Vhml / Škoda 110LS Vhml / Škoda 110LS

komentáře | popis | fotky | vhml | 26.06.18 22:20 | 162x v oblíbených
IF IN DOUBT, FLAT OUT !



Plány na rok 2014 jsou vcelku smělé :-) .

Pokud to vše vyjde a povede se zaplatit tak bysme měli ject:.



4.-6. dubna - Rallye Praha Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

16.-17. května - Historic Vltava Rallye - ZRUŠENO, málo posádek

20.-21. června - Běšiny JARO 2014 - první místo ve sprintu do 1400ccm

25.-26. července - Rally Krkonoše , ZRUŠENO , přesun termínu

8.-9. srpna - Agropa Rally Pačejov, první místo v Pravidelnosti, obhajoba loňského vítězství

12.-13. září - Běšiny PODZIM 2014 - obhajoba prvního místa ve sprintu do 1400ccm z Jara

27.-28. září - Historic Rallye Kramolín - nakonec nepojedem, už je to mimo rozpočet.

25.-26.říjen - Rallye Berounka Revival - roztržený buben během druhé etapy, odstoupení

7.-8.listopadu - Rally Krkonoše - neúčast, léčení následků z Berounky



Rok 2015 odjedeme skromně asi jen s Běšinama, Revivalama a Pačejovem.



10.-12.dubna - Rallye Praha Revival - druhé místo v kategorii upravených aut do 1600ccm

19.-21.června - Běšiny JARO 2015 - druhé místo absolutně i v kategorii do 1400ccm

7.-8.srpna - Agropa Rally Pačejov - porucha motoru po RZ 1

18.-20. září - Běšiny PODZIM 2015 - první místo v kategorii speciálů do 1200ccm se záložním motorem.

24.-25. října - Rallye Berounka Revival - po nadějném úvodu utopeno v bahně :-)



2016



9.-11. dubna - Rallye Praha Revival - vynecháno, nezadařilo se s repasí motoru po Pačejově.

9.-11. září - Běšiny PODZIM 2016 - stav motoru úspěšně setrvává :-)

29.-30. října - Rallye Berounka Revival - třetí místo v kategorii upravených aut do 1600ccm



2017

28.-30. dubna - Rallye Praha Revival









Video Berounka Revival 2016 Onboardy :
110LS - Rallye Berounka Revival 2016




Video Berounka Revival 2015 Sedlčany :
110LS - Težká noha, prázdná hlava :-)




Video Berounka Revival 2015 aneb Jak jsme tahali řepu
110LS - Jak jsme tahali řepu




Video Praha Revival 2015 :
Rallye Praha Revival 2015 SS Chuchle (Historic rally cars Legend) Part 2




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál:
110LS - Rally Berounka Revival 2014, SS1 Rožmitál




Video Berounka Revival 2014 Rožmitál :
Rally Legends - Ford Escort - škoda MB1000




Video Berounka Revival 2014 Písek :
Berounka Revival 2014 - posádka VÁCLAV HORN ML. / LENKA HORNOVÁ




Video Berounka Revival 2014 Sestřih :
110LS - Rallye Berounka Revival 2014




Video Praha Revival 2014 :
Rally Praha Revival 2014 SS Panenský Týnec (Fans Osek)




Video Pačejov 2014 sestřih:
EPLcond Rally Agropa Pačejov 2014 | 146 | Václav Horn ml.




Video Pačejov 2014 :
110LS - Pačejov 2014




Video z Běšin, podzim 2013 :
DSCN3844




Kombík na plyn :-)
Kombík na plyn.wmv






Rok výroby 1974



Barva Zeleň jarní 5020 ( dávala se na eRka, dle dobový plakátů existoval i minimálně 1 sedan s touhle barvou )



Pod autem vepředu i vzadu ližiny ze 4mm duralu, v exponovaných místech kluznice z 1,25mm plechu.





Motor:



- základ v motoru 130, jednořádkový blok, objem 1289ccm



- Klika Felicia



- Nová pístní sada 136MPi, ojnice Felicia, vše náležitě odlehčeno a vyváženo



- základ hlavy použit ze 105, úprava Zenkl, větší kanály, upravený spalovací prostor, upravené ventily z Favorita, tvrdé válcové pružiny, vodítka s guferama.



