Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

11:22:36
18.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: To by se musela nohavice ohnout, což je nesmysl. Vem to logicky, pokud má být výška auta pořád stejná, tak kolo je kolmo na nohavici a nohavice je daná uložením převodovky. Když podložíš spoj, tak jen zvětším místo pro pružinu a logicky tím snížíš celé auto, kolo půjde víc do lemu a udělá Ačko, ale auto bude prostě níž. To je stejné jak kdyby jsi jen uříznul pružinu. Na to aby auto bylo stejně vysoké a udělalo větší A by jsi musel nohavici naklopit tím, že by jsi posunul motor s převodovkou níž. Tím by vejška auta zůstala stejná, ale kolo by šlo víc do A. Nevýhoda to bude na rallye a to dost zásadní.
10:47:59
18.10.2013
-> ochoda: , -> vhml: : tak si to představuju špatně :-/ mě to vycházelo, že podélné zůstane na místě a díky podložení se jen zalomí kolo do lemu....tak mam asi moc velkou fantazii 40 8
20:27:32
17.10.2013
vhml
-> T 17.10.13 20:09:59: touhle podložkou snížíš celý auto
20:20:57
17.10.2013
ochoda
-> T: To víde nastejno jako to snížit podle mě. Furt budeš pak mít špajzku nízko, a podložkama i ramena. 8 ...na kyvce Áčka asi jedině na úkor výšky převodovky od země
upraveno 1x, naposled 17.10.2013 20:24:28
20:19:59
17.10.2013
vhml
-> T 17.10.13 20:09:59: vepředu 35mm. Vzadu 30. A když tam dám onu podložku 30 tak už se fakt dotýkám. S 25mm se to nechá provozovat s origo blatníkem. Něco vyresi urizlej lem, něco vytazeni blatniku, ale porad mi to pripada dost na knap.
20:09:59
17.10.2013
-> vhml: : dobře, ale kolik je rozdíl mezi ouzkou a širokou ? že bys nemusel mít podložky.....

hele já vím, že to na kyvce není moc snadný, ale jeden nápad jsem měl, než jsem ji dal pryč,ale nevím, jestli je to dobrá myšlenka.....nešlo by nějaká podložka mezi nohavici a rameno ? nebo v tom vidim áčka naivně ? :-/
19:26:08
17.10.2013
vhml
-> T 17.10.13 18:41:56: vím jak to řešil :-D Určitě ještě o tom budu přemýšlet, ale rád bych si nechal ony zadní vrátka pro jiný kola. A hlavně Eidy tam má strašný áčka, což taky řeší nemálo místa v blatníku. Toho na kyvce nikdy nedosáhnu.
upraveno 1x, naposled 17.10.2013 19:27:11
18:41:56
17.10.2013
-> vhml: : tak to jsi se inspiroval málo...vzadu má širokou 40 dej raději širokou a pokud bude problém s kolama, tak se zeptej Eidyho, jak to řešil, myslím, že by to u stovky šlo stejně 4
18:34:53
17.10.2013
vhml
Tak jsem dneska dumal a měřil, nemálo inspirován šířkou Kóči4 a asi je rozhodnuto. Dopředu přijde široká náprava, dozadu 25mm podložky na úzkou. Když jsem zkoušel dát 30mm tak už to bylo hodně obtisklý v blatníku a chci si nechat trochu zadní vrátka pro možnost jinejch kol. Snad to bude krok vpřed po vzhledový stránce i po stránce jízdních vlastností. Sice s úzkou je sranda, ale pokud se jede rychlejš tak už je to slušný dobrodružství...
11:08:12
05.10.2013
TTomas
-> vhml: Rozumime si. Vybrat to az k tesneni a zbytek jak rikas "za rohem dlably ve stene".
14:39:06
04.10.2013
vhml
-> TTomas 04.10.13 14:36:13: takze je to teda tak, že pri pohledu na čela ventilů to neuvidím, protože to bude za rohem dláblý ve stene. Jestli si teda rozumíme.
14:36:13
04.10.2013
TTomas
-> vhml: Ja to nemel ubrousene uplne, ale jen skoro uplne a nebyl s tim zadnej problem. Je to tak myslene - brousit do steny a u tesneni to nechat.
14:22:31
04.10.2013
vhml
-> TTomas 04.10.13 14:13:22: to se mě líbí ze všeho nejvíc. Akorát nemůžu podbrousit boční stěnu, protože kvůli rozteči válců mám už teď stěnu hned u těsnění. Leda můžu prodlábnout stěnu, ale u dosedací plochy musím být zpět na původním rozměru.



Ještě otázka ventily. Můžu odstranit nálitky a nechat běhat ventily jen v origo litině, bez vloženejch vodítek?
upraveno 1x, naposled 04.10.2013 14:22:48
14:13:22
04.10.2013
TTomas
-> vhml: Pro uplnost na te me stare hlave je prakticky toto.



hotrally.sweb.cz/tech/spa lova1.jpg
upraveno 1x, naposled 04.10.2013 14:15:31
14:11:56
04.10.2013
TTomas
-> vhml: Skoro jo...Ja bych to delal takhle.



hotrally.sweb.cz/tech/sfi g40.JPG



Pripadne si to precti cele. Je tam prakticky vse co je treba udelat.



hotrally.sweb.cz/tech/spa l.html
13:58:14
04.10.2013
vhml
-> TTomas 04.10.13 13:55:59: takze to vytahnout i u vejfuku jako to má 8k jo?



-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.10.13 13:51:41: vobuju drapak a vezmu to napric po louce :-D
13:55:59
04.10.2013
TTomas
-> vhml: Tak ja ti teda poradim:)



www.abfoto.estranky.cz/im g/.../...-sovicka-....jpg
13:51:41
04.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Za chvíli bude jezdit pangejtama a zkrátí RZ o 1/3 5
13:06:11
04.10.2013
U-Geen
-> Peklo: podle me by to jelo dost na p*cu
12:28:38
04.10.2013
Peklo
Extreme Tyres