-> mirek105: ježiš to je vtipný... tady z tvého příspěvku vyplynulo že máš audi A8 4,2- moc se v audi nevyznám... ale proč si každej kdo si masíruje na webu ego nějakým vymyšleným autem musí vybrat audi... design nic moc... velký těžký motory uložený v extra těžkém čumáku který by ti bez tuny elektroniky šel ze zatáčky ven, je to vlastně takovej dražší fauvé a nudnej k tomu.... připomínáš mi bratránka je mu 15 přes net je hrozně statečnej a taky si vymejšlí bůhví jaký auta nemá a jak všemu rozumí ono kdybys to auto měl tak se tady nepotřebuješ srovnávat s pár škodovkářema a navíc bys asi neměl v nicku 105......
PS to David V6: omlouvám se ti za zasírání karty...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prodám,na auto už nemám dostatek času atak doufám že se najde někdo kdo by v díle pokračoval.
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS, r.v.1973
-po zakoupení auta v roce 2003 od známého a pustil jsem se do nekonečného příběhu. Komplteně sem auto odstrojil a co šlo je nové.
bývalý majitel po uvidění auta po omlazovací kůře nevěřil, že je to jeho bohouš, jak ho dříve přezdíval, až po kontrole VINU uvěřil.
INTERIER
Čalounění dveří nově vyrobeno ze dřeva a potaženo černým semišem, dveře ještě kvuli muzice jsou 2x vytlumeny. Podlaha a včecko co je vidět je taky přečalouněno. Přístrojová deska je z hlin. plechu který je přečalouněn a je osazena budíky na teplotu,tlakoměr oleje z liazky a otáčkoměr. Volant Victor 300mm, nába vlastní výroby. Řadící tyč compass a pedály značky Jacky auto sport +plynový pedál vlastní výroby.
Sedačky RACELAND. Tříbodové pásy Raceland. Zadní sedačky jsou nahrazeny očalouněnou deskou.
AUDIO
Celé ozvučení mi navrhl kamarád. Rádio PANASONIC CQ-C5300N
EXTERIÉR
Nalepovací značka je umístěna na spoileru ktery je přilaminátováný k čelu a blatníkům. Blinkry Golf1. Víčko nádrže zavařeno. Přední lemy vytažené. Na všech dveřích odstraněny kliky a otvírání je na DO.Zavařeny zadní sloupky. Na zadku navařeny lemy z předku. Světla z avie.Zadní okna s Folií.Barva vozu je červená Rally a je smíchána s 1dcl jiné barvy kvůli originalitě odstínu. Zrcátka F1.Anténa elektrická.
V zadním čele je vyříznuta díra k lepšímu chlazení motoru.
KOLA
Mangels Triangular 7x15" ET0 195/45/15 Dunlop
10x15" ET-36 215/45/15 Dunlop (límec 16cm)
PODVOZEK
přední náprava repase,hřeben,široká M-typ,stabilizator
Tlumiče vlastní úpravy.péra vpředu zkrácena,v zadu péra nejsou vůbec
BRZDY
předek 4-pístky, desky FERRODO
zadek 4-pístky,desky FERRODO
MOTOR
Po dlouhém rozmýšlení sem se rozhodl opustit myšlenku na 1.8T a do auta pujde 2.8 V6 30v od VW :-)
Poděkovat chci za výdrž při stavbě rodičům,Lukášovi,p. Raškovi a všem ostatním. Celkem 2 roky práce a zatím 1200h, ale stojí to zato, ale ještě není hotovo.
Zdravím DAVID
Combat Sever...
Novinky z dílny ramena už sou hotoví a včera byla poslední projížďka se starým motorem.Ve středu jde auto do dílny a začne to.Motor a převodovka budou tak o víkend k mání.
AKTUALIZACE.....