- KP cca 11.5



- těsnění pod hlavou originál Škoda



- vačka od Urbiho s časováním 282 st. a zdvihem 7,2mm



- alternativně vačka 280 ze 120S, 10-248-1152, zdvih 6mm



- svíčky NGK BP7HS



- rozdělovač od Urbiho , základní předstih 11 stupňů , ostředivá regulace 11 stupňů , bez podtlaku



- krmeno Webrem 36 IDF , dif 32, vz. 160 , tr 155 , em. F16 , voln. 70 , ac. 60, jehla 225, v klapkách díry 1,2mm



- výfuk - svody od hlavy s podélným průchozím tlumičem od p. Hlušičky. Našopováno hliníkem



- řemenice klikovky duralová, průměr 80mm ( originál 110mm ) pro vhodné zpřevodování všeho příslušenství



- řemeny 1013mm



- vodní pumpa nová, vysoké lopatky



- chladící okruh naplněn destilovanou vodou s aditivem MoCool



- výměník voda - olej



- olej Valvoline 10W-60



- hliníkový chladič oleje, 13ti řádkový, nuceně chlazen třema ventilátorama



- repasovaný chladič vody, před ním elektrická tlačná vrtule průměr 380mm



- převodovka pětistupňová, skládáná, SP 3,9 ; 1 - 3,08 ; 2 - 2,12 ; 3 - 1,57 ; 4 - 1,21 ; 5 - 0,96



- převodovka uchycená horním držákem do karoserie



- táhlo převodovky s křížovým kloubem









Přední náprava:



- široká , maticová, vyztužená



- podložky 10mm



- tvrdé siletbloky od Pemita



- 2 stupně odklonu ( 11mm podložek pod kozlíkem )



- 2mm sbíhavost



- upravený záklon svislého čepu



- pružiny tvrdé :-) + 15mm podložka



- stabilizátor 21mm v tvrdých gumách



- tlumiče Kurka





Zadní náprava:



- široká, kyvadlová, vyztužená



- silentblok nahrazen unibalem



- nastavení sbíhavosti šroubem



- podložky 10mm



- pružiny tvrdé :-) + 5mm podložka



- tlumiče Kurka





Brzdy:



- vepředu 2 písty ze 120, destičky DS2500



- vzadu bubny, prasátka 22mm, obložení Beral



- podložená rozpěra paken kvůli účinku ruční brzdy



- závodní kapalina ATE Typ 200



- nové úchyty lanovodů v tunelu proti vytržení





Kola:



- Ronal 5x14" , pneu 185/60 R14



- vepředu ,,semislicky" Regal Racer



- vzadu Uniroyal RainExpert



- alternativně 6x14" retro bílé plecháče s chromovejma poklicema a mezikružím





Vhml / Škoda 110LS - komentáře:

08:55:56
04.12.2013
vhml
Doputovala ke mě jedna ,,akční" fotka ze slalomu, kde je už vidět širokej zadek.



Zatím lakuju příčku motoru a podobný plechový nesmysly kolem a do skládání motoru se mi nějak nechce...
17:50:58
30.11.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Což že se dá ubrat ledacos vím, spíš bych chtěl ubírat tak abych vnější tvar pístu u všech byl stejný - tzn zevnitř.



-> m8rinek: Jsou to 110kový... vycházím z číselnýho označení, když bude příležitost tak je zvážím.
12:55:34
30.11.2013
m8rinek
-> vhml: to svážíš, ze sukně můžeš kus upíchnout a zevnitř to jde taky docela mocně vyhlodat.
12:46:47
30.11.2013
vhml
-> m8rinek 30.11.13 12:42:15: to rozhodně. Ale v případě nouze bych se nestyděl takhle zakombinovat a bude to lepší než to tam nasázet s rozdílnejma vahama
12:42:15
30.11.2013
m8rinek
-> vhml: Jestli není lepší neexperimentovat a udělat to tak jak to má bejt :))).
12:25:22
30.11.2013
vhml
-> m8rinek 30.11.13 11:33:59: vyvážíš si spodní oko kvůli rotaci a pak už můžeš směle kombinovat. Horní oko jen dělá posuvnej pohyb spolu s pístem.
11:33:59
30.11.2013
m8rinek
-> vhml: A jak ty ojnice svážíš, když budeš dávat lehkou ojnici a těžkej píst, vždyť potřebuješ mít u ojnic vždy stejnou celkovou hmotnost i hmotnost ok....



