skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
22:33:47
05.05.2019
05.05.2019

Eidy
-> venni: Tak dobře. Nejlepší by asi bylo nahřívat ze strany plechu, aby plastizol zůstal tužší.
22:13:14
05.05.2019
05.05.2019

StepaNoFUN
-> urbi21: Ono to suchým ledem/sodou jde docela dobře. Ale problém je s cenou. Čím menší vrstvu "mejou" tím míň to stojí.
21:55:51
05.05.2019
05.05.2019

venni
-> Eidy 05.05.19 21:20:29: teď jsem dělal podlahu na feldě a když se to s tou horkovzduškou nepřežene,jde to širokým dlátem jak po másle a pak už jen trocha benzínu .
21:48:55
05.05.2019
05.05.2019

urbi21
-> Eidy: suchý led,někde jsem to viděl ve videu

21:43:01
05.05.2019
05.05.2019

Eidy
-> StepaNoFUN: No fuj. Ale taky mě to jednou čeká na užovce. 

21:41:32
05.05.2019
05.05.2019

StepaNoFUN
-> Eidy: Tipnu si - místo plamenu horkovzduška, jinak jak jsi psal. Jinak to asi nejde. A když to pak nemeješ, tak ocelák na flexe, zbytky aceton...
21:20:29
05.05.2019
05.05.2019

Eidy
-> StepaNoFUN: Tak to jo.
-> Bery 05.05.19 20:57:15: Čím a jak to sundaváš? Abych věděl do budoucna. Před 20 lety jsem to sundaval plamenem a špachtlí a znova bych to už asi nedal.
-> Bery 05.05.19 20:57:15: Čím a jak to sundaváš? Abych věděl do budoucna. Před 20 lety jsem to sundaval plamenem a špachtlí a znova bych to už asi nedal.
20:57:15
05.05.2019
05.05.2019

Bery
půjde to na omyti. ale dnes jsem teda oškrabal vnitřek. preci jen musím zkrátit mycí čas na minimum. aby mi to nestrhlo peněženku

20:53:18
05.05.2019
05.05.2019

StepaNoFUN
-> Eidy: Myšlenka taková je.
20:09:33
05.05.2019
05.05.2019

Eidy
-> Bery 03.05.19 08:47:15: půjde to na tryskání?
19:14:05
05.05.2019
05.05.2019

Fifa
-> Bery: Nebylo by lepší to vzít na wapku a omýt všechen plastizol a podobně?
09:14:51
04.05.2019
04.05.2019

Bery
kdyby někdo chtěl za cigara třeba zadní nápravu, pedalovku, přední dvoupistky...
auto nejezdí od r. 98. takže u ty zadní nápravy to může být plus že nejezdila... do 2017 stalo v garáži.pak pod okapem venku a pak...chvilku u Štěpána
auto nejezdí od r. 98. takže u ty zadní nápravy to může být plus že nejezdila... do 2017 stalo v garáži.pak pod okapem venku a pak...chvilku u Štěpána

08:47:15
03.05.2019
03.05.2019

Bery
Á...paní koroze přišla na návštěvu...Tož vitajte...
19:58:50
27.04.2019
27.04.2019

Eidy
-> Bery 27.04.19 19:41:04: super. To jsem zvědavej, jak velká svačina to nakonec bude. 

19:41:04
27.04.2019
27.04.2019

Bery
a co odriznu a vykrouzim skladam do kbeliku;-)
19:39:26
27.04.2019
27.04.2019

Bery
pomalu loupu co se dá. a zkouška jak jde dolů ta megavstva plastizolu.
22:21:22
16.04.2019
16.04.2019

StepaNoFUN
-> Bery: Plus blbej pristup k remenici, 3x zlomenej vystup...
22:16:45
16.04.2019
16.04.2019

Bery
-> Tuner#2: když už mám takový hezky tlumiče, tak je nechci schovávat.;-) nevidim v tom ani žádnou výhodu. jen komplikace kvůli úpravě čela
20:48:32
16.04.2019
16.04.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 16.04.19 20:46:11: Výfuk nebude v kapse tak jak má být?