skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jen stručně... je to Škoda 120LS v soutěžní úpravě pro skupinu A/120LS která se jezdila v 80.letech. Doklady a různé díly jsou ze 105L rv. 81 která byla nejspíše havarovaná a v roce 1984 proběhla výměna karoserie z původní úzké na širokou M1 a výměna motoru za typ 120LS, následně byla přestavěna na "Vozidlo pro sportovní účely" a měla sportovní průkaz... auto závodilo v sezoně 1985/86. V roce 97 proběhla přestavba na civilní provedení a sloužila jako rodinné vozidlo..... až do roku 2010, kdy byla vyřazena z registru. Od té doby nejela, pouze občas nějaký postrk, motor bežel naposled před 5 lety.
Karoserie je původní s řadou dobových úprav z doby kdy závodila..... stav je úměrný stáří, ale koroze je jen na obvyklých místech, jako prahy, lemy a vršky podběhů.
Motor je 120LS původní s úpravami, pouze byla vyměněna vačka za seriovou, aby se s tím dalo jezdit.
Přední náprava Mková, s vyztuženými rameny, 4-pístkové brzdiče, původně jedna hadice a propojky, po návstěvě STK přestavba na 4 hadice jako v serii.
Zadní náprava širovká kyvka + 5kvalt v neseriovém provedení ale co je uvnitř za výtvory se uvidí až se rozpůlí.
V interieru je odpojovač baterie s kolíčkem a táhlem, původní 2kg hasičák pod přední sedačkou, tlakoměr a teploměr oleje.
K autu je vetšina dobových závodních dílů..... majitel je naštěstí schoval, takže je k tomu původní ocelový ochranný rám a k němu vyřezaná palubka, tripmaster Halda s náhonem, lampička nad dveřma na čtení itinerářů, ostrá vačka, původní skořepiny včetně rámů, krabice od interkomu, elektrická palivová pumpa a původní dvoudílná maska v barvě auta.
Start motoru po 5ti letech stání.
Rád bych sehnal alespoň jednu fotku ze závodů z té doby..... Kdyby někdo měl fotky z roku 1985/1986 z rally Pačejov, Lužické hory, Smědá, Vysočina, tak bych byl vděčný kdyby se podíval, případně oskenoval :-)
Karoserie je původní s řadou dobových úprav z doby kdy závodila..... stav je úměrný stáří, ale koroze je jen na obvyklých místech, jako prahy, lemy a vršky podběhů.
Motor je 120LS původní s úpravami, pouze byla vyměněna vačka za seriovou, aby se s tím dalo jezdit.
Přední náprava Mková, s vyztuženými rameny, 4-pístkové brzdiče, původně jedna hadice a propojky, po návstěvě STK přestavba na 4 hadice jako v serii.
Zadní náprava širovká kyvka + 5kvalt v neseriovém provedení ale co je uvnitř za výtvory se uvidí až se rozpůlí.
V interieru je odpojovač baterie s kolíčkem a táhlem, původní 2kg hasičák pod přední sedačkou, tlakoměr a teploměr oleje.
K autu je vetšina dobových závodních dílů..... majitel je naštěstí schoval, takže je k tomu původní ocelový ochranný rám a k němu vyřezaná palubka, tripmaster Halda s náhonem, lampička nad dveřma na čtení itinerářů, ostrá vačka, původní skořepiny včetně rámů, krabice od interkomu, elektrická palivová pumpa a původní dvoudílná maska v barvě auta.
Start motoru po 5ti letech stání.
Rád bych sehnal alespoň jednu fotku ze závodů z té doby..... Kdyby někdo měl fotky z roku 1985/1986 z rally Pačejov, Lužické hory, Smědá, Vysočina, tak bych byl vděčný kdyby se podíval, případně oskenoval :-)
Pavel P./ Škoda 120LS/A - komentáře:
23:00:02
27.08.2019
27.08.2019
Eidy
-> Pavel P.. 27.08.19 22:47:48: To chce prohřát olej, nejenom vodu. Na videu to zní jako ojnice, ale to by nebylo na studeným oleji slyšet a na ohřátým to nemaže. Takže asi čep.
22:56:17
27.08.2019
27.08.2019
palinator
-> Pavel P..:
3 kPa, není to trochu málo Antone Pavloviči?
3 kPa, není to trochu málo Antone Pavloviči?
22:47:48
27.08.2019
27.08.2019
Pavel P..
00:07:35
15.08.2019
15.08.2019
Pavel P..
-> ZdrubT: v roce 84 jezdil prý ještě s úžovkou 120LS, kterou bouchli a tak sehnal tuhle napůl rozestavěnou na závody a použil svůj motor a převodovoku.... předchozí majitel byl také závodník podle ewrc...
23:43:13
14.08.2019
14.08.2019
ZdrubT
Tak na třech závodech 1984 se potkal s otcem. skoda-virt.cz/cz/.../1178
1-120ls-tata
08:35:24
14.08.2019
14.08.2019
Pavel P..
Tak včera jsem z toho vyházel všechny krámy, vyndal koberce abych zjistil stav podlah a až na jednu díru u řidiče a jednu u spolujezdce, jsou zdravé. A taky se povedlo nastartovat motor....
10:22:42
13.08.2019
13.08.2019
Pavel P..
-> Luky: tak tohle jsem si taky našel ještě před tim než jsem auto koupil :-)) ale pan majitel má spoustu fotek s bývalými auty, ale s timto nemá žádnou....
08:49:16
13.08.2019
13.08.2019
Luky
-> Pavel P..: www.ewrc-results.com/prof
ile/16305-vladimir-novak
Tak, výsledky by byly. Teď už jen ty fotky Zkusím něco ulovit na FB, je tam prima skupina se starými soutěžemi
Tak, výsledky by byly. Teď už jen ty fotky Zkusím něco ulovit na FB, je tam prima skupina se starými soutěžemi
08:45:05
13.08.2019
13.08.2019
Pavel P..
-> Luky: V. Novák za AMK Bílá Labuť
-> Eidy: no to bych taky rád věděl...
-> Eidy: no to bych taky rád věděl...
07:19:03
13.08.2019
13.08.2019
Eidy
Takže kdy plánuješ svoji první RZ?
06:29:18
13.08.2019
13.08.2019
Luky
Kdo s tím jezdil?
23:54:50
12.08.2019
12.08.2019
Zdendys Š.
Tak tomu říkám parádní nález, super!
Jakou měla SPZ v době závodní kariéry?
Jakou měla SPZ v době závodní kariéry?