skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
23:54:00
28.07.2020
28.07.2020
Luky
-> Toušík: teď mi tak napadá, ty už máš zdravou pacičku že se takhle pěkně proháníš po soutěžích?
23:07:29
28.07.2020
28.07.2020
Eidy
-> Toušík: Tak snad přijedeš a pokecáme.
22:41:05
28.07.2020
28.07.2020
Toušík
-> Eidy: No je to 14 dní před Pacivem pokud to půjde tak bych rád dorazil ale spíše bude záležet na čase, jak to bude vypadat doma atd ale minimálně přijedu na pokec ale nejsem schopen teď říct zda budu nebo ne
22:25:04
28.07.2020
28.07.2020
Eidy
-> Toušík: Parádně válíte. Gratulace. Budete i s autem na podzim v Běšinách?
22:21:44
28.07.2020
28.07.2020
Toušík
Ve zpětném zrcátku.. Účastnili jsme se společně s Lukáš Hronek a Stanislav Bufka rally Příbram. Ačkoliv to bylo dosti chaotické a soutěž se jela hned 14 dní po Bohemce, bylo toho dost, jak na autě tak celkově, ale nelituji !!! Byl to opět překrásny závod! Na úvod jsme zajeli 1 RZ kde jsme se s Lukášem dohadovali před cílem jaké to bylo a neměli jsem z jízdy dobrý pocit... Ale tratě nám sedí a zajeli jsme 14 cas tomu jsme ani neverili
10:38:46
16.07.2020
16.07.2020
T
-> Toušík: paráda, tak se budu těšit u nás na výkony
23:30:20
15.07.2020
15.07.2020
Eidy
-> Toušík: Velká gratulace. Zatáhli jste za to hodně dobře.
22:58:33
15.07.2020
15.07.2020
Luky
-> Toušík: moc pěkný
22:37:52
15.07.2020
15.07.2020
Toušík
Letos jsme se prvně vydali na Bohemku. Byla to fantastická soutěž jak RZ tam atmosférou. Začátek se příliš nepovedl bylo vlhko já se bál a nebyl jsme rozjetej, ale od 4 RZ mě Wena řekl ať přidám tak jsem si to vzal k srdci a je z toho 1 místo v C1 i vítězství v kategorii 2. To doplnili nádhernou atmosféru! Tak hurá na Příbram
21:56:25
03.03.2020
03.03.2020
Eidy
-> Toušík 03.03.20 19:57:37: nepříjemná smeč
20:12:20
03.03.2020
03.03.2020
MVM
-> Toušík: Ta svíčka jako příčina se mi nechce zdát. Jaká to byla značka? Ono se to těžko dohledá, protože ten mrtvý valec/píst je všechno na kaši.. Ale jako když jste to tak uzavřeli po analýze.. tak třeba jo..
19:57:37
03.03.2020
03.03.2020
Toušík
-> Eidy: Asi jako když se rozletí setrvák :D
07:15:30
03.03.2020
03.03.2020
Eidy
-> Toušík 02.03.20 08:50:13: Fůů, tak to je drsný.
13:16:32
02.03.2020
02.03.2020
Jozka
08:50:13
02.03.2020
02.03.2020
Toušík
Na Pačívu konec poslední RZ 100metru před poslední fotobunkou upadnula keramika že svíčky... Na 99% vadna svíčka nebo někomu na kramu upadnula nebo nevím ale prostě se to stalo.. Větší problém že motor byl v ten moment na maximálce a prostě cca v 7000tis to nadělalo paseku. Komplet pisty 2ks urazenej blok ojnice atd
08:03:12
02.03.2020
02.03.2020
Eidy
-> Toušík: Hodně zajímavý. Překvapuje mě, že to nenasál jinej válec, dokud to běželo. A co se stalo? Nikde jsem nic neviděl.
07:46:22
02.03.2020
02.03.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: no pěkný, ani nevím, že jsi někde popravil motor? Co jeho následovník? Konfigurace?
06:53:10
02.03.2020
02.03.2020
Toušík
Jen pro upřesnění to jsou zbytky pistu a kroužků které proleteli zpět karburaroratorem ..