Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

08:51:20
09.11.2013
-> vhml: : OK, vidim to na Běšiny :-D kdyby překážel, tak ho vyhoď, jinak s ním počítám 4
08:27:54
09.11.2013
vhml
-> T 08.11.13 21:15:16: tak až to vymyslíš tak dej vědět, nechám ti ho tu teda.
21:15:16
08.11.2013
-> vhml: : no chtěl jsem si dělat stolek a s dírou by byl ještě stylovější 40 jen nevim, jak ho ke mě dostat :-/
20:09:17
08.11.2013
vhml
-> T 08.11.13 20:05:25: ty ho fakt chceš? :-) No zatím jsem ho nevyhodil :-D
20:05:25
08.11.2013
-> vhml: : vlk v rouše beránčím 40 hele máš ten starý blok pro mě nebo už je ve šrotě ?
20:03:00
08.11.2013
vhml
Zvolna jsem začal řešit nový motor. Vyštrachal jsem ze zásob blok 130 s vyváženou a přebroušenou klikou. Hlavu jsem minulý týden odvezl upravit k p.Zenklovy a v týdnu jsem sehnal novou pístní sadu 136 MPi, originál Škoda za 1300 :-)
upraveno 1x, naposled 08.11.2013 20:03:53
11:32:31
28.10.2013
vhml
Včera jsme si byly zakličkovat s oběma autama. Domů ale stovka nedojela, ustřihnul se klínek na poloose - což jsem ale vzhledem ke stavu poloosy jen čekal kdy to přijde protože se mi to před koncem sezony nechtělo řešit preventivně.



Video se 140LS zde:
Slalom Janovice




Fotky a videa se 110LS ještě přidám



A přínos z rozšířený zadní nápravy rozhodně pozitivní.Chová se to skutečně mnohem líp.
upraveno 1x, naposled 28.10.2013 11:33:56
09:17:30
23.10.2013
vhml
-> Eidy 23.10.13 09:11:18: já jsem ani moc nedomlouval. Upálil jsem lem a nechal to. Ono by se nechalo domlouvat, ale nechci to přehánět. Pak tam budu chtít dát nějaký jiný kola a budu v prdeli. Sice všechny kola co mám ( kromě Apoll ) jsou o centimetr utopenější, ale stejně...
upraveno 1x, naposled 23.10.2013 09:17:59
09:11:18
23.10.2013
Eidy
-> vhml: Tak to jsi domlouval málo, když se tam s širokou nevejdeš.
09:09:47
23.10.2013
vhml
-> Toušík 23.10.13 08:35:59: jo, i převodovku jsem podložil.



Vzadu zůstane úzká + podložky. S celou širokou se tam nevejdu.
08:35:59
23.10.2013
Toušík
-> vhml: Hele a ty jsi šoupnul jen motor nebo i nějak tu převodovku? No ta kyvka.. hele nech tam úzkou ne :) přeci jen má to svoje kouzlo potom už s tím zas taková sranda není :)
08:23:04
23.10.2013
vhml
-> T 22.10.13 22:36:01: to není jak na kyvku. Jen jsem úzkou rozšířil :-D Takže ze strašnejch a zábavnejch vlastností se staly trochu míň strašný a trochu míň zábavný :-D





Od včerejška si spíše pohrávám s myšlenkou evoluce převodovky. Vyskakuje zpátečka a když už to budu rozebírat ( což se mi zatím úplně moc nechce ) tak ji přece nenechám beze změn :-)
upraveno 1x, naposled 23.10.2013 08:23:24
22:36:01
22.10.2013
-> vhml: : jsem rád, že někdo přišel jak na kyvku 4 40
20:28:06
22.10.2013
vhml
-> Eidy 22.10.13 19:20:37: zatím jezdím s ,,plánem B".



Do 4000 to jede podobně a víc to netočí :-D



Na novej motor už mám sériovou hlavu, vypucovanou, ještě ji musím prohnat ultrazvukem a pak jí zkusím někam zadat.
19:20:37
22.10.2013
Eidy
-> vhml: No tak paráda. Co motor? Nějaký pokroky?
19:05:36
22.10.2013
vhml
Tak zadek už je trochu předčasně v evoluci 2014 :-)



Celej agregát puštěn o 5mm níž a pod kolama 25mm podložky ( + domluva lemu flexou )



Rozhodně krok vpřed, hlavně se odstranilo zvedání celýho zadku při opření do gum a následný celý rozhoupání auta při přehoupnutí do druhý zatáčky. Jízda je tak podstatně lepší a jistější.



Takže za mě rozhodně ano :-) Přes zimu to doplním přední eMkovou nápravou se šnekem.
upraveno 1x, naposled 22.10.2013 19:06:45
18:58:18
18.10.2013
vhml
Teď jsem to měřil napřesno a 5 mm je 0,75stupně. Zkusím, uvidím.
15:02:17
18.10.2013
-> Tuner#2: , -> vhml: : OK, máte mě 4 špatně jsem si to představil 8



-> vhml: : každopádně, jestli to co píšeš udělá u 5mm 1 stupeň, pak bych do toho šel 4
11:33:15
18.10.2013
vhml
-> T 18.10.13 10:47:59: podélné zůstane, i se kolo zalomí, ale zaroven klesne cela kastle.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.10.13 11:22:36: podložit motor a převodovku jsem přemejšlel. Podlaha mi zůstane vysoko, zbytek ochráním ližinou. Jenže stovka má šrouby na příčce převodovky nejen svisle, ale i vodorovně. Musely by se propilovat díry a dát bimbusový šrouby.

Ale řešení by to asi bylo. Už 5mm udělá rozdíl cca 1 stupeň, což je slušnej základ.
upraveno 1x, naposled 18.10.2013 11:39:37
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...