-> dragon_cb_cz: Neodebírej ze dna, ale zevnitř z boku můžeš odebrat docela dost, jen teda že existuje píst jednoho provedení v takovym brutálnim hmotnostním rozmezí to čumim.



Jen takhle Ti půjdou odlehčit Fa písty, starší jsou konstrukčně jiný ;))).



Je sranda jak se objevuje objevený www.skoda110r.eu/stavba1. 3exmpi/motor10007.JPG :)))
upraveno 1x, naposled 30.11.2013 12:11:07
08:39:24
30.11.2013
vhml
-> Eidy 29.11.13 21:25:55: pěkný hovno, ten hliník neubejvá :-) Kolem 10g. Zase to úplne moc nepřeháním. Z ojnice jsem sundaval asi 6g na horním oku. Na spodní nemá cenu šahat, to nemá žádnej přínos. Uvidím jestli ještě něco vykouzlím s čepem. Nejradši bych ho provrtal o 1mm



-> dragon_cb_cz 30.11.13 00:48:17: jak vidíš ubrat se nechá leccos. Ale dovažovat 82 na 66 bych nechtěl. Ale můžeš to zkombinovat i s ojnicema a tomu nejlehčímu pístu neodlehčovat ojnici.
00:48:17
30.11.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Hele, když tu takhle masakruješ písty... mám teď doma 4 kousky pístů (klasika 110L), každý s jinou váhou (podle vyraženéhé čísla - 2x 70, jednou tuším 66 a jednou snad 82) - mám raději zkoušet shánět o stejné hmotnosti, nebo se dá někde na pístu vhodně ubrat materiál a svážit je?
21:25:55
29.11.2013
Eidy
-> vhml: Kolik jsi z těch pístů sundal?
20:53:47
29.11.2013
vhml
Zase jsem po nějaké době hnul s motorem. Decentní úprava pístů a ojnic s vyvážením :-) Hlava by měla být hotová příští týden 5
18:42:24
11.11.2013
Kuba105
-> vhml: chvilku u toho stály nějaký rumuni. jsem čekal kdy ti to odnesou. Ale pak všech 12 naskákalo do Renaulta 19 a odjely 3
upraveno 2x, naposled 11.11.2013 18:44:19
18:38:52
11.11.2013
vhml
-> Kuba105 11.11.13 18:37:14: a nechám si to od těch neblbců omlátit dveřma vid, to čekej :-D



Jezdilo to hned ve čtvrtek po Běšinech, je tam sériovej motor.
18:37:14
11.11.2013
Kuba105
-> vhml: teď jsem tě vyděl v kauflandu. Tvé parkování by se hodilo do sekce Jak parkuje blbec. A co tam teď jezdíš za motor myslel jsem že zelená nejezdí
11:28:23
09.11.2013
Kuba105
-> vhml: nu nechtěl. psal jsem ti taky o 105 hlavě. Ale ted počkám až to otestuješ a pak se do toho dám taky a nebo tam dám motor z feliny. ve čtvrtek jsem si dovezl další do garáže. Jinak mám jiný trápení. odešlo mi nejspíš gufero a leví poloose mám olej na disku 8
11:22:48
09.11.2013
vhml
-> afro100 09.11.13 11:08:19: víceméně stejné jako předchozí motor v popisu. Jen to bude objem 1300



-> Kuba105 09.11.13 11:03:16: tys ale chtěl s rovnejma pístama kombinovat hlavu 130. To by nehrálo.
upraveno 2x, naposled 09.11.2013 11:23:28
11:08:19
09.11.2013
afro100
-> vhml: prosim ta, co mas v planu na to dat za hlavu ? a ptm cielova konfiguracia nejaka? kp, vacka a tak ? ak to teda neni tajne .. dík ..
11:03:16
09.11.2013
Kuba105
-> vhml: ne myslel jsem motor jak stavíš. A jinak mistr z práce si udělal stůl z motoru z Mustanga V8 a nato si nechal uříznout sklo a vypískovat logo Ford. Pěkný
10:59:43
09.11.2013
vhml
-> Kuba105 09.11.13 10:52:40: zbytečný to je, ale když ho tak chce :-) To musí bejt Véčkovej motor aby to vypadalo trochu k světu :-)
10:52:40
09.11.2013
Kuba105
-> vhml: zrovna nedávno jsem ti o o tomhle nápadu psal. a si mi od toho odháněl že je to zbytečný.
Extreme Tyres