MOTOR:
2,8V6 30v od VW+5q převodovka
úpravy motoru:
demontáž kompletní eletriky,sacího traktu,výfuků a všeho zbytečnýho
sání je celý nový vlastní výroby+pozinkováno
karburátory upraveny,zvětšeny difuzory ,trysky a vzdušníky,nucené otvírání druhý komory,hladina na max.
výfuk vlastní výroby už od hlavy
napínací kladka+držák vlastní výroby
zapalování favorit,rozdělovač taky favorit upraven na 6pólů+víčko a palec z fordu kapri,3bodový svýčky
úpravy převodovky:
mezikus 2cm vlastní výroby+otočená převodovka+expanska pro převodovku
podložka pod setrvákem+ubroušení bloku na startér
poloosy 1/2na1/2 audi vz škoda,začepovány a zazámkovány
Táhlo řazení nastaveno
Tak už přišlo palivový čerpadlo a filtr,včera se motor posadil na svý držáky a v týdnu bude první běh v kasli tak uvidíme
Vše už je pohromadě,motor vrčí až si sousedi stěžujou
Tak konečně jsem si zajel nějakej lepší čas:15,4s/400m
AKTUALIZACE!!!
znova přetryskováno a poladěno otvírání druhé komory
pomalu se zadělávají otvory nezbytné k funkci motoru a ve vnitř bude všě hotové
chystám jse dodělat brzdy vzadu,zatím se tam točí jenkotouče-to už neplatí
Přístrojovka přečalouněna. Ještě se dodají ovladače v barvě auta, tak už to snad bude vypadat jinak.
13.12.2007
Přibyla nová fota
přístrojovka je dokončena
Udělal jsem kontrolu rozdělovače,zjištěna vůle na hřídeli ale to je už odstraněno takže cajk,rozdělovač fávo na šestiválce se osvědčil
6.1.2008-dodělány brzdy na zadku,už je 4xkotouč
10.1.2008-na kapotě je poslední vrstva laminátu a už teď jen brousit a brousit
14.1.2008-přišel vzducháč K&N s přírubou 100mm
22.1.2008-kapota připravená na lak
13.6.2008!!!!!!!!!
První poháry pro DÓDO
Třetí místo v Tuning Cupu v kategorii Oldies
Druhý místo ve sprintech v kategorii speciál(ze dvou s drakstrem)
Třetí místo ve sprintech na našem srazu
První místo v Plasech u Plzně za stiling
24.12.2008
Motor opět vyjmut z auta,spasovaný s převodovkou z transportéra2,kompletně nalakováno
kompletní nalakování spodku vozu+podběhů do černého lesku
motorový prostor přelakován z matu do lesku+pár leštěných doplňků
dosazeny nové péra na zadek+opětovné přitvrzení vlastních tlumičů
masuzapi.unas.cz/stranky/ s110ls.htm
Video rozjezdu na srazu:
www.stream.cz/video/50760 4-david-a-jeho-skoda-110ls -v6
první zkoušky vzducháče
23.01.2011
Poprvé na autě vyzkoušen dodělaný vzduchový podvozek.První dojmy supr.
Necháte nafoukat kompresor a pak si už jen s autem hrajete.
Všem mohu jen doporučit,jasný že jako s autem na HP či jiným sportovním vzducháči to není ale je to zase uplně něco jinýho.
Po sestavení motoru
Škoda 110LS/V6 - komentáře:
20:43:02
17.11.2009
17.11.2009
tomik977
dobrá plynova komora.minulej tejden sem takle zamořil asi 5 garaž
17:29:07
17.11.2009
17.11.2009
David V6
trošku detajl akorát ten pitomej foták neumí vyfotit tu perleť,všechny díly nápravy už jsou v perleti modro zelený
10:20:35
11.11.2009
11.11.2009
Eidy
-> virťáci: Je vlastně úplně zbytečný, reagovat na lidi pochybné inteligence. Já vím, že vám to vadí. Mě taky. Ale jak vidíte, z jeho příspěvků je jasný, že to není žádný fanoušek do aut, který by neměl rád škodovky. Jsem přesvědčenej, že takhle je schopnej rejt na jakýmkoliv fóru do kohokoliv. A přijde mi, že on se vašimi reakcemi baví. Že jste všichni přistoupili na jeho hru. Nenechte se strhnout nějakým hlupákem, který si prodlužuje penis přes klávesnici a monitor. Vyserte se na něj a on za chvíli sám zmizí. Dejte mu ban, promažte jeho příspěvky, ale nereagujte na něj. Čím víc mu budete odepisovat, tím víc bude spamovat.
To je asi tak všechno co jsem chtěl říct.
To je asi tak všechno co jsem chtěl říct.
