
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
20:46:11
16.04.2019
16.04.2019

Bery
a čelo jsem nakonec použil z této kastle. už jsem si dal pozor a mřížku navaril tak jak má být 

20:43:58
16.04.2019
16.04.2019

Bery
dnes padaly kila dolů
06:24:53
21.03.2019
21.03.2019

Bery
-> StepaNoFUN: jestli to tam bude prázdný, tak já nějaký auto přivezu... a nebo koupíme něco.
Zatim v dílně opatrně chodim kolem auta. Jediný co jsem udělal bylo že jsem otevřel zadní kapotu.
Zatim v dílně opatrně chodim kolem auta. Jediný co jsem udělal bylo že jsem otevřel zadní kapotu.
22:01:10
19.03.2019
19.03.2019

StepaNoFUN
-> Markold: Očištěno WAPkou a matovací rohožkou, abych z toho dstal ty lišejníky. :-D
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už nemá. :-D Kilo je pod prostěradlama a plachtou vzadu a OCT co bylo kilo. Lepší by to bylo opačně, ale to bych musel vybourat průjezd k sousedům. V zadní garáži mi prostě těch 30cm na OCTu chybí...
BTW: Jeden lakovací box mi tu stál cca 2 roky... :-D A taky se to nepo...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už nemá. :-D Kilo je pod prostěradlama a plachtou vzadu a OCT co bylo kilo. Lepší by to bylo opačně, ale to bych musel vybourat průjezd k sousedům. V zadní garáži mi prostě těch 30cm na OCTu chybí...
BTW: Jeden lakovací box mi tu stál cca 2 roky... :-D A taky se to nepo...
21:26:29
19.03.2019
19.03.2019

Apple STS Chvojkovice-Brod
To Štěpán bude 2dny zapíjet, že má místo v garáži

20:05:20
17.03.2019
17.03.2019

Bery
před rokem 2 dny wapka a pak rok zrála kastle u štěpána v garáži... za což mu stále děkujeme. na mytí půjde až ji ještě trochu odlehcim.
19:39:53
17.03.2019
17.03.2019

Markold - zrušená registrace
-> Bery: Po nějakém čištění?
19:32:54
17.03.2019
17.03.2019

Bery
vítej z5;-)
06:15:12
12.03.2019
12.03.2019

Bery
-> Eidy: pedály musely do laku. víš jak by byly rezavý než budu vařit šlapky:-)
než se udělá kastle, podlahy, usadí volantovka a sedačka... a samo přenastavit se to nemůže. ty si delat legraci
-> vhml: tak nějak nad tím přemýšlím...
než se udělá kastle, podlahy, usadí volantovka a sedačka... a samo přenastavit se to nemůže. ty si delat legraci

-> vhml: tak nějak nad tím přemýšlím...
19:52:13
11.03.2019
11.03.2019

madcore
-> Antony - zrušená registrace 11.03.19 19:38:55: Děkuji
a prozradíš mě výrobce? Klidně SZ

19:38:55
11.03.2019
11.03.2019

Antony - zrušená registrace
-> madcore: Ano, vlastní vahadlo je ve futru přímo na pedalu 

18:31:15
11.03.2019
11.03.2019

madcore
-> Bery 11.03.19 06:25:46: Děkuji, už jsem našel. Vahadlo je v nějakém pouzdře nebo futru, které je přímo v těle brzdového pedálu?
11:08:29
11.03.2019
11.03.2019

vhml
-> Bery 11.03.19 10:53:56: nejlepší mi přijde vahadlo bez bowdenu, nahrubo si to vyvážíš na pedálu a pak vedle sedačky pákovej omezovač s kterým si můžeš hrát za jízdy, kdyby začlo chcát třeba.
11:05:32
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
-> Bery: Jo tááák. Jen aby se vibracema ty brzdy nepřenastavily samy. Nebylo by lepší tam zamontovat akuvrtačku a na palubku vytáhnout ovládání? 
Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...

Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...
10:53:56
11.03.2019
11.03.2019

Bery
-> Eidy: jestli má cenu dávat tam nějaký vedení a bowden, když se můžeš ohnout pod volant a udělat to na stojícím autě. Nevim jestli na starý kolena budu mít tolik citu na brzdy abych něco ladil za jízdy:-)
Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
09:20:10
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
-> Bery: -> Bery 10.03.19 14:44:31: Rozumím tomu tak, že nevíš, jestli dáš bowden, i když ho máš připravený.
08:04:46
11.03.2019
11.03.2019

Bery
-> Eidy: teď teda nevim co myslíš

07:13:30
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
-> Bery: Já psal o vyvažování, protože tys psal, že nevíš jak s bovdenem. Tak se ptám.
