Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

21:06:28
13.04.2015
onba
Tak v Chebu na Kart areně si pobavil a to i s rychlo opravou. Aspoň že se občas najde nějaký srdcař, co ukáže že škodovky jsou zrozený pro smyk.3
08:41:34
13.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: ale v neděli si to už nějak flákal na buzeráku 2 Je divný,že tyhle blbý filtříky mají dostatečný průtok vzduchu......něco s tím zkus,ale prvně bych zkusil motor čistě s karbecem a dírama do něj,......žádný kolena atd.A od toho bych se odpíchnul.Nebo tam dát uplně jiný emulzky,ale pořád to je DCOE akorát špatně otočený,když se to tak veme a je divný,že se s tím tak vztekáš....8
20:08:22
12.04.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 11.04.15 23:54:16: Netočí,to mi nemusíš povídat :-) Ve 4000 pekelnej zátah a od 5,5 už to začíná umírat.



Zkusim ještě menší vzdušníky, protože když jsme v sobotu měli místo filtru kouli bahna, tak to jelo nejlíp 3
23:54:16
11.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> m8rinek: Ano 3



-> Toušík: Hele na to tvoje zapojení a zapojování ledasčeho kamkoliv to nepatří se musím taky někdy přijet podívat,....ale nějak nebyla cesta.Jednou jsem se teda přiblížil směr Svihov,ale to je stejně ještě přes kopec 2 A přivezu ti nový očko podtlaku na karbec,když si mě to hezký zničil 3



-> vhml: Jinak sem to včera viděl ve Strašicích a aspoň auto,na který se dalo koukat,170 aut tam defakto projelo a těch zbývajících pár si to trochu dalo,ale stejně se mě zdá,že ten motor netočí 3 Hlavně ten výfuk vůbec neřve,shodou okolností se vyskytoval i tady kousek od nás na 1000ccm a to řvalo jak blbý.Na tý 1300ccm to je docela tichý a na 100% to je jeden a ten samý výfuk 2
17:35:34
10.04.2015
m8rinek
-> Vena136: Průtok pumpy je dán bez odporů a holá pumpa samosebou napní takovej objem, že to motor není schopnej spotřebovat, jenže při zapojení v autě je řada odporů před a za pumpou... Větší pumpa, větší průtok, na stejným zmenšení větší tlak... Ale kdo chce kam... Krm si motory ideálně kilí páčkovkou, my s Toušíkem to osadíme dvouma válcema, protože jsme blbci...
upraveno 1x, naposled 10.04.2015 17:39:18
09:06:02
10.04.2015
Toušík
-> vhml: Heč proto jsem dal pumpy 2 a jede to stejně pomalu :D Jinak prej necháš naložený auto na Vltavu což shledávám jako nejlepší plán!! Ještě tě do něj přihodím asi motor.. Uvidím jak dopadne ten co tam mám teď. Jinak příští neděli bych si půjčil klíče od letiště a trochu bych chtěl ještě poladit. Tak by jsi mohl přijet s tou tvojí taky :)
08:47:54
10.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: tak to je zajímavý,.....no a jaký tam máš jehlák?Aby k těm tryskám co máš nebyl spíš malý on a ta facetka to tam protlačí,protože dává víc tlaku.Přecejenom ta origo má 1atm nebo kolik.Tak já s tím nemám tak nějak vůbec problém a to mám obyčejnou 120-kovou,trysky taky nejsou malý a jehlák klasika.Setkal jsem se osobně s tim,že motor nejel kůli malýmu jehláku....
07:22:14
10.04.2015
vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 10.04.15 01:36:39: Pumpa byla fungl nová a byl jsem překvapen že to ukrmí sama. Jak je teď vidět, tak jí ve špičce nakonec ještě scházelo.
upraveno 1x, naposled 10.04.2015 07:23:12
01:36:39
10.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> m8rinek: akorát rozdíl mezi fáčkovou páčkovou a bezpáčkovou je takový defakto žádný.A i ta obyč ti hrne do karbecu takovýho benzínu,že to nemá šanci sežrat.......ale zkus si nastartovat motor a odpojit přívod benzínu,myslím,že ten několikametrový proud bude dost velkým důkazem,že karbec je plněný trochu víc,než je průtok jehlovýho ventilu a trysek 2 Ale to je fuk,nemám chuť se o tom dohadovat,....ale tady to bylo spíš prostě nandáním první funkční AC-pumpy co se našla,nebo nemám pravdu Venco? 5
19:55:03
09.04.2015
vhml
-> m8rinek 08.04.15 23:26:37: tak on nebyl důvod dávat jinou. Jezdilo to a točilo si to to svý. Facetu jsem dával jako zálohu a hle, ono se to najednou chová jinak.

A ona ta bezpáčka dramaticky jinej průtok nemá. Jestli je to 30 vs. 40 litrů?
upraveno 1x, naposled 09.04.2015 19:58:46
19:52:33
09.04.2015
m8rinek
-> Vena136: Pleteš se, páčková pumpa nemá průtok 100l/h a není schopna pokrejt špičky, zatímco bezpáčka má průtok mnohem větší a není s ní problém... Ovšem jestli jde o starty se chcíplou baterkou, tak na to opravdu argument nemám :D.
23:39:33
08.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> vhml: tak pokud ti bere motor 100litrů za hodinu,tak proč ne 2 Ale hledal bych bych chybu spíš v tý pumpě,nová obyč 120 ne favoritová by ti to utáhla uplně v pohodě.Bez páčky je uplně ideální,když si někde vybiješ baterku a máš šťávu na jedno otočení nebo po delšim stání,kdy se ti odpaří plovákovka,...ale zase pak hezky promázneš motor,než chytne 5
23:26:37
08.04.2015
m8rinek
-> vhml: Už možná dva roky do Tebe hustim ať dáš bezpáčku pumpu a pořád ne :D a pak najednou objev améru :D.
21:03:33
08.04.2015
vhml
Jak najít 10 koní snadno a rychle? Nevěřte sériový pumpě a dejte Facetu. Najednou to točí o dobrých 600ot víc :-)
12:28:30
06.04.2015
Eidy
-> vhml: Seš prostě silák. 3
12:23:31
06.04.2015
vhml
-> Eidy 06.04.15 12:13:35: Musíš držet pevně 3 Ono to úplně velká rána nebyla, protože to bylo v kontra na vnitřní kolo ( nebo v tu chvíli vnější? Prostě levý v levý zatáčce ) .



Nechám ho po Praze srovnat, teď už to řešit nebudu.
12:13:35
06.04.2015
Eidy
-> vhml: To to volant nepřerazil prsty při takový křivosti?
12:05:15
06.04.2015
vhml
Už jsem doladil geometrii, ještě nahodit světla a snad hotovo.



Zároveň jsem řešil, proč auto ve vyšších rychlostech ,,poskakuje". Obvodová házivost LP kola kolem 15mm vysvětluje mnohé. Pravda, vím naprosto přesně která zatáčka v Pačejově to byla. Přece při příletu na náves plnou lidí neuberu jen kvůli tomu, že tam nějakej kokot zabetonoval kanál o 5cm hloubš ( rok předtím přes něj byl sud, který se objížděl )
16:24:04
04.04.2015
vhml
-> Luky 04.04.15 16:14:45: koukám že máš fotku nějakou jinou. Pravda dalo to chvíli práce takovou cestu najit
16:14:45
04.04.2015
Luky
-> vhml: teda fuj vy tam ale máte hnusně :)
Extreme Tyres