skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
IF IN DOUBT, FLAT OUT !
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .
Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.
4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek
20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm
25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu
8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství
12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara
27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.
25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení
7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky
Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.
10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm
7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1
18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.
24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)
2016
9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.
9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)
29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm
2017
28.-30. dubna - Rallye Praha Revival
Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
Video Praha Revival 2015 :
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Video Berounka Revival 2014 Písek :
Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
Video Praha Revival 2014 :
Video Pačejov 2014 sestřih:
Video Pačejov 2014 :
Video z Běšin, podzim 2013 :
Kombík na plyn :-)
Rok výroby 1974
Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )
Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.
Motor:
- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm
- Klika Felicia
- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo
- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.
- KP cca 11.5
- těsnění pod hlavou originál Škoda
- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm
- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm
- svíčky NGK BP7HS
- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku
- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm
- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem
- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství
- řemeny 1013mm
- vodní pumpa nová, vysoké lopatky
- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool
- výměník voda - olej
- olej Valvoline 10W-60
- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama
- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm
- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96
- převodovka uchycená horním držákem do karoserie
- táhlo převodovky s křížovým kloubem
Přední náprava:
- široká , maticová, vyztužená
- podložky 10mm
- tvrdé siletbloky od Pemita
- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )
- 2mm sbíhavost
- upravený záklon svislého čepu
- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka
- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách
- tlumiče Kurka
Zadní náprava:
- široká, kyvadlová, vyztužená
- silentblok nahrazen unibalem
- nastavení sbíhavosti šroubem
- podložky 10mm
- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka
- tlumiče Kurka
Brzdy:
- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500
- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral
- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy
- závodní kapalina ATE Typ 200
- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení
Kola:
- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14
- vepředu ,,semislicky" Regal Racer
- vzadu Uniroyal RainExpert
- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím
Vhml / Škoda 110LS - komentáře:
14:40:56
28.02.2014
28.02.2014
TTomas
-> dragon_cb_cz: Jo to by urcite slo. Neco podobneho jsem i vymejslel. Nicmene mezi naraznikem a karoserii je docela malo mista. Navic ty svetla jsou docela hluboky, takze zahnuty drzacky musej bejt docela dlouhy a je potreba aby to bylo cely taky nejak pevny. Taky maj ty svetla docela dlouhej zavit, tak dost dobre nevim jak by to nakonec vypadalo.
11:57:04
28.02.2014
28.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: A nešel by případně ten jekl schovat dovnitř nárazníku? A na něj dát zahnutý držáčky jako když chytáš světla přímo na držáky nárazníku?
07:01:51
28.02.2014
28.02.2014
vhml
-> TTomas 27.02.14 22:49:06: Ale nekde jsem videl i variantu, že svetla byly chycený na jeklu a ten chycenej k drzakum narazniku. Scie to není tak super dobový a svetla jsou o výšku jeklu a matice vejš, ale taky by se to asi nechalo udělat.
23:41:56
27.02.2014
27.02.2014
TTomas
-> Eidy: Tak kvuli chladici bych taky zasahnul, ale tohle je vetsinu casu spis estetickej prvek.
23:39:55
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Chápu. Já sehnal taky novou sadu, ale nebylo zbytí.
23:38:42
27.02.2014
27.02.2014
TTomas
-> Eidy: Mam krasnej novej naraznik, tak se mi do toho proste 2x moc nechce. Rampu aby to bylo alespon z dalky jako original na takhle velky/hluboky svetla neudelam a furt tam zbytecne vozit 4 svetla prave taky nechci. Snad neco casem vyhrabu z uhelnyho skladu a udelam ty 4 diry. On by se ten original naraznik musel stejne zespoda vyztuzit.
22:58:59
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Tak buď se dá udělat příčka na držáky nárazníku a nebo to prostě navrtat. Jako pokud počítáš, že to tak budeš mít napořád, tak o co jde? V originálu jsou v nárazníku 4 díry (montáž + SPZ), tak tam bude o další 4 navíc, no. Já do svýho taky vrtnul a ještě říznul flexou.
