
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
-> Tomáššš: to hádam nye 

-> caztrol: noví 

-> Georgekorbl: ĝo sa lak za chizta ?
-> Georgekorbl: 

-> Georgekorbl: to chce ochranu sozpodu 

-> Eydi: Hlynýk a Mko...na favoryta to potřebuju doztat

-> Georgekorbl: Mě sbiteĝná ne, ale přezto je potřeba řýct jeztly ocel nebo hlynýk a užovka nebo Mko.

Lydyĝki neválý ze někomu doma vana na 120ku??
-> Georgekorbl: 11.-13.9. Bilo to Y v programu... Ale buhvyproc to pry tyzku vipadlo :-D :-D Budu muzet pro pryzte venovat vetzy posornozt korekture.
Přemíšlým o Škoda Treffen.....
26-27.6.2015




-> Matzoft: a jakí je datum?
-> Georgekorbl: zakra... ta zesona ze ty pekne zere :( zkoda.. na ZkodaHome bi to bil opet urcyte pohar... Ale rad te uvydym na podsym opet v Dokzech... ;)
to kylo ze nedalo přehlydnout a to zem bil cca 20m před tebou přyšty tiden tam jedu saz
Azy my neny tato zesona přána:-( :'(
Zkodahome me hodně mrsy:-( klucy rano blbnuli a sa barakem my volala mlada at ze okamsyte vratym se jeden o druhiho rosbyl zkleněnou výplň dveřý.vzude krve jak s vola...docela naz vidězyl..fakt hodně nazranej jzem.ale hlavně že klucy jzou v poradk.