skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Bery 25.05.19 08:54:27: kolik aktuálně stojí ty brzdy? Máš to i s držákama? Jeden čas to nabízeli i se silniční homologací, ale byla to raketa.
-> MOLSO: tak se asi šel serizovac zrovna vymocit;-)
to to trvalo... už tu máme první připomínky k rušení nedělního klidu.
řežu flexou a hned je problém. tak půjdem svářet na chvili
to to trvalo... už tu máme první připomínky k rušení nedělního klidu.

řežu flexou a hned je problém. tak půjdem svářet na chvili
-> Bery: to striekal automat pokial viem
asi sa im zasekávali 


tyhle kastle moc neznám, ale to zpracování oproti rapidu je docela humus.
a toho plastizolu místy je na centimetry.. to ten člověk, co to strikal byl buď sjetej, nebo zamilovanej
a toho plastizolu místy je na centimetry.. to ten člověk, co to strikal byl buď sjetej, nebo zamilovanej
-> Bery: Krásný.
Aha, nekdo znamy. No za kvalitu se plati a kazda sranda neco stoji, tak to proste chodi, to ja respektuji. Urcite ho ale kvuli me neotravuj ikdyby mel nadelano do zasoby - nechci to do zadohrabu a melo by to i trochu jiny rozmer :-)
-> Gabro11: za 300 Eček musí být krásný. zeptám se jestli má kolega nadělany, ale tipuju že ne.
Ahoj Bery, mohu se zeptat, kdo je vyrobcem toho krasneho celohlinikoveho chladice? Mam v planu nechat si take vyrobit na zakazku - googlit umim a firem tvaricich se solidne jsem nasel vicero, ale rad bych to zadal nekomu proverenemu, idealne kolegou Skodovkarem :-) Dekuji.
Tuto už mám naštěstí za sebou,takže ať to jde od ruky ;-)
teď už je krásně,otevřená garáž, pohoda- není to nutný rozpalovat až do modrého kouře a větrá se. tenkrát jsem to dělal v zavřený garáži a to bylo peklo.
jde rozehřát i ten plastizol co je přes spoje a ve všech zákoutích, ale ten už chce víc tepla než asfalt... ten půjde v druhé etapě
jde rozehřát i ten plastizol co je přes spoje a ve všech zákoutích, ale ten už chce víc tepla než asfalt... ten půjde v druhé etapě
-> venni: Tak dobře. Nejlepší by asi bylo nahřívat ze strany plechu, aby plastizol zůstal tužší.
-> urbi21: Ono to suchým ledem/sodou jde docela dobře. Ale problém je s cenou. Čím menší vrstvu "mejou" tím míň to stojí.
-> Eidy 05.05.19 21:20:29: teď jsem dělal podlahu na feldě a když se to s tou horkovzduškou nepřežene,jde to širokým dlátem jak po másle a pak už jen trocha benzínu .
-> Eidy: suchý led,někde jsem to viděl ve videu

-> StepaNoFUN: No fuj. Ale taky mě to jednou čeká na užovce. 

-> Eidy: Tipnu si - místo plamenu horkovzduška, jinak jak jsi psal. Jinak to asi nejde. A když to pak nemeješ, tak ocelák na flexe, zbytky aceton...
-> StepaNoFUN: Tak to jo.
-> Bery 05.05.19 20:57:15: Čím a jak to sundaváš? Abych věděl do budoucna. Před 20 lety jsem to sundaval plamenem a špachtlí a znova bych to už asi nedal.
-> Bery 05.05.19 20:57:15: Čím a jak to sundaváš? Abych věděl do budoucna. Před 20 lety jsem to sundaval plamenem a špachtlí a znova bych to už asi nedal.