-> DEKODOVAC:
jj 7. co jiného v dnešní době. kříže a dělítka skončily a tohle je rozumná alternativa.. a pořád ještě celkem slušná cena, což mi přopomíná, že musím sadu ještě doobjednat
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
Chválim kolesá krásne Compomotive sú 7"?
Dobře Ty!
už máme i nápravy. dostrojím rapida a vlítnem na LR, ať se to pohne.
už máme i nápravy. dostrojím rapida a vlítnem na LR, ať se to pohne.
Tak snimac mame... GPS momentalne za rozumny peniz asi nedostupna. Schvalne zkusim objednat z ciny univerzal a nakalibrovat ji. Origo pro porovnani si pak pujcim... Asi budu jezdit chvili do prace na tripmaster...
-> StepaNoFUN 13.03.22 12:11:02: ano, snadno :-)
-> vhml: Myslíš jako že telefon to nahradí? :-D
-> StepaNoFUN 13.03.22 11:51:14: co to ma za smysl v dnešní digitalni dobe? 

-> Bery: Jsou u kamen a chodím přikládat... Takže až dovalíš jednotky k transportu, tak jsou k "odběru". ;-)
Edit: Ale v následujícím měsíci by ta barva vytvrdla i při současný venkovní teplotě. :-D
Edit: Ale v následujícím měsíci by ta barva vytvrdla i při současný venkovní teplotě. :-D
-> StepaNoFUN: žádný pískování!!! nic tomu není.
-> havlik: Protože jsem o to poprosil pana nejvyššího?
-> StepaNoFUN: Jaktoze sem můžeš přidat fotky?
Ale asi je necham opiskovat a znovu... steklo mi to... :-/
No mohlo by nasnezit a zamrznout. V praci me serou, tak jsem se do toho pomniku pustil... Vyztuha na miste, kde to chytalo lisku, tak obrouseno a"ozakladovano"
...
v týdnu výlet do prahy- snad to stihnu. dodat pár drobností na převodovku.
A Štěpán se taky pochlubí??
A Štěpán se taky pochlubí??

-> Bery: ide to, zije to a neutecie to... a mna to tesi...
ja nemam.vse jako historik. máme jinak řešeny držák převodovky, jinak domky. tady fotky trochu klamou ale věřte, že to co tam je, má svůj smysl
-> Eidy 13.04.20 10:09:16: teď koukám na fotky od Jirky a on to má vyřešené, když je na místě baterka, tu podlahu má celou novou ty 2/3. Mrkni na fotky odeme, tam je to vidět.
takže beru zpět, tady fotka klame.

-> Tuner#2: Jak víš, že není trubka dopředu na nápravu?