skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Bery: Po nějakém čištění?
-> Eidy: pedály musely do laku. víš jak by byly rezavý než budu vařit šlapky:-)
než se udělá kastle, podlahy, usadí volantovka a sedačka... a samo přenastavit se to nemůže. ty si delat legraci
-> vhml: tak nějak nad tím přemýšlím...
než se udělá kastle, podlahy, usadí volantovka a sedačka... a samo přenastavit se to nemůže. ty si delat legraci

-> vhml: tak nějak nad tím přemýšlím...
-> Antony - zrušená registrace 11.03.19 19:38:55: Děkuji
a prozradíš mě výrobce? Klidně SZ

-> madcore: Ano, vlastní vahadlo je ve futru přímo na pedalu 

-> Bery 11.03.19 06:25:46: Děkuji, už jsem našel. Vahadlo je v nějakém pouzdře nebo futru, které je přímo v těle brzdového pedálu?
-> Bery 11.03.19 10:53:56: nejlepší mi přijde vahadlo bez bowdenu, nahrubo si to vyvážíš na pedálu a pak vedle sedačky pákovej omezovač s kterým si můžeš hrát za jízdy, kdyby začlo chcát třeba.
-> Bery: Jo tááák. Jen aby se vibracema ty brzdy nepřenastavily samy. Nebylo by lepší tam zamontovat akuvrtačku a na palubku vytáhnout ovládání? 
Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...

Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...
-> Eidy: jestli má cenu dávat tam nějaký vedení a bowden, když se můžeš ohnout pod volant a udělat to na stojícím autě. Nevim jestli na starý kolena budu mít tolik citu na brzdy abych něco ladil za jízdy:-)
Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
-> Bery: -> Bery 10.03.19 14:44:31: Rozumím tomu tak, že nevíš, jestli dáš bowden, i když ho máš připravený.
-> Eidy: teď teda nevim co myslíš

-> Bery: Já psal o vyvažování, protože tys psal, že nevíš jak s bovdenem. Tak se ptám.

-> madcore: kousek níž v diskuzi je vidět ten díl vahadla rozebraný na stole vedle brzdových válců
-> Eidy: vahadlo bude, nechci to auto šidit:-)
-> SEJGI: zeptám se jestli jsou nadělaný a dám vědět, kdyžtak do zpráv...
-> Eidy: vahadlo bude, nechci to auto šidit:-)
-> SEJGI: zeptám se jestli jsou nadělaný a dám vědět, kdyžtak do zpráv...
-> Antony: Děkuji Ti za odpověď, rozumím. Kolečko jsem našel i v homologačním listu, ale ten pákový mechanismus mě nebyl jasný.
-> madcore: posouváním vahadla měníš pákové poměry mezi jedním a druhým válcem. A šteluje se to pomocí bowdenu a "kolečka" na palubovce 

Ahoj, kdo Ti dělal tu pedálovici? Nedal by jsi mi kontakt prosím? Taktéž aktuálně řešim. Děkuji
Možná hloupý dotaz - jak funguje prosím štelování vahadla na brzdách a jak se zapojuje?Koukal jsem na homologační listy, ale zajímá mě, jak to přesně funguje. Díky
-> Tuner#2: Origo spojkový má 19.
-> Bery: Hezká pedálovka. A vyvažování brzd teda bude nebo ne? Podle čeho se rozhodneš?
-> Bery: Hezká pedálovka. A vyvažování brzd teda bude nebo ne? Podle čeho se rozhodneš?
-> Bery 10.03.19 19:19:41: To je ještě otázka co zvolit, co je odzkoušené? Spojkový má tuším 16, tak třeba 14?
-> Tuner#2: ber to tak že jsou hliníkovy a máš na výběr z několika průměru pistku a několika značek. když už to člověk dělá hezký a funkční.. může ta konzole stát 10, ale klidně i 20 000.