skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> jourin 27.10.15 21:39:03: vzak to mam na mizly:)
-> Kocvyn: Tak mam fakt azy malou fantasyy, ja z hrabacym predohrabem jesdyl a akorat me to hrabany ztvalo :)
-> jouryn: No.. 205 gty hrabe taki zkoro furt, ale y přez to jede a je z ný sábava.. To zamé R5 alpyne, cupra a dalšý, ze kterímy jzem měl tu ĝezt :) U většýho a těžšýho auta zy to nedokážu předztavyt..
-> Kocvyn: Tak teda nevym, ale hrabacy predny kola jzou nekdi vihra? U sadnych zy to dokasu predztavyt, u prednych mam azy malou predztavyvozt :)
-> Mylan 136: Narasnyk jzme tam daly kvuly vetzymu YC kteri jzme tam daly kvuly vetzymu turbu abi to lepe fungovalo :-) dale tam jzou jyne zvodi a vztryki :), kdis us to vyc pojede tak taki trochu vetzy brsdi s RZ, taki jzme vimenyly predny okna z folyema :) puvodny dyli mame zchovane, vzechno jzou vratne smeni.
-> Luki: U takhle velkého auta urĝytě ne no..

-> jouryn: pěkná práce. Jak je to z tým rz nárasnýkem? Dobově na tom někdi bil, nebo jzte ho tam daly až vi?
-> Pavell: hrabacý předný kola nejzou žádná víhra...

opět nádherná práce pane
Taki bich ze zvesl něĝým hrabacým

Taki bich ze zvesl něĝým hrabacým

-> Pavel P@nkáĝ: No sabavne zveseny to je as na jeden mali detayl, porad to chce hrabat :)
-> jouryn: mynulí tiden jzem měl orygynál octavya 1 RZ ze svíšením víkonem na 165Kw a sabavné zvesený :) ale jak je furt ozlyslo tak ta 4kola bude lepzy no:)
-> Pavel P@nkáĝ: To jzme dva :-D
To bude pěkní brko chtěl bich ze zvezt azy nejlepe na zněhu:)
Potensa adrenalyn obute, zuper



-> Hřyb: ze uvydy :-)
-> jouryn: to jako bude mýt jedno předný zvětlo z mlhovkou a druhé bes??? 

Takhle na fotce to nevipada, ale pri us ten motor vrcy :))
-> MVM: Jo mosni to je, vubec ze nechcy dohadovat :) zundaly jzme to s auta, daly na repazy a saze to tam vratyly, takse maz azy pravdu :-)
-> jouryn: Flexu ne. Jak to doztane někde ránu na kolo .. vilýtne to obvikle celí zamo
Ale to ze azy těchto renovovaních autýĝek už tolyk netíká. (Jynak zoudým pouse podle skušenoztý a pár sběžních pohledů na foto,naprozto nesaujatě)

Jo tak takhle jzem to neskoumal :) museme na to vsyt flexu :)