Vhml / Škoda 140L/A Vhml / Škoda 140L/A

komentáře | popis | fotky | vhml | 22.07.15 12:33 | 143x v oblíbených
NA PRODEJ skoda-virt.cz/cz/.../1841 74-zaramovana-karoserie-14 0l-a



Nejaktuálnější novinky budou na stránkách 140la.skodateam.cz/ a vhml.skodateam.cz/



28.2.2013: Práce na autě druhým rokem stojí, prioritu mají jiné projekty. Aktuálně 110LS, kde kompletní renovaci chybí už jen lak. Pokračování tak nejdříve v druhé polovině roku 2013.



Původem Čokinův Orange Devil, který jsem od něj koncem roku 2008 koupil v podobě zarámované karoserie od NC Power , je nyní přestavován na slalomový speciál, který by měl zjara roku 2011 vyjet a pomoci mi k získání titulu po dvou druhých místech z let 2009 a 2010. ( titul získán se ,,starým autem" v roce 2011 i 2012 :-) )



Ve volných chvíli doplním popis toho jak auto buď vypadá, nebo vypadat bude za použití mnohých dílů ze 140LS - skoda-virt.cz/cz/.../1439 -vhml-skoda-140ls





Podvozek:



- tlumiče od p.Kurky upravené na maximální tuhost , možno nasadit dobové Sachs, je třeba je ale zrepasovat - tuší někdo kdo to umí?



- přední náprava kompletně vyztužená

- změněné odklony na -2,2 stupně

- změněný záklon svislých čepů na cca 11 stupňů

- v plném rejdu -7 stupňů na vnějšku a +4 stupně vnitřním kole

- uložení spodních ramen rozšířeno o 2cm

- rozbíhavost 0,5mm

- ramena uložena v tvrdých gumách od Pemita

- svislák uložen v unibalových pouzdrech se změnou záklonu

- stabilizátor 23mm uložený v unibalech. Tuhost devíti kusů sériového stabilizátoru :-)

- pružiny Tuner#2, volná délka 205mm, tuhost 80kN/m

- hlíníkové 10mm podložky

- řízení má z rejdu do rejdu 1,9 otáčky = od rovné jízdy do plného rejdu necelá jedna otáčka volantem



- zadní náprava vlečená z typu Rapid, kompletně vyztužená

- sbíhavost 2,5mm

- odklon -2,5 stupně

- úchyty na příčce zvýšeny o 1cm

- podélná i šikmá ramena uložená v unibalech

- pružiny Faann, 285mm, 45kN/m

- duralové 25mm podložky s možností použití více roztečí

- zadní stabilizátor 14mm





Brzdy:



- dva hlavní válce se změnou poměru vahadlem, dopředu Girling 15,8mm, dozadu 19mm ( zatím nerealizováno )

- vepředu kotouče Brembo, plné, o síle 12,5mm

- destičky Galfer 1075 pro žigula

- rozšířené brzdiče

- vzadu kotoučové brzdy - vyfrézovaný čtyřlístek do použitého předního kotouče

- hydraulická ruční brzda, destičky nedělené







Motor:



- jako základ použita 8V Fabie typu AZE

- kompletně upraven p.Zenklem v Mariánských Lázních na cca. 140koní

- vačka 306 z Freestylových PickUpů

- tvrdé pružiny

- sací kanály 28mm

- sací ventily 37mm

- výfukové ventily 31mm

- písty pro vyšší kompresi

- krmeno Solexy C40 ADDHE, difuzory 32mm, vzdušníky 190, trysky 140

- výfukové svody od Bohouše Krejčího, omotané termopáskou

- rozdělovač bez podtlakové regulace, základní předstih 5 stupňů

- svíčky Bosch FR5DP

- odpružená spojková lamela Renovak HDS

- olej 10W60 + výměník/olej z VW

- převody s přímým zubem vlastní výroby. Převody 1 - 2.92 ; 2 - 2.12 ; 3 - 1.55 ; 4 - 1.21 ; 5 - 1.04.

- maximální rychlost dle použité převodovky 160 - 200+





Karoserie:



- karosérie M, vyrobená roku 1986

- oranžový lak RAL 2004

- přední kapota laminátová, 4kg

- zadní kapota hliník, 0,8mm

- zadní čelo hliník, 0,5mm

- přístrojovka ve stylu LR, hliník 0,8mm

- dveře prozatím plechové, vyřezané, vnitřní potah hliník 0,5mm

- výdech z chladiče nahoru přes kapotu

- nádrž zapuštěná v kufru

- zavařené okapničky a výdechy na C sloupku

- světelná rampa, 2x dálkové a 2x mlhové Hella 3000

- rám NC Power ve specifikaci pro vozy S1600, hlavní oblouk 50x2mm, ostatni trubky 40x2mm











Vhml / Škoda 140L/A - komentáře:

20:44:33
28.09.2015
Čokin
-> Tuner#2: Putovní kastle 3 Jsem zvědav jestli to bude ještě někde jezdit.
23:04:40
03.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx 03.08.15 23:02:54: Co s tim planujes?
23:02:54
03.08.2015
Maxx
-> vhml: 4
14:31:56
03.08.2015
vhml
Tak už je u nového majitele :-)
upraveno 1x, naposled 03.08.2015 14:32:14
12:58:46
24.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Tuner#2: no jo,ale to tou vahou těch karburátorů a sání navíc,...ne výkonem 2 3
19:01:11
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.07.15 18:36:56: Dyt by mu to zlomilo to kejvadlo vzadu 5
18:37:22
22.07.2015
vhml
-> Luky 22.07.15 18:36:56: 5



To jsem zapoměl připsat, že sháním sání přes hlavu :-)
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 18:37:52
18:36:56
22.07.2015
Luky
-> vhml: a motor z pastoušky půjde do 110LS? 1
18:35:05
22.07.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 22.07.15 16:26:53: viz -> MOLSO 22.07.15 12:35:14:



Na jednu stranu prodávat škoda to je. Na druhou stranu je nesmysl držet doma auto který vyjede čtyřikrát za rok a k tomu dvě náhradní kastle.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 18:36:23
16:26:53
22.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.07.15 12:32:34: A co az se Vam ta pastouska na slalomy rozpadne? Je to skoda prodavat 8
12:42:51
22.07.2015
MOLSO
-> vhml: skoda, tesil som sa ako toto dopadne ....
12:38:30
22.07.2015
vhml
-> MOLSO 22.07.15 12:35:14: rád bych. Dává mi to větší smysl než držet karoserie s kterýma stejně nějakou budoucnost neplánuju.
upraveno 1x, naposled 22.07.2015 12:39:49
12:35:14
22.07.2015
MOLSO
-> vhml: takze bude Mx-5 ? 149
10:47:24
30.06.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml: Pojede to někdy? 5
11:10:28
07.12.2013
-> vhml: : jasný 40 3
22:33:54
06.12.2013
vhml
-> T 06.12.13 20:23:52: nic co by flexa nenapravila 3
20:23:52
06.12.2013
-> vhml: : něco vážnějšího ?
16:32:11
06.12.2013
vhml
-> T 06.12.13 10:12:49: ono to úplně zas tak pěkný není. spoustu věcí, které jsem napáchal v mladické nerozvážnosti se bude muset předělat nějak načisto.
Extreme Tyres