Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

12:45:23
16.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> vhml: Jj, já měl motor z auta venku, ale udělat náběh na pastorku, nevím jestli to pomůže, jelikož tam pořád je ta kolmá plocha na věnci kde se to sekne. .
12:40:06
16.02.2014
vhml
-> Antony - zrušená registrace 16.02.14 12:36:10: no to mě taky napadlo, ty náběhy jsou tam hodně symbolický. Večer dodám fotku. Jenže to znamená vyndat motor znova. Nestačilo by udělat náběhy pastorku?
12:36:10
16.02.2014
Antony - zrušená registrace
-> pavucina 15.02.14 16:20:53:

-> vhml:

startérem to není. Je to špatnej, malej náběh zubů na věnci setrváku. Přesně toto mi dělalo a stačilo, sice na prasáka, ale vzít flexu a řeznej kotouč a trošku zvětšit náběh a od té doby bez problémů 4
12:33:03
16.02.2014
vhml
-> Kuba105 16.02.14 12:25:26: no nemělo by. Protože ve stovce byla normálně namontovaná baterka + ze 140LS byla baterka připojená přes kabely přímo na startér a obal převodovky.
12:25:26
16.02.2014
Kuba105
-> vhml: no a není fakt něco s tou kostrou?
12:18:55
16.02.2014
vhml
Tak jsem ještě laboroval se starterem a moc moudrej z toho nejsem. Pokud vrátím starter do 140LS tak funguje normálně.



Napadá mě, jestli třeba není možná trochu jiná síla setrváku/věnce a pastorek se nevysune dostatečně aby sepnul motůrek?
09:29:27
16.02.2014
vhml
-> Flanel: -> francomk: Díky
08:42:28
16.02.2014
Flanel
Nádherná kilovka 6
23:16:50
15.02.2014
m8rinek
-> vhml: kdo dělal výfuk?
18:55:08
15.02.2014
vhml
-> Eidy 15.02.14 18:52:33: to nevím, to tam radši dám jinou řemenici.



-> m8rinek 15.02.14 18:53:30: v dalším kole dám sériovou řemenici větráku a uvidím, jestli proběhne nějaká změna
18:53:30
15.02.2014
m8rinek
-> vhml: Musíš zvětšit řemenici na klice :D.
18:52:33
15.02.2014
Eidy
-> vhml: Teď mě napadla taková věc, šly by tam nějak nabastlit střeva z dvourychlostní babety? Vůbec netuším, jak to vypadá, ale mohlo by to řadit/řídit otáčky vrtule.
18:48:54
15.02.2014
vhml
-> Eidy 15.02.14 18:42:06: zkusím



Jinak najezdil jsem zatím 50km. Dopředu to jede, tak to snad nějaký bude. Nechce se tomu moc točit přes 4000 , trochu se zadusí, přisuzuju to osazení karbu, kterej byl nastavovanej na starým motoru, kde bylo prasklý sací potrubí a přisávalo, zřejmě to tak je moc bohatý.



A mlejnský kolo na větráku se asi neosvědčilo. Pokud točím pod 3500 tak se motor přehřívá. Stačí ject nad 3500 a není problém a teplota krásně klesne.
18:42:06
15.02.2014
Eidy
-> vhml: Zadrhává se to o obal. Stačí nějaká vlhkost a udělají se šupinky rzi. Třebas. Stačí rozebrat, vyčistit, otřít mastným hadrem a složit.
18:32:45
15.02.2014
vhml
-> ZdrubT 15.02.14 17:55:56: kostra by to být neměla, měl jsem přidanej kabel přímo na obal převodovky. -> m8rinek 15.02.14 17:51:53: cívku navíc mám, můžu zkusit.



Že je špatná cívka znamená co? Co se vevnitř pak děje a neděje?
17:55:56
15.02.2014
ZdrubT
-> vhml: Dle meho to dělá kostra na motoru.
17:51:53
15.02.2014
m8rinek
-> vhml: Zkus prohodit cívky, jsou to mrchy a po půlroce mimo auto funkční startér neběžel. Novej vikadíl to pořešil... Na jak dlouho nevim...
17:48:16
15.02.2014
vhml
,,Svůj" ještě složenej nemám. Vyndal jsem startér ze 140LS. Tam fungoval, ale taky to od podzima stojí takže je možný všechno. Jak vypadá feldí vevnitř nevím, takže si úplně nedovedu představit co tam může a nemůže dělat bordel.
16:20:53
15.02.2014
pavucina
-> vhml: Ten starter si ted nove skladal ?

Me prisel pastorek a priruba, nastartovalo mi to tak 5x maximalne, jinak vzdycky cvakne a padne na zub, kdyz das rychlost, a cuknes s autem tak zaskoci a normalen startuje, nechapu vubec...

Napadlo me ejstli mi neprisla priruba na neco jinyho, jinak si to nedokazu vysvetlit.
Extreme Tyres