skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
07:14:04
12.05.2021
12.05.2021
Toušík
Kotouč Ferodo myslím že to byla jen náhoda ale jsem rád že se nic nestalo protože jsme projeli s tím ještě 2x Shackedown
21:50:57
11.05.2021
11.05.2021
vhml
-> venni 10.05.21 21:57:44: no co s tim, nějak to doma vysvětli no Tejden na to je Příbram, pak Revival, Vingly, Slalom a máme konec prázdnin :-D
Jinak fotku kotouče mám ( je někde v týmovým messengeru ) Fotku "tlaku oleje" na přejezdu taky. Ještě že to sem nejde vložit
Jinak fotku kotouče mám ( je někde v týmovým messengeru ) Fotku "tlaku oleje" na přejezdu taky. Ještě že to sem nejde vložit
21:36:53
11.05.2021
11.05.2021
venni
-> venni 10.05.21 21:57:44: tvl oni sem nejdou vkládat fotky do komentů
21:57:44
10.05.2021
10.05.2021
venni
-> vhml 09.05.21 22:38:49: no odcházeli jsme chvilku po jedný a to Rakousko jste všichni odkejvali... já vubec nevim co s tim
Jinak Václace ,já v pátek v tom blázinci zapoměl vyfotit ten kotouč po shacku,máš fotku jako ukázku zde pro škodovkáře?
Jinak Václace ,já v pátek v tom blázinci zapoměl vyfotit ten kotouč po shacku,máš fotku jako ukázku zde pro škodovkáře?
19:55:05
10.05.2021
10.05.2021
Toušík
-> Eidy: -> MVM: Díky panove. Pokud se mi povede přidám nějaký onboard. Keply byla nová RZ a za mě naprosto parádní!!!
22:47:15
09.05.2021
09.05.2021
MVM
-> Toušík: Krásná práce
22:43:30
09.05.2021
09.05.2021
Eidy
-> Toušík: O to je výsledek ještě cennější. Velká poklona.
22:38:49
09.05.2021
09.05.2021
vhml
-> StepaNoFUN 09.05.21 22:29:23: Ještě pár let zpátky ( 2008 ) byla Vltava jako samostatnej závod v úplně jiným termínu než Šumava. Do roku 2002 to bylo Evropa. V roce 2003 Evropu nedostali, tak se odpískala celá soutěž. V roce 2005 se na to začalo znova složitě navazovat jen pro MČR a apár posádek ze zahraničí, co se jen přijeli svézt. Centrum soutěže tehdy bylo v Běšinským kempu. 2006 a 2007 to pořád bylo bez Evropy což nemělo pro 30 posádek smysl dál dělat, tak se to v roce 2008 sloučilo se Šumavou ale zároveň se znova povedlo dostat zpátky Evropu čímž se ta úroveň startovního pole začala dost zvedat a v roce 2019 bylo jen historiků 97! Což zas následovně už naráží na strašný problémy s harmonogramem, když se k tomu přidá 85 soudobejch aut, tak AlesGute tehdy dojížděl Koráb ve 2 ráno a ještě tam někde uprostřed hvozdů dělali gumu při měsíčku. Příští ročník bude jubilejní 30. Uvidíme jak to bude :-)
-> Toušík 09.05.21 22:09:05: plány v půl druhý mi děsí, protože já odcházel v jednu :-D
-> Toušík 09.05.21 22:09:05: plány v půl druhý mi děsí, protože já odcházel v jednu :-D
22:29:23
09.05.2021
09.05.2021
StepaNoFUN
-> Toušík: Jen dotaz. Proc maj "velky kluci" Sumavu a historici Vltavu?
BTW - Ve 2 rano bych byl mrtvej...
BTW - Ve 2 rano bych byl mrtvej...
22:09:05
09.05.2021
09.05.2021
Toušík
-> Eidy: Bylo to za tridu C1 v českém i Evropském poharu. Absolutní kategorie C byla tentokrát hodně silná . Abaolutne jsme 26 z 41 dojetych s tím že máme 3ti nejslabší auto v celém mistrovství tak jsem spokojenej s vysledkem. A hlavní je že se po Vltavě zas večer pěkně sedlo a vymyslel se další plán kolem půl 2 ráno
21:56:40
09.05.2021
09.05.2021
Eidy
-> Toušík: A jaký kalíšky jste tam posbírali? Velká gratulace. Moc se mi líbí, co s tím autem předvádíte.
21:44:14
09.05.2021
09.05.2021
Toušík
Tak jsme se účastnili letos prvni soutěže a bylo to parádní! Prvně jsme nastoupili do mistrovství Evropy historických automobilů a musim uznat že to bylo super. Opět nový zážitek trochu změny v povinnosti Evropských pneu, hlášení předem atd ale pecka. Na Šumavě nám domácí připravili překrásné nové RZ bohužel druhé průjezdy už byli od velkých aut hodně rozebrané a ty kameny na Sko prostě nejsou ale dojeli jsme a užili si to!!
10:39:00
07.04.2021
07.04.2021
Danster
-> Toušík: Pěkný
10:23:26
07.04.2021
07.04.2021
Toušík
-> Bukaj: Diky
23:32:31
06.04.2021
06.04.2021
Bukaj
-> Toušík:
22:31:40
06.04.2021
06.04.2021
Toušík
-> Bukaj: Díky ještě se pokusím napravit ! Koukám na to zrovna taky .
22:20:24
06.04.2021
06.04.2021
Bukaj
-> Toušík: Bohužel to čitelné není - na náhledu jde ještě přečíst "kategorie 2, období 75", ale po rozkliknutí obrázku je to jen hromada kostiček a nelze přečíst ani ten nadpis (což je divné, že náhled je ve větším rozlišení, než foto po zvětšení ).
22:01:47
06.04.2021
06.04.2021
Toušík
Nevím zda to bude trošku čitelné, ale bohužel toho sem moc nepřidávám tak alespoň malé shrnutí krátké sezony 2020.
08:12:58
30.07.2020
30.07.2020
Luky
-> Toušík: Jo to bourání mě napadlo, na pásy asi moc moc. Tak holt nebourat no
06:59:11
30.07.2020
30.07.2020
Toušík
-> Luky: No jeste to není na 100% srostle, ale dá se to v pohodě. Na Bohemce mi boleli záda ale teď už jsem necítil nic. To sesroubovane je úplně v pohodě. A šel jsem na kontrolu před Bohemkou a doktor hlavně abych s tím nenaboural tak jsem se toho držel