
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit pro skupinu H - Obermann Racing
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Jedná se o tovární verzi 136L/A upravenou pro okruhy ve skupině H. Auto má integrovaný vzduchový hever pro rychlejší servis při vytrvalostních závodech na okruhu. Motor byl ve verzi OHC se suchým karterem. Další úpravou bylo použití gumové benzínové nádrže v prostoru kufru a použití makrolonových oken.
Při závodech došlo k požáru elektroinstalce od elektronického vstřikování Weber v motorového prostoru. Při požáru byla přední část vozu zcela zničena a nikdy nedošlo k jeho opravě.
Laminátové díly nebyly na autě nikdy nasazeny, neboť došlo dříve ke zniční auta dříve než k jeho přestavbě. Laminátová sada je dobová a originální. Vzhledem k tomu, že se dochovala jako jediná, dojde k jejímu namontování na auto o 20 let později než bylo plánováno :-) Jediné co chybí jsou laminátové prahy, ale stále probíha archeologický průzkum, tak se snad zadaří.. Někde ležet musí, jen nikdo neví kde :-)
Další věc která se nedochovala je 6ti stupňová převodovka, pokud byste někdo o nějaké věděl tak rádi odkoupíme.
Fav H 1500 OHC - komentáře:
-> Ztricek Marti: JJ jede to hodně. 


-> jate-lyne: Čumym jak chleba s taški, ta 15ztovka letý parádně :O
-> bygfavo: zranda muzý bejt




len za nepozerte s toho teras
kto tu ma zledovat vzetki vlakna a kto kde co dava sa odkasi 


-> jouryn: 

-> exwrcteam: Blezk je jeho pomalejšý brácha.

-> bygfavo: Tiiivole to je zuper vydeo! :) dyki moc sa odkas! :-D
nekomu rykaj blezku:)
-> Nwkt: 

-> bygfavo: zy predztav se ano a autorom zpracovanya je -> jouryn:
-> bygfavo: No tak jouryn urĝytě, kdiž to viráběl a pak celej vyrt, kdiž to zem dal 

-> jouryn: Výte něco o motoru? Kdi vsnykl, kolyk jych bilo, jakí měl víkon atd?
Docela bi mě to sajýmalo
vým že do Háĝkovích Favorytů ze dávaly klazycké škoda motori z 5x uloženou klykou a 1500ccm, posdějy pak 1600ccm z OHC.
Docela bi mě to sajýmalo

Tak jzem nazel na webu nejaki dobovi fotki.. zkoda se je tam toho tak malo vydet :(
-> radekp: Copak vipadame jako uplni ydyoty? :-))) M8rynek to trefyl :)
-> m8rynek: Podle cyztoti prace bich taki rekl

-> radekp: Zkoro bich hádal Lomnycy...
-> jouryn: Kdo Vám dělá motor, opět Muck? Daly jzte mu ho pro nápravu povězty?
