Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

14:40:56
28.02.2014
TTomas
-> dragon_cb_cz: Jo to by urcite slo. Neco podobneho jsem i vymejslel. Nicmene mezi naraznikem a karoserii je docela malo mista. Navic ty svetla jsou docela hluboky, takze zahnuty drzacky musej bejt docela dlouhy a je potreba aby to bylo cely taky nejak pevny. Taky maj ty svetla docela dlouhej zavit, tak dost dobre nevim jak by to nakonec vypadalo.
11:57:04
28.02.2014
dragon_cb_cz
-> vhml: A nešel by případně ten jekl schovat dovnitř nárazníku? A na něj dát zahnutý držáčky jako když chytáš světla přímo na držáky nárazníku?
07:01:51
28.02.2014
vhml
-> TTomas 27.02.14 22:49:06: Ale nekde jsem videl i variantu, že svetla byly chycený na jeklu a ten chycenej k drzakum narazniku. Scie to není tak super dobový a svetla jsou o výšku jeklu a matice vejš, ale taky by se to asi nechalo udělat.
23:41:56
27.02.2014
TTomas
-> Eidy: Tak kvuli chladici bych taky zasahnul, ale tohle je vetsinu casu spis estetickej prvek.
23:39:55
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Chápu. Já sehnal taky novou sadu, ale nebylo zbytí.
23:38:42
27.02.2014
TTomas
-> Eidy: Mam krasnej novej naraznik, tak se mi do toho proste 2x moc nechce. Rampu aby to bylo alespon z dalky jako original na takhle velky/hluboky svetla neudelam a furt tam zbytecne vozit 4 svetla prave taky nechci. Snad neco casem vyhrabu z uhelnyho skladu a udelam ty 4 diry. On by se ten original naraznik musel stejne zespoda vyztuzit.
22:58:59
27.02.2014
Eidy
-> TTomas: Tak buď se dá udělat příčka na držáky nárazníku a nebo to prostě navrtat. Jako pokud počítáš, že to tak budeš mít napořád, tak o co jde? V originálu jsou v nárazníku 4 díry (montáž + SPZ), tak tam bude o další 4 navíc, no. Já do svýho taky vrtnul a ještě říznul flexou.
22:49:06
27.02.2014
TTomas
-> vhml: Tohle pores tema drzackama na drzaky narazniku a nemusis vrtat nic. Horsi je to tak, jak to chci udelat ja na 2 oko. 4 svetla vedle sebe podle originalu. Tam to asi jinak nepujde, ale taky to furt odkladam.



www.skoda-club.net/graphi cs/.../163_1971110lrallye. jpg
20:04:41
27.02.2014
vhml
20:00:22
27.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Proboha, nevrtat!
19:59:55
27.02.2014
Eidy
-> vhml: Kdyby ti to nevyšlo, mi ten nárazník pošli a já do něj díry navrtám. Teď mám několikasetkrát natrénováno.1

A ty mřížky prostě dobrý. Bude to pak víc chladit? 1
19:58:18
27.02.2014
vhml
-> Luky 27.02.14 19:49:04: nezbrojim, sice mam super mrizku chladiče, ale takovy detaily jako gps nebo tripmaster jsem zatím neresil 2
19:56:41
27.02.2014
m8rinek
-> Luky: -> Luky: To jsem mu navrhoval taky vč. ilustrace :D skoda110r.eu/110r/leden11 30003.JPG .
19:49:04
27.02.2014
Luky
-> vhml 27.02.14 19:33:52: tak to chytni k držákům nárazníku?! Hele a nezbroj tolik, já plánuju konečně nezakufrovat a umístit se. A připadá mi, že ty mi to chceš pokazit 1
19:47:53
27.02.2014
-> vhml: : tak to jsem zvědav na výpočty....

jak píše Mirek....udělej to bez vrtání do nárazníku.....

a ta mřížka...nikdy mě to nenapadlo ani u Mirka, že to tak má, prostě mi to tam sedělo a už vím proč 3 je to hezčí 4
19:45:08
27.02.2014
vhml
-> mirecek.666 27.02.14 19:42:48: verim, ale před ty čtyři svetla tezko něco pridas.





Ale m8 není hloupej kluk... skoda110r.eu/akce/.../ere kce1220001.jpg
19:42:48
27.02.2014
mirecek.666
-> vhml: udělej rampu bez vrtání:-) taky to tak mám
19:38:33
27.02.2014
vhml
-> mirecek.666 27.02.14 19:34:53: asi ne, k tomu čtyřoku těžko něco přidáš. Já mám i Helly 2000 , jenže to se tam prostě nikam nevejde



-> mirecek.666 27.02.14 19:34:03: rozhodně to prokouklo. Jen musim natrit podběhy za mrizkou, prototze tam prosvita puvodni tmave zelena.
19:38:18
27.02.2014
Tomaso435
-> vhml: do čílka se ti vrtnout nechce? :D
19:34:53
27.02.2014
mirecek.666
-> vhml: nechceš dálky i s rampou? já je ze svýho asi sundám
Extreme Tyres