skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841
74-zaramovana-karoserie-14
0l-a
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/
28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.
Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )
Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls
Podvozek:
- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?
- přední náprava kompletně vyztužená
- změněné odklony na -2,2 stupně
- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů
- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole
- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm
- rozbíhavost 0,5mm
- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita
- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu
- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)
- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m
- hlíníkové 10mm podložky
- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem
- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená
- sbíhavost 2,5mm
- odklon -2,5 stupně
- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm
- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech
- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m
- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí
- zadní stabilizátor 14mm
Brzdy:
- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )
- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm
- destičky Galfer 1075 pro žigula
- rozšířené brzdiče
- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče
- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené
Motor:
- jako základ použita 8V Fabie typu AZE
- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní
- vačka 306 z Freestylových PickUpů
- tvrdé pružiny
- sací kanály 28mm
- sací ventily 37mm
- výfukové ventily 31mm
- písty pro vyšší kompresi
- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140
- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou
- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů
- svíčky Bosch FR5DP
- odpružená spojková lamela Renovak HDS
- olej 10W60 + výměník/olej z VW
- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.
- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+
Karoserie:
- karosérie M, vyrobená roku 1986
- oranžový lak RAL 2004
- přední kapota laminátová, 4kg
- zadní kapota hliník, 0,8mm
- zadní čelo hliník, 0,5mm
- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm
- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm
- výdech z chladiče nahoru přes kapotu
- nádrž zapuštěná v kufru
- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku
- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000
- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm
Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:
21:38:26
14.03.2011
14.03.2011
Čokin
-> vhml: Krásný stromeček, začíná se mě to líbit čím díl víc. Už se chystám, že si poskládám nějakou pěknou 3,9ku
16:56:09
27.02.2011
27.02.2011
vhml
Doplnil jsem nějaký popis karoserie
22:17:58
21.02.2011
21.02.2011
vhml
-> Šupi: Taky doufám, že to bude klusat podle představ. Na druhou stranu to asi nebude rychlejší než současné auto, protože co naženu na hliníku a makrolonu, o to víc váží rám.
21:46:33
21.02.2011
21.02.2011
Šupi
-> vhml: bombovy ram fakt pekne!!!dufam ze z toho bude poriadny sršen.drzim palce
19:41:56
21.02.2011
21.02.2011
Rotak
-> Mrazik: ty jeho sváry by jsme měli spíš závidět :-)
18:30:56
21.02.2011
21.02.2011
urbi21
-> Mrazik: bejt tebou tak bych radsi drzel ......ten ram co si spitvoril v tom svym facku te zabije az se vybouras
18:27:25
21.02.2011
21.02.2011
vhml
-> Nwkt: váháš nad tím už zbytečně dlouho :-D
18:26:13
21.02.2011
21.02.2011
Nwkt
-> Mrazik: Adept na BAN?
17:38:50
10.02.2011
10.02.2011
vhml
-> 4dams: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/7566_2011-02-06_
21-06-13_83.jpg
Jistě se nechá ve vyhledávání najít i popis a spousta obrázků
Jistě se nechá ve vyhledávání najít i popis a spousta obrázků
17:35:39
10.02.2011
10.02.2011
4dams
neviem si to predstavit nepoznam to no....
17:33:45
10.02.2011
10.02.2011
vhml
-> Čokin: hele, víc štěstí než rozumu a hodně síly. Ona se ta měď docela nechá tvarovat. Držáčky v každý mototechně, z favorita atd...
-> 4dams: možnost vahadlem nastavit rozdělení sil mezi přední a zadní brzdy
-> 4dams: možnost vahadlem nastavit rozdělení sil mezi přední a zadní brzdy
17:32:00
10.02.2011
10.02.2011
4dams
aky ma vyznam taky zlozity a inak otoceny cely ten pedalovy mechanizmus? s troma valcami...
17:30:28
10.02.2011
10.02.2011
Čokin
-> vhml: Fascinuje mě jak máš pěkně natažené ty brzdové trubky, když se podívám na sebe tak si říkám jestli jsem neměl v krvi když jsem to dělal. Kde se dají sehnat takové pěkné držáky brzdových trubek???
09:27:44
07.02.2011
07.02.2011
Čokin
-> Pavel P@nkáč: NC Power - Němec, cena rámu 22 000,-
12:56:00
06.02.2011
06.02.2011
Pavel P@nkáč
-> vhml: kdo to vyvarel?
20:37:25
04.02.2011
04.02.2011
MajoLR
Ten ochranný rám nemá chybu!!! Inšpirácia....
19:36:03
02.02.2011
02.02.2011
vhml
Trochu jsem poupravil popis...
18:15:47
02.02.2011
02.02.2011
kamikaze
-> vhml: Jestli takhle bude vypadat, tak nádhera
15:57:55
02.02.2011
02.02.2011
vhml
-> Čokin: prostě je to málo :-) Ve 140LS je o nějakých 5-10cm dál.
Přední trubky povedou normálně, abych je nemusel páchat, zbytek vnitřkem.
Přední trubky povedou normálně, abych je nemusel páchat, zbytek vnitřkem.
15:37:27
02.02.2011
02.02.2011
Čokin
-> vhml: To mě neříkej, že se tam nemůše vlézt vždyt ta sedačka je dost daleko dle mě, bych ted na pedály fakt nedosáhl. Brzdové trubky půjdou pod autem klasicky?