Toušík / Barunka 120S Toušík / Barunka 120S

komentáře | popis | fotky | Toušík | 24.08.17 22:03 | 150x v oblíbených
Motor:

Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.




Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban



Litinový 8k.

Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.



Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.


Karoserie:

Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.


Podvozek:

Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite

Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak

Chlazení:

Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem



Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.


Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní



Tak to jezdilo:


Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)

Škdoateam Běšiny Jaro 2009


Škdoateam Běšiny Jaro 2009


Tan něco z Běšin Jaro 2010

Škodateam Běšiny Jaro 2010


Škodateam Běšiny Jaro 2010 st. č. 30


Tak něco z Běšin Podzim 2010

Onboard:
Škoda podzim 2010 posadka č.90


Ostatní:

Škodateam Běšiny Podzim 2010, st.č.90


Škodateam Běšiny podzim 2010, st.č.90



Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)

1. Rally Vltava legend

Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ6


Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ7


Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ12



Sraz škoda Běšiny 2015

Onboard Škoda 120S Běšiny Podzim 2015 RZ1


Plány na rok 2016:

MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D



Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia

Historic Vltava Rallye 2016 | 78 | Radek Touš - Lukáš Hronek


Rally group B Saafelden 2016

RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)

Onboard Škoda 120S group B Saalfelden 2016 RZ1



Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!

EPLcond Rally Agropa Pačejov 2016 | 151 | Radek Touš - Lukáš Hronek



Nějaké další videa ze závodů:

Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.

37. SVK Rally Příbram 2016 | 113 | Radek Touš - Lukáš Hronek


Vltava 2017

26. Historic Vltava Rallye 2017 | 74 | Radek Touš - Lukáš Hronek


Pačív 2017

Rally Pačejov 2017 | 131 | Radek Touš - Lukáš Hronek



A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:

Trailer: AUSTRIAN RALLYE LEGENDS 2016




Toušík / Barunka 120S - komentáře:

18:15:24
26.02.2020
Bery
-> vhml: my už musíme mít taky.
09:20:55
26.02.2020
vhml
-> Bery 26.02.20 07:36:48: v Čechách ne. V Rakousku musí mít historici Hans a pro periodu J2 hasící systém. Do Evropy musí být hasící systém ve všech autech.
upraveno 1x, naposled 26.02.2020 09:21:16
07:56:02
26.02.2020
Toušík
Na MCRHA nemusím mít ani Simpson ani hasici systém. 4 Ale auto se budu snažit otestovat na Evropské papíry abych mohli taky vyrazit někam dál
07:36:48
26.02.2020
Bery
taky už musíte mít hans, nebo aspoň ten hybrid? nebo v historikach jen hasicak?
22:49:24
25.02.2020
MVM
-> vhml: Tak jasně že je důležité aby tam ty závlačky zůstaly - přece jen nechceš nechtě vystříkat tak drahej hasicak zvláště když to nikdo neplní 3
22:23:38
25.02.2020
vhml
-> MVM 25.02.20 22:11:39: a taky za nevyndany zavlacky 3
22:11:39
25.02.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.02.20 21:55:55: To není automaticky. Je to zkrátka hasicí systém. Tohle mechanický..V podstatě FIA hasicak a rozvod na definovány místa v motorovym prostoru a prostoru pro posádku. A jelikož jsem už taky nechtěně odpálil a taky pár závodních aut i hořících hasil - tak jediný co to vlastně "umí" že to je drahý, hasivo ekologické, a technici můžou prcat za nepovedené revize..4
21:55:55
25.02.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 25.02.20 20:38:56: automatický hasící systém? Takže už povinnost na republiku?
21:41:09
25.02.2020
-> Toušík: jasný 4 jaké jsou letos akce v plánu + 4
20:59:08
25.02.2020
Toušík
-> T: Na funkci to doufám využívat nebudu! Ale předpis je předpis 4
20:54:50
25.02.2020
-> Toušík: to snad nebudeš potřebovat ,ne ? 40
20:38:56
25.02.2020
Toušík
Pokračujeme zdárně i v novém roce. Je čas posunu..Je čas nové výzvy.2
zvětšit Toušík / Barunka 120S - obrázek od Toušík vložen 25.02.2020 20:38:56
16:07:59
30.07.2019
Jozka
Co to, že jste letos u nás v ohradě "zapomněli" svůj krásný vozík ?
20:03:40
06.08.2018
Péďa17
-> Toušík: Vím co se jim stalo a jsem rád že dojeli do cíle po smolné šumavě.Vždyť netvrdím tady že Žigul je tom auto.Jinak všichni co dojeli do cíle jsou vítězové a je jedno na jakým místě skončili
23:10:19
05.08.2018
Luky
-> Toušík: Já byl na okruhu asi 3x, takže tam těžko brát nějaký moudra 3
Hlavní je se bavit 5
23:02:41
05.08.2018
Toušík
-> Luky: To je právě o tom přemýšlet :) To co ty používáš na okruhu (kterým jsem já nepolíbený) člověk pak použije zas jinde. A já jakož to amatér se musím pořád hodně učit. Ale jezdím pro radost s Lukášem tak to zas nehrotím :)
09:37:55
04.08.2018
Luky
-> Toušík: hehe, je přece blbost aby jsi si nechal radit od někoho kdo má na závodech naježděno dopředu to co ty nacouváno 3 Ale pokud ti to pomohlo, jsem rád 4
21:51:28
03.08.2018
Toušík
-> Péďa17: No to je možný mi se spolu taky dobře známe :D Píšu to jen tak z hecu že na škoda forum nebude žigul top vozidlo :D Jinak by jsme se na vložce nedojeli když by neměl utrženou zadní nápravu a neměl ji zakurtovanou :D
19:42:41
03.08.2018
Péďa17
-> Eidy: Ten žigul je kamarada
11:42:19
03.08.2018
Toušík
-> Eidy: Ne ta prdlavka byla jen chvilku ale nebylo kde se uhnout.
-> Luky: Už na Vltavě jsem si vzal tvá slova k srdci a snažím se zatáčky tahat ven! Ale občas je to až za mejma hranicema když se to samo vytáhne moc :D A ještě když jsme bokem letěli na ten betonovej patník tak to bylo vytažený až moc :D
Extreme Tyres