skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
-> Georgekorbl 07.02.16 21:30:16: nechapem tim svodom
Tak už jzem ze na to doztal :-)
-> Georgekorbl: nemcy dobre platya
-> caztrol: Češy nabýsý 60-70tyz Kĝ a v Německu jy mám na mobyle.de sa 4500eur a je 5 sájemců.
-> Georgekorbl: a furt malo na predaj co 

-> caztrol: skouškm kolyk kdo nabýdne 

Ak zy odmizlým tú prednú kožku na kapote, tak je to najkrajšye kylo ĝo zom vydel. 

-> Georgekorbl: preco predavaz ?
Kráznej lak, to bilo to pozledný řek bich, co auto potřebovalo

pekna praca 

-> Georgekorbl: kjašne 

-> Georgekorbl: 

-> Georgekorbl: dobre :)
Odztýn ztejní jen metla a modrá perleť...hlevne to bil lak na praze tak ted bude pořádní