Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

22:48:32
20.08.2014
vhml
Jestli to neuchladím s tímhle drobečkem, tak už fakt nevím 3 3 3
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 20.08.2014 22:48:32
13:29:06
19.08.2014
Adam59
-> T: a kam si ho dával? Já poptával v Hluku a tam že udělají komplet repas s novýma mosaznýma lamelama za 4000 bez DPH ...
13:26:14
19.08.2014
-> vhml: : já ho měl celej na repas a bylo to dost znát a bylo to kolem 1000 kč, ale myslím, že už o tom byla někdy řeč 4
13:23:21
19.08.2014
vhml
-> T 19.08.14 13:16:07: je propláchnutí nějakejma chemiema, ale mechanicky ne.
13:16:07
19.08.2014
-> vhml: : pokud už to neuchladíš s tímhle, tak s ničím 3 4 a zatím teda chladič co máš nemá za sebou žádnej repas ?
11:10:59
19.08.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: Gratulace k víkendovému programu 4
11:06:45
19.08.2014
vhml
Po troše shonu jsem se konečně dokopal napsat alespoň malý report z Pačejova. Nějak jsem to nestíhal, jelikož jsem si o víkendu bral spolujezdkyni 15



Konečně máme namontovaný ližiny, který se místama docela osvědčily ( tlouklo to ale hlavně proto, že vepředu je ližina o 7cm níž než nápravnice ). Musím tam ještě trošku předělat šroubky aby nečuměly pod auto a budu spokojenej. Celej Pačejov jsme se ale trápili s chlazením, od montáže svodů od hlavy jsou s tím problémy. Zřejmě to kolem chladiče víc topí a na vrtuli nemůže být guma protože by se spálila. Vždy jsme tak na přejezdech nachladili motor bez termostatu, který vydržel cca 5km plné zátěže. Pak už jsme na rovinkách jezdili volně, aby se to mezitím trochu vychladilo a závodili jen tam, kde to někdo ocenil :-) Voda se tak stabilně držela kolem 100 stupňů a olej kolem 120 a nebezpečně tak klesal tlak oleje. Zajímavý bylo, že i s tímhle vyklusáváním a na sériových gumách jsme podle vlastního měření jezdili cca 10. časy od konce v poli rychlejch aut.

Aktuálně tak mám s chlazením všelijaký plány. Už mi přišel větrák z topení Peugeotu 106 který nahradí současnej. Vyřeším si tak doufám problém mlžení okna v dešti a zároveň i zvýším výkon chlazení topením. Další level bude tlačná vrtule, průměr 385mm schovaná před chladičem. Mám takovej pocit že tohle monstrum bude snad přes mechanickou vrtuli i ten motor pohánět 3 Přibyde i chladič oleje. Zatím to vidím na dlouhej 10ti řádkovej Setrab ( 330x75mm) schovanej za zadní mřížkou. Rád bych ho zadekloval a doplnil větrákem a chladil tak pouze nuceně v případě zapnutí větráku. Mám rozjednanou i novou výrobu chladiče na vodu, ale to je zatím za víc peněz než jsem ochotnej dát a zřejmě skončím jen u odborné repase současného...
upraveno 1x, naposled 19.08.2014 11:07:08
18:41:25
12.08.2014
Eidy
-> vhml: Proč ne? Přiřítil by ses bokem a pak se ptal lidí, kudy tudy do Horní Dolní za tetičkou.3
18:10:22
12.08.2014
vhml
-> Star LC20 12.08.14 17:22:08: já 190 a žena asi 183 3



-> Eidy 12.08.14 17:31:33: to bych nepřeháněl, stačí že všichni jezdí v kombinézách a já v kraťasech od vjetnamců 3
17:31:33
12.08.2014
Eidy
-> vhml: super. Ještě bys měl jezdit ve starým saku a v klobouku. 1
17:22:08
12.08.2014
Star LC20
-> vhml: s těma poklicema je to hodně zajímací! 5 nápaditý, pěkný.



A ještě by mě zajímalo, kolik tak měříš? Já bych Tě tipnul na cca 2,10-2,15m 3 já bych sotva viděl přes střechu,a ty máš střechu tak po kule, zhruba 1
upraveno 1x, naposled 12.08.2014 17:22:34
15:09:00
12.08.2014
vhml
-> Kocvin 12.08.14 13:03:23: jo, už tomu taky přicházím na chuť. Vypadá to celkem zajímavě a hlavně ,,jinak" 2
13:03:23
12.08.2014
Kocvin
-> vhml: Na plecháčích s poklicema je to bomba! :)
15:54:36
07.08.2014
vhml
-> Jozka 07.08.14 14:51:29: z počasí mám hrůzu kvůli chlazení. Uvidíme co to bude dělat.
14:51:29
07.08.2014
Jozka
-> vhml: Jestli není nějaká výrazná změna trati, tak o ničem dalším taky nevím.. jinak počasí hodně divný - a už se mi pod oknama flákal nějakej vlek s favoušem na zádech..5
14:15:26
07.08.2014
vhml
-> Jozka 07.08.14 14:12:10: tam a ještě sjezd v lese po tej šotolině. Jinde to snad na Pačejově nebude potřeba 6
14:12:10
07.08.2014
Jozka
-> vhml: Příprava na stoupání od odbočení z okresky na "muničák" ? 3 3
14:10:51
07.08.2014
castrol
-> vhml 07.08.14 07:44:43: aj nezavidne auto potrebuje ochranu1
07:44:43
07.08.2014
vhml
A ne, není to závodní auto 2
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 07.08.2014 07:44:43
Extreme Tyres