Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

19:49:45
02.03.2014
-> vhml: : to já taky, měl jsem natažený kabely do auta a tam připojeno :-D

jojo zkušenější by se mi hodil taky....mam připravený voltmetr v autě a přemýšlím kam ho píchnout pro kontrolu dobíjení a jaké mám hlídat hodnoty :-/
19:44:50
02.03.2014
vhml
-> T 02.03.14 13:08:14: voltmetrovej budík nemám. Měřil jsem to multimetrem.



Ještě bych potřeboval radu nějakýho zkušenějšího, jestli to jde naštelovat aby to dávalo míň naprázdno a více pod zátěží? Šponováním pružiny to jen celý posouvám, ale Baťa hovoří o dvou možnostech štelování, ale druhou jsem nepochopil.
13:08:14
02.03.2014
-> vhml: : tak snad dobrý...já to taky řešil a nikdo mi nebyl moc schopnej říct správný čísla....spíš koukni za jízdy, jestli se to nemění....mě to lítalo sem tam, když jsem měl voltmetr na cestu do Běšin a dneska vlastně nevím jestli je to v pořádku nebo ne :-D :-/
13:02:12
02.03.2014
vhml
-> T 02.03.14 12:58:40: Altík proti kostře. Na baterce je víceméně to samý.
12:58:40
02.03.2014
-> vhml: : a kde měříš hodnoty dobíjení ?

jinak ty druhé hodnoty nejsou už moc ?
11:19:50
02.03.2014
vhml
Každopádně vzal jsem mechanickej regulátor a trochu ho teď potunil.



Bez zátěže 14,5V , se zátěží 13,9V. Já myslím, že ideální.
10:25:50
02.03.2014
vhml
Pořád řeším občasný problémy se startováním. Včera jsem během dne dvakrát nenatočil. Když jsem pak ujel 10km bez světel, tak to zas startovalo v pohodě. Dnes jsem měřil napětí, potřebuju aby mi to někdo zhodnotil, protože nevím správný čísla:



Baterka před nastartováním 12,8V

Dobíjení bez zátěže 13,8V

Dobíjení se zátěží ( čtyřoko+topení ) 13,2V ( možná by byl potenciál na víc , zkoušel jsem to při 3000ot, kdy altík ještě nejede naplno)



Je to dostačující? Nebo co si s tím počnout? Vrátit tam mechanickej regulátor a přišponovat ho na 14+ ?
19:18:25
01.03.2014
vhml
-> Eidy 01.03.14 19:17:39: to ti teda pěkně děkuju 3 3 3
19:17:39
01.03.2014
Eidy
-> vhml: Ještě ti teda poradím, že by to šlo udělat pomocí diody, 15kOhm odporu, tranzistoru PNP a jednoho relé 3 .
19:09:51
01.03.2014
vhml
Dioda i nějaký to genetický relé jsou pro mě sprostý slova 3 I když jsem čekal že se to nepůjde udělat jen obyčejnýma relátkama a spínačema.
18:46:01
01.03.2014
Eidy
-> U-Geen: Přesně tak. Nebo jestli existuje rele s dvojím galvanicky odděleným ovládáním.
17:04:15
01.03.2014
U-Geen
-> vhml: klasik rele, kde na sepnuti civky privedes kabel z dalek a pres vypinac a diodu kabel z potkavacek?
16:34:50
01.03.2014
vhml
Pravda je, že i velkej Wesem je proti těm Hellám malinkej chcípáček 3



Musím ale nějak vyřešit elektriku ke světlům a úplně nevím kudy do toho. Potřebuju ty přídavný spouštět samostatně jako klasický mlhovky s tlumenejma, ale zároveň aby se spouštěli i se zapnutím dálkových spolu s celým čtyřokem.



Nějaký sofistikovaný návrhy zapojení?
zvětšit Vhml / Škoda 110LS - obrázek od vhml vložen 01.03.2014 16:34:50
11:08:06
01.03.2014
U-Geen
-> vhml: tak dat nejaky decetnejsi svetla? ono treba ty mensi wesemy uz tak rallyove nevypadaj, mam je ted na ignosovi pac svitil na dalky na kosoctverec.
09:42:54
01.03.2014
m8rinek
-> vhml: Jako taky jsem to vydržel vozit jen rok :)))
07:52:56
01.03.2014
vhml
-> Eidy 28.02.14 22:22:05: právě, na jednu stranu je to hezký, ale zároveň i moc rallyový a dlouhodobě to tam asi nechci.
22:22:05
28.02.2014
Eidy
-> vhml: Takhle to vypadá pěkně. Kdyby to nebylo tak rallyový, tak bych si je dal na Kóču taky.1
19:13:21
28.02.2014
MajoLR
129 9 156 157
19:05:28
28.02.2014
castrol
-> vhml: pekne svetielka
19:05:06
28.02.2014
vhml
Tak svetla nakonec asi takhle. Jsou v dirach po gumách a ,,naležato". Jen je asi nahradim Wesemama, který jsou mensi a připadny poskození nebude tolik mrzet.
upraveno 1x, naposled 28.02.2014 19:07:27
Extreme Tyres