22:49:06
27.02.2014
27.02.2014
TTomas
-> vhml: Tohle pores tema drzackama na drzaky narazniku a nemusis vrtat nic. Horsi je to tak, jak to chci udelat ja na 2 oko. 4 svetla vedle sebe podle originalu. Tam to asi jinak nepujde, ale taky to furt odkladam.
www.skoda-club.net/graphi cs/.../163_1971110lrallye. jpg
www.skoda-club.net/graphi cs/.../163_1971110lrallye. jpg
20:04:41
27.02.2014
27.02.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.14 20:00:22: já na to srdce určitě nemám
20:00:22
27.02.2014
27.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Proboha, nevrtat!
19:59:55
27.02.2014
27.02.2014
Eidy
-> vhml: Kdyby ti to nevyšlo, mi ten nárazník pošli a já do něj díry navrtám. Teď mám několikasetkrát natrénováno.
A ty mřížky prostě dobrý. Bude to pak víc chladit?
A ty mřížky prostě dobrý. Bude to pak víc chladit?
19:58:18
27.02.2014
27.02.2014
vhml
-> Luky 27.02.14 19:49:04: nezbrojim, sice mam super mrizku chladiče, ale takovy detaily jako gps nebo tripmaster jsem zatím neresil
19:56:41
27.02.2014
27.02.2014
m8rinek
-> Luky: -> Luky: To jsem mu navrhoval taky vč. ilustrace :D skoda110r.eu/110r/leden11
30003.JPG .
19:49:04
27.02.2014
27.02.2014
Luky
-> vhml 27.02.14 19:33:52: tak to chytni k držákům nárazníku?! Hele a nezbroj tolik, já plánuju konečně nezakufrovat a umístit se. A připadá mi, že ty mi to chceš pokazit
19:47:53
27.02.2014
27.02.2014
T
-> vhml: : tak to jsem zvědav na výpočty....
jak píše Mirek....udělej to bez vrtání do nárazníku.....
a ta mřížka...nikdy mě to nenapadlo ani u Mirka, že to tak má, prostě mi to tam sedělo a už vím proč je to hezčí
jak píše Mirek....udělej to bez vrtání do nárazníku.....
a ta mřížka...nikdy mě to nenapadlo ani u Mirka, že to tak má, prostě mi to tam sedělo a už vím proč je to hezčí
19:45:08
27.02.2014
27.02.2014
vhml
-> mirecek.666 27.02.14 19:42:48: verim, ale před ty čtyři svetla tezko něco pridas.
Ale m8 není hloupej kluk... skoda110r.eu/akce/.../ere kce1220001.jpg
Ale m8 není hloupej kluk... skoda110r.eu/akce/.../ere kce1220001.jpg
19:42:48
27.02.2014
27.02.2014
mirecek.666
-> vhml: udělej rampu bez vrtání:-) taky to tak mám
19:38:33
27.02.2014
27.02.2014
vhml
-> mirecek.666 27.02.14 19:34:53: asi ne, k tomu čtyřoku těžko něco přidáš. Já mám i Helly 2000 , jenže to se tam prostě nikam nevejde
-> mirecek.666 27.02.14 19:34:03: rozhodně to prokouklo. Jen musim natrit podběhy za mrizkou, prototze tam prosvita puvodni tmave zelena.
-> mirecek.666 27.02.14 19:34:03: rozhodně to prokouklo. Jen musim natrit podběhy za mrizkou, prototze tam prosvita puvodni tmave zelena.
19:38:18
27.02.2014
27.02.2014
Tomaso435
-> vhml: do čílka se ti vrtnout nechce? :D
19:34:53
27.02.2014
27.02.2014
mirecek.666
-> vhml: nechceš dálky i s rampou? já je ze svýho asi sundám