Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

07:44:17
07.08.2014
vhml
Na větší párty jedině s ochranou 3 Aneb přípravy na Pačejov...
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 07.08.2014 07:44:17
21:59:16
22.07.2014
vhml
-> m8rinek 22.07.14 21:51:32: tou 5mm plackou to budu pižlat dlouho. Možná dlouhodobe se to ochodi, uvidim. Byl to zbytek hadice, dva bindry a pet minut prace
21:51:32
22.07.2014
m8rinek
-> vhml: Hmm jsi vyrobil řezák na hadici? :D
21:49:12
22.07.2014
vhml
Nějakej vrchol inteligetní krásy to není, ale jako ochrana proti prověšení motoru při doskoku to bude sloužit jistě spolehlivě 4 3
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 22.07.2014 21:49:12
15:36:00
20.07.2014
m8rinek
-> T: temac bez problemu...
15:35:49
20.07.2014
-> vhml: : tak teda jo, no 40 3
15:10:18
20.07.2014
vhml
-> T 20.07.14 15:07:26: Kalina za 80korun 3
15:07:26
20.07.2014
-> vhml: : a při tom, je to můj kolega v garáži, bez té knížky bych se tady ptal pořád na něco 3 jen jsem nikdy nezkoumal od koho je 3 4



a teď jaké těsnění doporučit ? co vím dle fóra, tak Temac nee....
15:06:06
20.07.2014
vhml
btw: tušíte někdo hodnoty odporu čidla teploty? Aby se multimetrem nechalo změřit jestli budík lže nebo ne...
15:04:53
20.07.2014
vhml
-> T 20.07.14 14:46:26: tvoje otázka na Baťu by vysvětlovala mnoho neznalostí 3 3 3 www.antikopava.cz/upload/ 17016axxxo.jpg



Jo, ta litina ráda praskne...
14:46:26
20.07.2014
-> m8rinek: : Baťu ?



-> vhml: : tak jsem byl v garáži a včera posledních 25 km bylo ve slušnym tempu, ale už to bylo kolem 8 večer bez sluníčka a neni pryč ani kapka....čert ví.....8

proč nezahrávej, aby nepraskla ?
14:06:08
20.07.2014
vhml
-> mirecek.666 20.07.14 09:57:56: jasně, topením to dohnat lze. Pak to šlo dolů, ale rád bych z principu chladil i bez topení.



-> m8rinek 20.07.14 09:40:46: hele pocitově ty roury v motoráku topí pekelně. Kdo ví.



Ale přived si mě na myšlenku s kostrou. Nějak dlouhodobě to drží tak o 10 stupnu vic nez kdykoliv jindy a občas se ručička rozhoupe. Zkontroluju to.



-> T 20.07.14 10:07:13: jestli to násilím lítá ven, tak se to může jedině tlakovat . Takže za mě asi taky těsnění. Ono to nemusí bejt moc, ale na trochu bordelu to stačí. A vzhledem k tomu, že máš litinovou hlavu, tak si moc nezahrávej...
10:36:12
20.07.2014
Adam59
včera jsem taky se byl projet a když jsem tomu ládoval do kopce tak mi teplota vylezla až na konec zelenýho pole 4 a to bylo kolem 30°C venku ... ale jak jsem jel do Slavkova po dálnici to bylo taky přes 30°C tak i se zapnutým topením to bylo na hranici ... chtěl jsem dolít vodu ale chladič byl úplně plný 4 i když u mě to bude nejspíše dělat zarostlý chladič 3
10:25:51
20.07.2014
m8rinek
-> T: Vem si Baťu a šup.
10:22:19
20.07.2014
-> m8rinek: : měnil i s kroužkama, pokud se nepletu...ale nápad to není špatnej....jen někoho, kdo to udělá 40 3
10:19:46
20.07.2014
m8rinek
-> T: Tak kudy jinudy, když část tlaku z válce odchází do vody. Pokud Eidy těsnění neměnil, tak by asi nebylo od věci to zkouknout. Je to práce na 2h a nic tím nezkazíš. Pokud máš tenhle problém, tak bych zkusil řešit příčinu a ne důsledek ;).
10:17:43
20.07.2014
-> m8rinek: : nojo,ale proč by to házelo ven víčkem ? jinak tohle mi dělalo již dříve, teď byl klid s tímto víčkem,ale včerejší teploty to prostě nedalo....jinak v Mostě jsme to vlastně trošku uvařil, ale minule Běšiny 200 km v úplný pohodě.....to už by asi těsnění bylo dávko KO, ne ?
10:13:14
20.07.2014
m8rinek
-> T: A nemáš spíš načatý těsnění pod hlavou? Jak ti to jinak může při 90°C házet ven?



E: já jsem totiž podobnej problém kdysi měl, házelo to vodu i když to nemělo důvod, kterej jsem pak objevil na těsnění skoda110r.eu/110r/duben12 20003.jpg . Jinak auto fungovalo normálně, startovalo to, jelo to... Po výměně těsnění a překontrolování hlavy vše ok...
upraveno 2x, naposled 20.07.2014 10:17:58
10:10:49
20.07.2014
-> m8rinek: : jojo, mě asi ne, když jde všechno víčkem už při 90st......já to nechápu 8
Extreme Tyres