Vhml / Škoda 140L/A Vhml / Škoda 140L/A

komentáře | popis | fotky | vhml | 22.07.15 12:33 | 143x v oblíbených
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841 74-zaramovana-karoserie-14 0l-a



Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/



28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.



Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )



Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls





Podvozek:



- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?



- přední náprava kompletně vyztužená

- změněné odklony na -2,2 stupně

- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů

- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole

- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm

- rozbíhavost 0,5mm

- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita

- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu

- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)

- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m

- hlíníkové 10mm podložky

- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem



- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená

- sbíhavost 2,5mm

- odklon -2,5 stupně

- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm

- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech

- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m

- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí

- zadní stabilizátor 14mm





Brzdy:



- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )

- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm

- destičky Galfer 1075 pro žigula

- rozšířené brzdiče

- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče

- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené







Motor:



- jako základ použita 8V Fabie typu AZE

- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní

- vačka 306 z Freestylových PickUpů

- tvrdé pružiny

- sací kanály 28mm

- sací ventily 37mm

- výfukové ventily 31mm

- písty pro vyšší kompresi

- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140

- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou

- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů

- svíčky Bosch FR5DP

- odpružená spojková lamela Renovak HDS

- olej 10W60 + výměník/olej z VW

- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.

- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+





Karoserie:



- karosérie M, vyrobená roku 1986

- oranžový lak RAL 2004

- přední kapota laminátová, 4kg

- zadní kapota hliník, 0,8mm

- zadní čelo hliník, 0,5mm

- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm

- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm

- výdech z chladiče nahoru přes kapotu

- nádrž zapuštěná v kufru

- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku

- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000

- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm











Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:

21:38:26
14.03.2011
Čokin
-> vhml: Krásný stromeček, začíná se mě to líbit čím díl víc. Už se chystám, že si poskládám nějakou pěknou 3,9ku 4
16:56:09
27.02.2011
vhml
Doplnil jsem nějaký popis karoserie
22:17:58
21.02.2011
vhml
-> Šupi: Taky doufám, že to bude klusat podle představ. Na druhou stranu to asi nebude rychlejší než současné auto, protože co naženu na hliníku a makrolonu, o to víc váží rám.
21:46:33
21.02.2011
Šupi
-> vhml: bombovy ram fakt pekne!!!dufam ze z toho bude poriadny sršen.drzim palce 2 2
19:41:56
21.02.2011
Rotak
-> Mrazik: ty jeho sváry by jsme měli spíš závidět :-)
18:30:56
21.02.2011
urbi21
-> Mrazik: bejt tebou tak bych radsi drzel ......ten ram co si spitvoril v tom svym facku te zabije az se vybouras3
18:27:25
21.02.2011
vhml
-> Nwkt: váháš nad tím už zbytečně dlouho :-D
18:26:13
21.02.2011
Nwkt
-> Mrazik: Adept na BAN?
17:38:50
10.02.2011
vhml
-> 4dams: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/7566_2011-02-06_ 21-06-13_83.jpg



Jistě se nechá ve vyhledávání najít i popis a spousta obrázků 5
17:35:39
10.02.2011
4dams
neviem si to predstavit 1 nepoznam to no....9
17:33:45
10.02.2011
vhml
-> Čokin: hele, víc štěstí než rozumu a hodně síly. Ona se ta měď docela nechá tvarovat. Držáčky v každý mototechně, z favorita atd...



-> 4dams: možnost vahadlem nastavit rozdělení sil mezi přední a zadní brzdy
upraveno 1x, naposled 10.02.2011 17:34:05
17:32:00
10.02.2011
4dams
aky ma vyznam taky zlozity a inak otoceny cely ten pedalovy mechanizmus? s troma valcami...
17:30:28
10.02.2011
Čokin
-> vhml: Fascinuje mě jak máš pěkně natažené ty brzdové trubky, když se podívám na sebe tak si říkám jestli jsem neměl v krvi když jsem to dělal. Kde se dají sehnat takové pěkné držáky brzdových trubek???
09:27:44
07.02.2011
Čokin
-> Pavel P@nkáč: NC Power - Němec, cena rámu 22 000,-
12:56:00
06.02.2011
Pavel P@nkáč
-> vhml: kdo to vyvarel?
20:37:25
04.02.2011
MajoLR
Ten ochranný rám nemá chybu!!! Inšpirácia....5
19:36:03
02.02.2011
vhml
Trochu jsem poupravil popis...
18:15:47
02.02.2011
kamikaze
-> vhml: Jestli takhle bude vypadat, tak nádhera6
15:57:55
02.02.2011
vhml
-> Čokin: prostě je to málo :-) Ve 140LS je o nějakých 5-10cm dál.



Přední trubky povedou normálně, abych je nemusel páchat, zbytek vnitřkem.
upraveno 1x, naposled 02.02.2011 15:59:08
15:37:27
02.02.2011
Čokin
-> vhml: To mě neříkej, že se tam nemůše vlézt vždyt ta sedačka je dost daleko dle mě, bych ted na pedály fakt nedosáhl. Brzdové trubky půjdou pod autem klasicky?
Extreme Tyres