skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
21:36:10
20.05.2021
20.05.2021
Toušík
-> Eidy: Ne jasný to i já tak beru Prostě na cajk stalo se jede se dal byli větší rany a nic se neresilo! Ale Keply by se měli jet v besinech je to kousek a fakt pecka to by byla krásná trať!
21:19:12
20.05.2021
20.05.2021
Eidy
-> Toušík: Já to nemyslel nijak zle. Hlavně, že to dopadlo dobře a je to poučení.
21:17:36
20.05.2021
20.05.2021
Toušík
-> Eidy: Částečně byla chyba v rozpise kde to nebylo označeny hned za sebou a pak už jsem nestačil reagovat byla tam mírná zatáčka, hupík a tahle práva kde to nebylo vidět a už jsme tam byli. Prostě chyba dobře to dopadnulo a nemá cenu to resit to v autě nedelame spíš mi Lukáš pohladí kolinko a řekne přidej
10:05:42
18.05.2021
18.05.2021
Eidy
-> Toušík: No jasný. Klika, že ty klády nebyly hned u silnice. A to byl špatný rozpis nebo jsi špatně poslouchal nebo to nebrzdilo?
07:44:20
18.05.2021
18.05.2021
Toušík
-> Eidy: Haha sice člověk co dřevo zpracovava, ale přiznám se že jsem ho zrovna v ten moment brát nechtěl Byl jsem moc rád že se to chytlo a zatocilo i to takhle vypadá že jsem tam najel dost v malé rychlosti ale v autě to bylo trošku jiné
22:36:43
17.05.2021
17.05.2021
Eidy
-> Toušík: Tak ale vy si narovnáváte trať (3:10), to je pak jasný takovýdle výsledky.
22:28:17
17.05.2021
17.05.2021
Toušík
22:27:44
17.05.2021
17.05.2021
Toušík
-> Péďa17: -> Péďa17: za mě nejlepší RZ letošní i Vltavy. Jeden On board z toho jak se krásné jezdí po cyklostezce
14:49:18
15.05.2021
15.05.2021
Péďa17
-> Toušík: Rád jsem tě viděl v akci a gratulace.Co vím tak keply se málem zrušily,díky divákům :(
19:56:05
12.05.2021
12.05.2021
Toušík
-> MVM: Ano bylo to přesně jak píšeš zapoměl jsem uchvatalo se to a nedopadlo to dobře . Ten návod jsem dostal ale myslel jsem že je to všeobecně ne na tento tip. Jinak kotouče právě drží naprosto parádně! Nikdy jsem s nima neměl žádný problém ani kopance nic a to jsme je měli červené na nočních RZ krásně
19:40:37
12.05.2021
12.05.2021
MVM
-> Toušík: Návod na to pochopitelně existuje. Dokonce nebohý zdejší bývalý T#2 tu poměrně hezky popisoval jak si na letišti zajíždí 2500ky. Tys udelal tu chybu v tom že jsi to zapomněl a tem proces jsi neudělal pořádně. A ty desky jsou na 2p relativně malý tak každá treci plocha se počítá a pokud se droli - to je na prd. Tomu se neda důvěřovat. Když napíšeš do Renovak.cz Krejsovi tak ti dá instrukce. Potažmo, bývá to přibalený v krabičce s deskama.
Na závodním autě ( u me teda z pohledu okruhů) ty kotouče nesjedu na rozměrový limit, ale vždy odejdou na trhliny.. Jedno na jak drahym aute. Prostě ty tepelný cykly to nepřežije. Takze vzdycky po závodech cast kotouče lehce osmirkovat a podivat se jestli se nezacinaji objevovat trhliny... Což pak dopadne přesně tak,jak uz jsi zjistil... Nemáš problem se zvlněnim kopanim kotoučů pri agresivnejsin dobrzdovani?
Na závodním autě ( u me teda z pohledu okruhů) ty kotouče nesjedu na rozměrový limit, ale vždy odejdou na trhliny.. Jedno na jak drahym aute. Prostě ty tepelný cykly to nepřežije. Takze vzdycky po závodech cast kotouče lehce osmirkovat a podivat se jestli se nezacinaji objevovat trhliny... Což pak dopadne přesně tak,jak uz jsi zjistil... Nemáš problem se zvlněnim kopanim kotoučů pri agresivnejsin dobrzdovani?
19:28:11
12.05.2021
12.05.2021
Toušík
-> ZdrubT: Diky pane!!
19:27:51
12.05.2021
12.05.2021
Toušík
-> MVM: Kolik měli najeto netuším prostě se tam dají a jedou se ale ještě byli těsně přes mm na výměnu podle knížky tak jsem myslel že Vltavu ještě daji. Ale bylo to z ničeho nic žádná voda tak nevím. Jinak jedu DS 3000 a je to super jen jsme vyměnili desky před druhým dnem, zapoměl jsem na to tak jsem je zajel těsně před rychlostkou nechal cca 15 minut jen vychladnout a jsou na vyhození drolí se, mažou se, lepí se na kotouč a hlavně to nebrzdí . Ale tak to jsou závody je na to nejde pořádný návod? Nebo koupit nějaké teploměry na brzdy? Nikdy jsem s tím neměl problém až teď prvně.
12:14:45
12.05.2021
12.05.2021
ZdrubT
Opravdu krásná práce a velká gratulace.
07:26:52
12.05.2021
12.05.2021
MVM
-> Toušík 12.05.21 07:14:11: Jaj .. Vim že ty žiletky dostávají zabrat. Ted chystám nějakou změnu destiček, tak se o kotouč dost bojim. Kolik toho měli odjeto? Ty jedeš DS 3000..