skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rv: 1974
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Karoserie:
vyvařené prahy, nové blatníky a přední čelo, spodek-nástřik na podvozky, celolak (bohužel venku, protože původně to měla bejt pixla na ježdění do práce.....a proto se bude přelakovávat), faltdach z Twinga, čirá optika z Golfa II,bixenony, bílé přední blinkry, nové zadní lampy, nové světlo SPZ upravené na bílé diodové, nápis ,,Škoda'' Octavia II, centrál na dálku, potah kapoty, podsvícení klik a spodku dveří,kšilty světel brouk
Interiér:
individual čalounění vlastní výroby, vlastní stropnice(koberec), na podlaze černý koberec, páčky volantu Felicia, sportovní volant+záslepka kola škoda, světlo v kastlíku (blinkr Octavia I), 90cm led pás v kufru
Muzika:
Tablet 7'' Sencor, autorádio (plní funkci minizesilovače), Alpine repráky, aktivní subwoofer
Motor:
Favorit
výfuk a svody vlastní výroby, tlumič uni
Podvozek:
přední náprava M- otočená horní ramena, v zadu náprava původní + 3cm podložky, Airride vlastní výroby (ovládání přední a zadní nápravy) - dálkové čtyřkanálové
ovládání, budíky a odkalovač Viair, Nádoba 25L, měchy Rubena 130/2 vzadu a 130/3 vpředu, kompresor Viair 380C, vedení hydraulické hadice, tlumiče 4x přední škoda 130 - usazení mimo měch.
Kola:
původní ráfky, pneu 165/70 R14, Atlas 14
Brzdy:
origo původní
Georgekorbl/Š100 Retro - komentáře:
11:50:38
23.06.2014
23.06.2014
Georgekorbl
Ale VELKEJ dotaz!!!...Potřeboval bych sehnat doklady(nebo celej vrak s doklady) buď od někoho kdo nevyžaduje přepis(kuli eko dani) nebo je eko vyřešeno.
11:48:27
23.06.2014
23.06.2014
Georgekorbl
Tak neprodám :-D
17:16:43
17.06.2014
17.06.2014
Georgekorbl
Auto je na prodej!:-(
12:28:15
08.05.2014
08.05.2014
Georgekorbl
-> Tomáššš: Golfa II
11:02:55
08.05.2014
08.05.2014
bajou
-> Tomáššš: čirá optika z Golfa II
11:01:26
08.05.2014
08.05.2014
Tomáššš
-> Georgekorbl: co su to za predne svetla ?
08:16:48
07.05.2014
07.05.2014
Georgekorbl
chichi....dneska příjde balíček
19:50:55
30.04.2014
30.04.2014
Jozka
-> Tomáššš: Jsem si myslel.. tak to chce jen trpělivost..
12:37:24
30.04.2014
30.04.2014
Tomáššš
-> Jozka: o lak mi moc nejde ide mi o neposkodenie list kedze auto sa bude lakovat ...
12:02:42
30.04.2014
30.04.2014
Jozka
-> Tomáššš: Mě se sejmutí úplně bez jakýhokoliv škrábnutí laku zespoda nad rámem dveří myslím ještě nikdy nepovedlo, protože okraj AL plechu nelze (k laku přátelským) tupým nástrojem zachytit, nějaká hranka tam být musí.. Ale většinou se sundavá kvůli lakování, takže to zas až tak nevadí, prioritou je přežití okapní lišty.
11:44:39
30.04.2014
30.04.2014
Tomáššš
-> Jozka: uz sa "teším"
19:13:00
29.04.2014
29.04.2014
Jozka
-> Tomáššš: Nesundávají se moc hladce ty okapový lišty, ale když je dobrej rovnák na ohejbák (cosi jako šroubovák s ohnutým koncem, ale co nejširším), tak lze nejdřív shora profil opatrně pootevřít a pak odspoda svýlct - odklopit z okapu směrem nahoru - bohužel to trvá celou věčnost, když přitom nechce člověk poškodit ani okap a ani lak.
10:44:06
29.04.2014
29.04.2014
Tomáššš
-> Georgekorbl: je to na chuja robota co ? :/ ja som sa na to zatial len pozeral ako to dam dole :D ale na nic som neprisiel :D
18:04:48
28.04.2014
28.04.2014
Georgekorbl
-> Tomáššš: opatrně šroubovákem
09:34:26
28.04.2014
28.04.2014
Tomáššš
-> Georgekorbl: ako si daval dole stresne listy ? neposkodil si ich ?
23:19:41
27.04.2014
27.04.2014
Georgekorbl
A teď další otazka kolik toho budu vlastně potřebovat na očalounění předních sdaček a zadní sedačky??
20:34:21
27.04.2014
27.04.2014
Georgekorbl
-> itchy: teď jsem si všiml ona je to koženka ne latka? to bych do toho asi šel
20:26:34
27.04.2014
27.04.2014
Georgekorbl
-> Toušík: asi jo.cca v listopadu.jel jsem od plzne do říčan u prahy se šedivim passatem kombi
20:01:42
27.04.2014
27.04.2014
Toušík
Já ji viděl na platě cestou do plzně je to možné??