tak že tam mám servo já tolik nenajezdím tak je mi to jedno
09:12:35
24.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Protože je repas hotový za dva víkendy a my se sereme s změnou odklonů, tvrdýma silentblokama celou zimu 1



-> David V6: Ale jinak pěkná práce, jen mě není jasné, proč začínají všichni na lehký předek cpát posilovač? Vždyť z toho řízení nic mít nebudete...8
09:12:07
24.11.2009
havlik
-> Eidy: protože se to pak neodře :))
09:10:09
24.11.2009
Eidy
-> David V6: Jako náprava pěkná. Jen mi řekněte, proč to lakujete i se silentblokama v ramenou a s čepama složený. Já to nějak nechápu. 8
06:43:09
24.11.2009
Vita ze Sudet
-> David V6: Nápravička pěkná... ty teda jedeš :-).... to já si užívám mimosezoních prázdnin :-)
22:01:24
23.11.2009
octavak
koukám na komentáře-no hrůza-ty bukvice je potřeba ignorovat oni choděj pěšky, nemají řidičák a na auto čumijou na chodníku,když jdou do své 7b třídy.
21:03:05
17.11.2009
David V6
-> anubis: v poho já už jeho příspěvky neřeším
Extreme Tyres