19:43:28
10.11.2009
10.11.2009
mirek105
Moje IP ti bude strasne moc platna, ale uplne strasne.. Tema svejma prispevka poukazujes akorat tak na svoje nizky IQ, nic jinyho.
19:15:52
10.11.2009
10.11.2009
Vita ze Sudet
-> mirek105: přistupuji na tvou hru.... budem si nadávat ju? pusíku, jseš roztomilej... takovej k zulíbání.... mazlíček... chápu tvé rozhořčení chudáčku. Marš do kouta buzíku a běž trávit svůj skvěle využitý čas někam, kde tvé hodnoty ocení :-)
-> petr s: nahoď sem jeho IP
-> petr s: nahoď sem jeho IP
19:00:38
10.11.2009
10.11.2009
David V6
každej máme nějaký názory ale v mezích míry
prostě ať se to individuum zdalí a jde opruzovat na jiný fórum
prostě ať se to individuum zdalí a jde opruzovat na jiný fórum
18:41:00
10.11.2009
10.11.2009
Borin - Král tuzerů
-> Quest: Nic proti, ale ty se tak taky projevuješ se svejma radikálníma názorama...
18:18:07
10.11.2009
10.11.2009
m8rinek
-> petr s: ježiš marja, tak mu dej ban a je klid
17:53:45
10.11.2009
10.11.2009
Quest
-> mirek105:
co to je za vola?
co to je za vola?
17:50:41
10.11.2009
10.11.2009
petr s
-> mirek105: Proč tady nadáváš?
17:02:49
10.11.2009
10.11.2009
mirek105
Opravdu jsou tady samy lepsi jak tak koukam, fakt ze jo . Jeden vetsi mamlas jako druhej. Se ani nedivim s cim jezdite, do normalnich aut vas nepoustet. Vit z nejaky prdele nebo co, jiste IT specialista .Bedrich, taky kokot, kolik si toho slozil, prosim te ? Myslim motoru ne to co je v tech vasech skodovkach...
15:53:09
10.11.2009
10.11.2009
Pavel P..
-> Vita ze Sudet: ale to je poskytovatel internetu, ne konkretní člověk....
15:46:20
10.11.2009
10.11.2009
Vita ze Sudet
Je ho plnej internet hajzlíka... volvo forum, diskuze k topolánkovi a další a další... stačí si zadat jeho maily do goooglu
15:45:18
10.11.2009
10.11.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> David V6: Vůbec by jsem se s takovým člověkem nebavil.Po ceklovém přizpění 30 přízpěvků na sebe řekl tolik, že už nemusí psát dále.Vůbec si neuvědomuje co taková zástavba obnáší (o zadní nápravě ani nemluvím), kdyby si cvičně jednou zkusil vytáhnout motor z jakéhokoliv auta zjistil by, že motor není stroj který funguje na otočení klíčku...
15:42:07
10.11.2009
10.11.2009
Vita ze Sudet
15:40:53
10.11.2009
10.11.2009
Vita ze Sudet
-> petr s: přečtěte si o našem hajzlikovi i jinde... tady mu už někdo jinej chce nabančit
www.czemoney.com/forum/po kec-o-ptp-pokec-pre-admino v-vsetko-o-ptp-vt16716-175 .html
www.czemoney.com/forum/po kec-o-ptp-pokec-pre-admino v-vsetko-o-ptp-vt16716-175 .html
14:07:37
10.11.2009
10.11.2009
radekp
-> mirek105: Prdel si dělat můžeš, ale v mých očích jsi chudák.tečka
06:02:51
10.11.2009
10.11.2009
David V6
-> mirek105: když nejsi škodovkář tak sem neblij tvoje rozumy a odejdi se sklopenou hlavou a chvíli s ní buš do zdi ať se srovnáš
přihlaš se na fórum kde bude víc takovejch jako ty a můžete si podat ruce jak jste dobrý jaký máte auto a že na virtu jsou jiní (lepší)lidé než vy,já bych se do fóra kde by bylo víc takovejch ani nepřihlásil
přihlaš se na fórum kde bude víc takovejch jako ty a můžete si podat ruce jak jste dobrý jaký máte auto a že na virtu jsou jiní (lepší)lidé než vy,já bych se do fóra kde by bylo víc takovejch ani nepřihlásil