skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
22:50:11
07.02.2016
07.02.2016
Tomáššš
-> Georgekorbl 07.02.16 21:30:16: nechapem tym zvodom
19:45:51
05.02.2016
05.02.2016
Georgekorbl
Tak už jsem se na to dostal :-)
20:09:13
25.01.2016
25.01.2016
castrol
-> Georgekorbl: nemci dobre platia
16:48:55
25.01.2016
25.01.2016
Georgekorbl
-> castrol: Češi nabízí 60-70tis Kč a v Německu ji mám na mobile.de za 4500eur a je 5 zájemců.
12:04:52
25.01.2016
25.01.2016
castrol
-> Georgekorbl: a furt malo na predaj co
07:50:30
25.01.2016
25.01.2016
Georgekorbl
-> castrol: zkouškm kolik kdo nabídne
01:18:02
31.12.2015
31.12.2015
The_Devil
Ak si odmyslím tú prednú kožku na kapote, tak je to najkrajšie kilo čo som videl.
23:21:36
20.12.2015
20.12.2015
castrol
-> Georgekorbl: preco predavas ?
15:32:19
19.11.2015
19.11.2015
Bohyn
Krásnej lak, to bylo to poslední řek bych, co auto potřebovalo
12:58:41
13.11.2015
13.11.2015
K1NYO
pekna praca
11:09:24
11.11.2015
11.11.2015
castrol
-> Georgekorbl: kjašne
08:41:06
11.11.2015
11.11.2015
TT_daniel
-> Georgekorbl:
13:56:27
28.10.2015
28.10.2015
castrol
-> Georgekorbl: dobre :)
09:42:47
28.10.2015
28.10.2015
Georgekorbl
Odstín stejný jen metla a modrá perleť...hlevne to byl lak na prase tak ted bude pořádný